וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם נוימן רוצה להשתלט מחדש על WeWork

6.2.2024 / 15:47

נוימן וקרן גידור אמריקאית פנו לחברה על מנת לקבל מידע ולגבש הצעה; בנובמבר האחרון החברה הגישה בקשה להגנה מפני נושיה לאחר שצברה חובות של מיליארדי דולרים

WeWork opens public office space in sukkah in Jerusalem, September 25, 2018 (Yuval Nitzan)/jpost

אדם נוימן, הישראלי מייסד חברת חללי העבודה המשותפים WeWork, בוחן אפשרות לרכוש את החברה לאחר שהגישה בקשה לפירוק בנובמבר האחרון, כך עולה ממכתב שנשלח לעורכי הדין של WeWork ודווח על ידי בלומברג.

נוימן, יחד עם שותפי הון שביניהם קרן הגידור Third Point של דן לואב, מנסים כבר כחודשיים לקבל מ-WeWork מידע הדרוש לגיבוש הצעה, לפי המכתב. במקרה שתוגש הצעה ותתקבל נכסי WeWork יוכלו לעבור לחברה החדשה שהקים נוימן, Flow, שגייסה עד כה כ-350 מיליון דולר.

עדכון זה מנוימן מגיע לאחר שעורך דין של ספקית חללי העבודה המשותפים אמר כי ייתכן ש-WeWork תיאלץ לקחת הלוואה חדשה על מנת לפצות על ההתקדמות האיטית מהצפוי במשא ומתן על שכר הדירה בחללים השונים שהיא מחזיקה.

אדם נוימן, מנכ"ל וויוורק. GettyImages
נוימן. הקים את החברה ב-2010/GettyImages

חברת החללים השיתופיים שהקים הישראלי ב-2010, צברה חובות של מיליארדי דולרים. בנובמבר האחרון הגישה לבית המשפט בניו ג'רזי בקשה להגנה מפני פשיטת רגל. שבוע לפני כן הודיעה החברה שלא תעמוד בהתחייבויות למחזיקי אגרות החוב שהיו מיועדות לפירעון.

נוימן אמר בנובמבר כי "כמייסד שותף בחברה שהקדיש עשור מחייו לבנייתה יחד עם צוות מדהים, פשיטת הרגל הצפויה של החברה מאכזבת אותי. היה קשה לי לצפות מהצד מאז 2019 כיצד WeWork מתקשה לקדם את המוצר שלה - שהפך לרלוונטי היום יותר מתמיד. עם הצוות המתאים ועם האסטרטגיה הנכונה, אני מאמין שארגון מחדש יאפשר ל-WeWork להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully