וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט מגיעה לסופרבול וההימורים שוברים שיאים

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 12:06

הקבוצה של בן זוגה של סוויפט תשחק בסופרבול ביום ראשון והכוכבת מביאה איתה את המעריצות. התוצאה - יותר פרסומות המיועדות לנשים, ושבירת שיא ההימורים בגלל הקהל הלא צפוי: אחד מכל ארבעה אמריקאים צפוי להמר על התוצאה, בסכום כולל של 23 מיליארד דולר

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

מה קורה כשהכוכבת הגדולה בארה"ב מגיעה לאירוע הספורט הגדול של השנה: ביום ראשון הקרוב ייערך הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול האמריקאית, אליו העפילו האלופה המכהנת קנזס סיטי צ'יפס ואתסן פרנסיסקו פורטי ניינרס, בשחזור של המשחק שנערך בין השתיים לפני ארבע שנים.

בינתיים נראה כי שיאי ההימורים על תוצאות האירוע עומדים להישבר: התאחדות ההימורים בארה"ב העריכה כי כמעט 68 מיליון אמריקאים - אחד מכל ארבעה מבוגרים - מתכוונים להמר על תוצאות המשחק, כאשר הסכום המצטבר של ההימורים סביב האירוע מוערך ב-23 מיליארד דולר.

מדובר בעלייה של 35% ביחס לשנה שעברה, שבה הימרו האמריקאים על 16 מיליארד דולר ונחשבה לשנת שיא בפני עצמה. 73% מהמבוגרים בארה"ב מתכוונים לצפות במשחק, עלייה של 10% ביחס לשנים קודמות אחרונות.

עם זאת נראה כי רק חלק קטן מההימורים, סביב כ-1.5 מיליארד דולר, ייעשה באפיקים חוקיים ואילו הרוב המכריע של סכום ההימורים ייעשה באמצעות סוכני הימורים לא חוקיים או הימורים בתחומי הקהילה והסביבה הקרובה, כך לפי הערכות של חברות מחקר.

טיילור סוויפט טרוויס קלסי. GettyImages, עיבוד תמונה
סוויפט וקלסי. "'אפקט סוויפט' יורגש בצורה ברורה"/עיבוד תמונה, GettyImages

נראה כי הרומן בין סוויפט לכוכב קנזס צ'יפס טראוויס קלסי תורם להעלאת העניין באירוע: "אני חושב ש'אפקט סוויפט' יורגש בצורה ברורה יותר במונחים של המספר הכולל של אנשים שיצפו ויהמרו על המשחק מאשר בסך הדולרים שהימרו על המשחק", אמר אנליסט ההימורים כריס גרוב, "אבל אין ספק שסוכני ההימורים יראו הרבה יותר מעריצות סוויפט שמות כסף, כאלה שלרוב לא היו מעלות בדעתן להמר על אירוע ספורט".

הקהל הנשי שנמשך לסופרבול השנה משפיע גם על אופי הפרסומות המתוכננות עם מותגים חדשים שמצטרפים כמו חברות בריאות ויופי, ויפרסמו השנה לראשונה. הטרנד השנה הוא סביב נשים חכמות ומצחיקות, בין היתר ג'ניפר אניסטון, טינה פיי, ג'נה אורטגה, קייט מקינון ועוד.

"לנוכחותה של טיילור סוויפט בסופרבול תהיה ככל הנראה השפעה משמעותית לא רק על גודל הקהל אלא גם על ההרכב הדמוגרפי שלו", אמר ל-cnn פול הארדארט, פרופסור לשיווק באוניברסיטת ניו יורק.

ברוב השנים החברות שבלטו בפרסומות הסופרבול היו סביב נושאים שנחשבים גבריים יותר שביניהם משקאות, ביטוח, טכנולוגיה ורכב. מפרסמים אלה לוקחים חלק משמעותי גם השנה, אך לצדם פרסומות המכוונות לנשים שצפויות לראות את המשחק בשיעור גבוה ביחס לעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
טיילור סוויפט זוכה בפרס הגראמי על אלבום השנה 2024. Johnny Nunez/Getty Images for The Recording Academy, GettyImages
סוויפט זוכה בגראמי. האמנית הראשונה אי פעם שזוכה בפעם הרביעית בפרס הגראמי לאלבום השנה/GettyImages, Johnny Nunez/Getty Images for The Recording Academy

סוויפט נמצאת בתקופת שיא בחייה, ביום ראשון האחרון היא הוכתרה לזוכה הגדולה של רב פרסי הגראמי, זאת אחרי שנה ענקית שבה סרט סיבוב ההופעות שלה שבר קופות בבתי קולנוע והאלבומים שהוציאה מחדש השתלטו על מצעדי המכירות וההשמעות.

סוויפט הפכה לאמנית הראשונה אי פעם שזוכה בפעם הרביעית בפרס הגראמי לאלבום השנה. בכך היא עקפה אמנים אגדיים כמו פול סיימון, פרנק סינטרה וסטיבי וונדר, ועשתה זאת כשהיא בת 34 בלבד. היא גם האישה היחידה שזכתה בקטגוריה יותר מפעמיים.

סוויפט זכתה גם בפרס אלבום הפופ הווקאלי הטוב ביותר, וכשעלתה לקבל אותו חשפה בנאום הזכייה שיש לה אלבום חדש בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully