וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפש אחת באאודי

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 9:14

יצחק סוארי ואלון קליבנוב. לנס הפקות,
יצחק סוארי ואלון קליבנוב/לנס הפקות

בכירי פורום הקהילה העסקית Audi community התכנסו בסוף השבוע האחרון במתחם ה"סינמה סיטי" שבגלילות כדי לצפות בסרט הדרמה הבריטי "נפש אחת", בבימויו של ג'ון יוז ובכיכובם של אנתוני הופקינס והלנה בונהם קרטר.

טרם ההקרנה, האזינו המשתתפים להרצאתו של ההיסטוריון הרב תחומי, אלון קליבנוב, המתמחה בהיסטוריה צבאית. הרצאתו של קליבנוב עסקה באחת מפרשיות ההצלה הגדולות של מלחמת העולם השנייה, מהזווית היהודית - "הקינדר טרנספורט" - שבמסגרתה ניצלו חייהם של עשרות ילדים יהודים פליטים מצ'כוסלבקיה, מציפורני הנאצים.

לאחר מכן, חזו המשתתפים בסרט המגולל את סיפורו האמיתי של בנקאי בריטי בשם ניקולס "ניקי" ווינטון, שערב חג המולד 1938 מקבל הזמנה להגיע לפראג מחברו למפלגת הלייבור ושם נחשף למצבם הקשה של הפליטים היהודים, במיוחד של ילדיהם, שנמלטו מהשלטון הנאצי בגרמניה.

באומץ רב מחליט ווינטון שלא לשבת בחוסר מעש נוכח העוולות, ומקדיש את כל משאביו לעזור לילדים לברוח אל גבולות אנגליה ומארגן רכבות שייקחו את הפליטים למקום מבטחים, כשברקע כבר מתחילים לרעום תותחי המלחמה.קהילת Audi Community הוא פורום הכולל לקוחות של מותג רכבי הפרימיום Audi.

התייצבו: עדיה ויצחק סוארי, מירי ואופיר כץ, נעמי ודוד אסיא, ג'ניס ודני גילרמן, אסי שמלצר, אורי יהודאי, עפר קוטלר, איתי השילוני, אורנית זיגר - מנהלת חטיבת Audi ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully