וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון הפיננסי לעצמאים של Max, מעכשיו ללקוחות כל הבנקים

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 12:17

Max מרחיבה את מגוון הפתרונות הפיננסים ללקוחותיה את "Max עצמאים", שירות חינמי המספק פתרון פשוט ומתקדם לשליטה, בקרה וניהול פיננסי במקום אחד

מסך מעקב אחר תשלום. יח"צ,
הפתרון הפיננסי לעצמאים של Max, מעכשיו ללקוחות כל הבנקים. מסך מעקב אחר תשלום/יח"צ

Max מרחיבה את מגוון הפתרונות הפיננסים שלה ומשיקה לכל העצמאים והעצמאיות בישראל, לקוחות כל הבנקים, את "Max עצמאים", שירות חינמי המספק פתרון פשוט ויעיל לניהול פיננסי מקיף במקום אחד.

בשונה מפתרונות התשלום הקיימים היום בשוק, אשר גובים עמלה ומגבילים את גובה הסכום, Max" עצמאים" מאפשר לעצמאים קבלת תשלומים בנייד ללא עמלה, ללא הגבלת סכום, וללא צורך באישור המקבל. הכספים שמתקבלים זמינים לשימוש מידי בכרטיס האשראי של Max, לכל הוצאה וללא עלות. בנוסף, השירות מעניק שליטה ומעקב אחר לקוחות שטרם שילמו וניתן להרחיב אותו כך שיכלול גם משלוח חשבוניות ושירות ניהול יומן.

השירות "Max עצמאים" זמין מהיום לכל העצמאים, בעלי עסקים זעירים המנהלים עסק של אדם אחד או מספר קטן של עובדים, בהליך הצטרפות מהיר ועם מתנת הצטרפות בסך 100 ₪. משרתי ומשרתות מילואים ייהנו ממתנת הצטרפות כפולה בסך 200 ₪.

מאז עליית השירות לפני מספר חודשים, הצטרפו אליו אלפי עצמאים ועצמאיות שמקבלים תשלום ברמה יומיומית. בראש טבלת לקוחות "Max עצמאים" נמצאים יועצים מקצועיים, עורכי דין, קוסמטיקאיות, טכנאי שירות ובעלי מקצוע, מורים פרטיים, מפיקי אירועים, רואי חשבון, מעצבי שיער, מאמני כושר, פסיכולוגים, צלמים, מעצבי פנים, יועצי משכנתאות ומדריכי הורים.

בתקופה זו קיבלו העצמאים תשלומים בסך של עשרות מיליוני ש"ח ב-"Max עצמאים". עתה כאמור, מרחיבה Max את השירות ללקוחות כל הבנקים.

מסך ראשי, MAX עצמאים. יח"צ,
מתנת הצטרפות כפולה למילואימניקים. המסך הראשי ב-MAX עצמאים/יח"צ

חוסכים בזמן ובעלויות

רון פאינרו, מנכ"ל Max: "להיות עצמאי זה תמיד אתגר עצום, ובמיוחד בתקופה הנוכחית, כשרבים מהעצמאים משרתים במילואים, או שבני/בנות זוגם משרתים במילואים, וכשרבים עדיין מפונים מבתיהם. שירות "Max עצמאים" מסייע לעצמאים להתמקד בניהול העסק, לחסוך זמן יקר ועלויות מיותרות ומאפשר ליהנות מחוויית משתמש מתקדמת ופשוטה מכל מקום. Max" עצמאים'' הוא פתרון מעולה למימוש מיטבי של ההכנסות מהעסק, המחזק את התחרות בבנקים בתחום העסקים הקטנים בישראל".

טל כהן, סמנכ"ל לקוחות עסקיים ו-Processing בMAX: "השירות "Max עצמאים" מהווה פריצת דרך של ממש בשירותים הפיננסיים לעצמאים והעצמאיות בישראל. החלטנו לפתח את השירות לאחר בחינה מעמיקה של צרכי הלקוחות והכרות עם נקודות התורפה שלהם, דוגמת הקושי לעקוב אחר תשלומים וחייבים והאילוץ לפצל את התשלומים בין כמה אפליקציות.

הופתעתי לגלות כמה הכנסות עסקים קטנים מפספסים בגלל שהם שוכחים לאשר תקבולים מלקוחות או כי לא נעים להם להזכיר ללקוחות ששכחו לשלם, שהם ממתינים לתשלום. אני מברך על השקת "Max עצמאים" לכלל העצמאים והעצמאיות בישראל ומאמין שהוא פתרון מעולה לצרכיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מסך בקשת תשלום - שלב 2. יח"צ,
מסך בקשת תשלום, שירות לניהול פיננסי ללקוחות כל הבנקים, MAX עצמאים/יח"צ

איך זה עובד?

ניתן להצטרף ל-"Max עצמאים" באופן דיגיטלי.. שליחת בקשת תשלום נעשית בצורה פשוטה ומהירה ע"י לחיצה על כפתור ייעודי באפליקציית Max, השולח קישור לתשלום ללקוח ב-WhatsApp או בכל ערוץ אחר שיבחר, ובקרוב גם תשלום ב-Tap במקום עם כרטיס האשראי או הטלפון החכם.

עבור לקוחות הקצה המשלמים לעצמאים מדובר בממשק נוח וידידותי ביותר, שכן התשלום אינו מצריך הורדת אפליקציה ופתוח לכלל הכרטיסים. לחיצה על הקישור שהתקבל מובילה לתשלום מהיר ומאובטח בכרטיסי אשראי VISA ו-Mastercard וגם באמצעות Apple Pay ו-Google Pay.

העצמאי יקבל את התשלום ישירות, ללא הגבלה, ללא עמלה וללא צורך באישור קבלת התשלומים מהלקוחות. בנוסף לבקשות התשלום אשר אינן מוגבלות בזמן, ב-"Max עצמאים" ניתן לעקוב אחר לקוחות שטרם שילמו, לשלוח תזכורות תשלום דרך ה-WhatsApp או באמצעות SMS, וניתן גם להרחיב את השירות כך שיכלול גם שליחת חשבוניות ושירות ניהול יומן.

עצמאים שהינם בעלי כרטיס Max יוכלו לעשות שימוש בכספים שהתקבלו בכרטיס האשראי הקיים, וללקוחות חדשים יונפק כרטיס אשראי ללא עלות.

רון פאינרו, מנכ"ל MAX. יח"צ,
רון פאינרו, מנכ"ל Max: "חוסכים בזמן ובעלויות"/יח"צ

מה חדש?

קבלת תשלום ללא הגבלה, ללא עמלה וללא הצורך באישור.

מעקב מרוכז אחר בקשות התשלום, בחלוקה לבקשות שטרם שולמו ובקשות ששולמו.

שליחת בקשות ותזכורות תשלום בקליק דרך ה-WhatsApp או ב-SMS ישירות מ-Max.

אפשרות לפריסת תשלום ללקוחות עד ל-3 תשלומים ללא ריבית.

זמינות מיידית של הכספים שהתקבלו לשימוש בכרטיס האשראי של Max וללא צורך בהעברה לבנק.

אפשרות חיוב במקום על ידי סריקת קוד QR בטלפון של הלקוח או הקלדת מספר כרטיס האשראי. בקרוב יתאפשר גם תשלום ב-tap עם כרטיס האשראי או הטלפון החכם.

אפשרות חיוב מרחוק בכל כרטיס אשראי וגם באמצעות Apple Pay ו-Google Pay, ללא צורך בהורדת אפליקציה ע"י המשלם.

הפקת ושליחת חשבוניות עם קבלת התשלום - הרחבת השירות, שלושה חודשים ראשונים ללא עלות.

מערכת לזימון וניהול תורים - הרחבת השירות בתוספת תשלום.

שימושים אפשריים בכסף שהתקבל ב-"Max עצמאים":

שימוש בכרטיס האשראי בכל בית עסק, כולל תשלום למוסדות ממשלתיים.

משיכת מזומן בכספומט או העברה לחשבון הבנק - פעולות בתשלום בגובה 1.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully