וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום יותר מתמיד: לכבוד חילוץ החטופים, הילדים מצדיעים לצה"ל

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 12:59

בעיצומם של ימי המלחמה, בהם אנו מתבשרים על אסונות ומצד שני על הישגים כמו מבצע חילוץ החטופים מהיום, לצד תחושת האחדות בעם והרצון לבלות בחיק המשפחה, חברת המשחקים 'ישראטוֹיס' משיקה פאזלים חדשים לזמן איכות עם הילדים - "אוהבים את צה"ל"

מצדיעים לצה"ל - פאזל 350 חלקים, ישראטויס, המחיר: 39.90 שקל. יח"צ,
מצדיעים לצה"ל - פאזל 350 חלקים, ישראטויס, המחיר: 40 שקל/יח"צ

בימים אלו, בצל המלחמה הממושכת ועקובת הדם, ישראטויס מצדיעה לצה"ל משיקה פאזלים בשתי גרסאות: גרסת 48 חלקים לקטנים וגרסת 350 חלקים לגדולים יותר, עם ציור יפהפה ומקורי, שכולו הצדעה לחיילים הגיבורים שלנו. הפאזל איכותי עם חלקים גדולים ועבים, שיספקו לכם הנאה משפחתית וגם תוצאה איכותית.

הציור כולל את מגוון החֵילות: חיל האוויר עם מטוס קרב ומסוק עם חיילי השייטת שיורדים ממנו ואפילו כטב"מ משייט לו ברקע. את חיל הים מייצגת ספינת הטילים הענקית של החַיִל. חיל השריון עם טנק וחיל הרגלים יחד עם עוד חיילים וחיילות, כלב של יחידת עוקץ ושוטר משמר הגבול שעומדים ומצדיעים לדגל ישראל. בגב קופסת הפאזל מצורפת התפילה לשלום חיילי צה"ל בעברית ובאנגלית.

מנכ"ל חברת ישראטוֹיס מר מאיר כהנא הודיע כי החליט לתרום ולהקדיש לחיילי צה"ל חלק מהכנסות החברה מהפאזלים החדשים - אוהבים את צה"ל, אז כשאתם קונים אחד מהפאזלים 'אוהבים את צה"ל' אתם לא רק מצדיעים לחיילים ונהנים מפאזל איכותי, אתם גם תורמים לרווחתם של החיילים האהובים

המחיר: 40 שקל לפאזל 350 חלקים. קישור לרכישה

מצדיעים לצה"ל - פאזל 350 חלקים, ישראטויס, המחיר: 39.90 שקל. יח"צ,
מצדיעים לצה"ל - פאזל 350 חלקים, ישראטויס, המחיר: 39.90 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully