וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של חדשות: שיבולת שועל, שמן שזיפים וטיפול באקנה

10.3.2024 / 11:11

בין המוצרים החדשים מעולם היופי והטיפוח שתרצו לנסות ולהכיר, מצאנו מוי כיף עם שיבולת שועל, שמן שזיפים לעור, שפתון ג'ל חושני, קומפלקס של חומצות היאלורוניות, 212 החדש בניחוח פירותי פרחוני, טיפול באקנה של כוהנת היופי

ליאל אלי פרזנטורית כיף. סטודיו  אוהד וטום,
תחליב הרחצה של כיף לעור רגיש מועשר בשיבולת שועל, המחיר: 13 שקל/סטודיו אוהד וטום

מוי מוי כיף

תחליב הרחצה של כיף לעור רגיש מועשר בשיבולת שועל, מנקה בעדינות ומעניק לחות ורכות לעור הגוף. הפורמולה הייחודית מורכבת מ-91% חומרים ממקור טבעי.

תחליב הרחצה של כיף נבדק דרמטולוגית. לאחר השימוש העור נקי, גמיש ורענן. באריזה ידידותית לסביבה עם בקבוק המיוצר מ- 50% פלסטיק ממוחזר, ושרוול הניתן להסרה ובכך מקל על תהליך מחזור הבקבוק, לטובת שמירה על איכות הסביבה. המוצר נבדק דרמטולוגית והינו טבעוני ונושא את תו vegan friendly' אינו מכיל פראבנים, ולא נוסה על בעלי חיים.

vמחיר לצרכן: 13 שקל ל-700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

כיף תחליב רחצה לעור רגיש מועשר בשיבולת שועל מחיר 13 שקל. טל אזולאי,
כיף תחליב רחצה לעור רגיש מועשר בשיבולת שועל מחיר 13 שקל/טל אזולאי

יופי של שמן

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי מציג: Huile Prodigieuse® Neroli, שמן יופי יבש, אולטרה חושי ויחד עם זאת גם טיפוח עור מקצועי ויעיל, עם אפקטיביות רב-תכליתית. בעל נוסחה נקייה וטבעונית. מכיל 100% שמנים בוטניים בניחוח חדש עם תווים נעימים של נרולי ,ברגמוט ולבנדר, מסייע בהענקת רוגע ושלווה מיועד לכל סוגי העור.

המוצר שמגן על העור והשיער מפני השפעות חיצוניות ומסייע בהפתחתת סימני מתיחה

רכיבים עיקריים: שמן שזיף אורגני: מופק על ידי גרעיני שזיפים בכבישה קרה, שמן זה נבחר בשל ההרכב יוצא הדופן של חומצות שומן ובזכות יתרונות ההזנה והשיקום הרבים שלו לעור ולשיער. שמן שומשום אורגני: מופק בכבישה קרה, שמן זה נבחר בשל ריכוזו בחומצות שומן חיוניות, המעניקות לו הזנה, ובשל תכונותיו התחושתיות המאפשרות ספיגה מהירה. מותיר גימור יבש על פני העור.

המחיר: 180 שקל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
huile prodigieuse neroli 180nis. יח"צ חו"ל,
huile prodigieuse neroli, שמן יופי איקוני של NUXE, המחיר: 180 שקל/יח"צ חו"ל

עז וחושני

המותג שיסיידו משיק סדרת שפתונים חדשה: TECHNOSATIN GEL LIPSTICK עם 15 גוונים מלאי חיים, נוח לשימוש עם פורמולה חסרת משקל בטכנולוגיית Stretch-Flex, המספקת צבע עז ולחות לאורך כל היום. השפתונים מגיעים בגימור סאטן עם ברק עדין וכיסוי מלא.

המחיר: 160 שקל. ניתן להשיג באתר לילית קוסמטיקס וברשתות הפארם.

shiseido technosatin gel lipstick_160ils. יח"צ חו"ל,
shiseido technosatin gel lipstick, במחיר: 160 שקל/יח"צ חו"ל

לחות ב-28 ימים

מעבדות GIGI משיקה מארז לחות המשלב קומפלקס חומצות היאלורוניות במהדורה מוגבלת -  3 HYALU FILL, סדרת לחות לטיפוח עור הפנים, העיניים והשפתיים המעניקה לחות לאורך כל שעות היום עם התחייבות לשיפור משמעותי במראה הפנים בתוך 28 ימים בלבד.



כמו כל המוצרים מבית GIGI גם הסדרה החדשה 3D HYALU FILL מבוססת על חדשנות ורכיבים איכותיים: ריכוז גבוה של קומפלקס חומצות היאלורוניות בגדלים שונים, פפטידים עטופים במוליכי פטנט חדשניים המסייעים בהחדרת החומרים הפעילים לעומק שכבות העור, ומגוון רחב של מרכיבים ביו-טכנולוגים ממקור טבעי, הנקלטים בקלות בעור ומסייעים בספיגה טובה יותר של הלחות, ומביאים למילוי ותיקון נזקים בשכבות העמוקות של העור.

המחיר למארז הכולל סרום עשיר, קרם עיניים עוצמתי וקרם שפתיים במרקם עשיר: 699 שקל. קישור לאיתור קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגורייך

מארז לחות המשלב בתוכו קומפלקס חומצות היאלורוניות במהדורה מוגבלת-  3D HYALU FILL. סשה דובינצקי,
מארז לחות עם קומפלקס חומצות היאלורוניות במהדורה מוגבלת 3D HYALU FILL של GIGI/סשה דובינצקי

מתיקות קרמית

מותג היוקרה קרולינה הררה משיק בושם חדש לאישה: 212 VIP Rosé Elixir בניחוח פרחוני פירותי
שהוא פרץ של שמחת נעורים ושחרור, חושניות ונשיות

הניחוח מתחקה אחר הבושם הקלאסי אך עם טוויסט מודרני ואינטנסיבי יותר מתמיד. התווים העליונים חושפים תו דומדמניות שחורות המספקות פרץ ראשוני של מתיקות קרמית, מתובל בתווים של מנדרינה וליצ'י.

המגע הנוצץ שתמיד אפיין את 212 מתחזק בתווי הלב עם ארומה משכרת של ורד המספקת עוצמה ורומנטיקה. תווי הבסיס: שמן פצ'ולי, וניל אבסולוטי ותערובת של מושקים שנשארים על העור עד אור הבוקר. הבקבוק החדש מקבל שדרוג ותחכום עם ציפוי של שימר נצנצים ורודים כסמל לחיי נהנתנות תוססים ומלאי חיים.

המחיר המומלץ לצרכן: או דה פרפיום 465 שקל, 80 מ"ל, להשיג ברשתות השיווק והפארם המובילות.

465שח צילום יחצ - קרולינה הררה 212 vip רוז אלקסיר. יח"צ,
קרולינה הררה 212 vip רוז אלקסיר, המחיר: 465 שקל/יח"צ

אפקט האקנה

אקנה (Acne) היא מחלת עור שכיחה שפוגעת בעיקר במתבגרים, אך לא רק בהם. על אף שהמחלה נקראת בעברית "פצעי בגרות", הרי הפצעונים המציקים והמביכים שמאפיינים אותה ("חצ'קונים" בשפה המדוברת) עלולים להופיע גם בשלבים מאוחרים יותר של החיים הן בקרב גברים והן בקרב נשים.

כוהנת היופי והטיפוח פולה בליק משיקה את Treatment mask, מסכה טיפולית אנטי דלקתית המיועדת לעור שמנוני ובעייתי להסרת שמנוניות עודפת, הסרת תאי עור מתים וניקוי הנקבוביות, בעלת אפקט חיטוי, קירור, ספיחה והרגעה של העור. השימוש במסכה מסייע גם במניעת התפרצויות אקנה באזורים נוספים בפנים.

מחיר : 360 שקל ל-60 מ"ל. להשיג בקליניקה של POLA ברמת אביב.

פולה טריטמנט מאסק. עדי גלעד,
פולה טריטמנט מאסק אנטי דלקתית לטיפול בעור שמנוני. המחיר: 350 שקל/עדי גלעד

מעין נובע של קרטין

נטורל פורמולה מציגה הרחבה לסדרת 'קרטין אינטנס' ומשיקה מי קרטין לשיער שעבר החלקה בכל השיטות ולשיער שעובר עיצוב בחום בתדירות גבוהה. מוצרי הסדרה מסייעים בבניה ושיקום מבנה סיב השערה, החזרת הגמישות, הענקת ברק ורכות.

המוצר מועשר ב-2 סוגי קרטין, אחד המסייע בבניה של פנים השערה והשני יוצר ציפוי הגנה חיצוני העוטף את סיב השערה לכל אורכה. הוא מועשר בפרו ויטמין 5B המסייע בחיזוק פעולת הקרטין ובהגברת עמידות השערה בפני שבירה.

התכשיר עשיר בחומרי לחות המעניקים לחות, רכות וברק. מאפשרים יכולת סירוק ועיצוב קלים, ללא פרבנים, SLS, SLES , שמן מינרלי, פתאלטים, סיליקונים ומלח סודיום כלוריד.

המחיר המומלץ לצרכן: 30 שקל ל-200 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ 

 

נטורל פורמולה מי קרטין, המחיר: 30 שקל. טל אזולאי,
נטורל פורמולה מי קרטין, המחיר: 30 שקל/טל אזולאי

רעמה לתפארת

סדרה מורחבת נוספת של נטורל פורמולה נועדה למתולתלות לטיפוח ועיצוב שיער גלי, מתולתל או מקורזל, הסובל מיובש, מראה עמום, פגמים וקצוות מפוצלים.

מוצרי הסדרה מכילים רכיבים ממקור טבעי, עם קומפלקס משולב של חמאות ושמנים, המזין ומעשיר את השיער בלחות, מינרלים, ויטמינים, פרוטאינים ואנטי-אוקסידנטים המעניקים רכות, גמישות וברק.

המוצרים נקיים מפרבנים, פתלאטים ושמן מינרלי והם מכילים מרכיבים ממקור צמחי לטיפוח השיער: חמאת קקאו - עשירה בוויטמין D, מינרלים (מגנזיום, אבץ וברזל), ואנטי-אוקסידנטים. מרככת ומזינה לעומק סיב השערה.

חמאת שיאה - עשירה בפרוטאינים, וויטמינים A ו- E יוצרת מעטפת הזנה והגנה, מעניקה רכות וגמישות, מונעת קרזול ויובש.

שמן קוקוס - עשיר בוויטמינים, ליפידים וחומצות שומן. מונע יובש בקרקפת ומשקם שיער יבש. מונע פיצול בקצוות ומעניק ברק טבעי.

שמן אגוזי מקדמיה - עשיר בוויטמינים, פרוטאינים ומינרלים. מעניק לחות, שומר על מבנה השערה. מעניק ברק טבעי וזוהר ללא תחושה שומנית.

מחיר מומלץ לצרכן: לחות הקסם: 21 שקל ל-350 מ"ל, מסכת הקסם: 40 שקל ל-350 מ"ל, סרום הקסם: 50 שקל ל-145 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

נטורל פורמולה סדרת לחות הקסם לחות הקסם לתלתלים. ירון ויינברג,
נטורל פורמולה, סדרת לחות הקסם לחות הקסם לתלתלים/ירון ויינברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully