וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם חושפת את מועדון MAMI וזה לא מה שאתם חושבים!

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 9:02

מעיין אדם חושפת פרויקט סודי שעבדה עליו למעלה משנה, מועדון צרכנות חדשני MAMI - מה משתלם. המועדון מבוסס על פלטפורמה חינמית, פתוחה לקהל הרחב שמשלבת מותגים, משפיענים, יוצרי תוכן, קופונים ועוד

מעיין אדם חושפת מועדון צרכנות חדשני - MAMI - מה משתלם. שי פרנקו,
מעיין אדם חושפת את מועדון MAMI וזה לא מה שאתם חושבים!/שי פרנקו

מי שעוקב ברשתות אחר אשת התקשורת ויוצרת התוכן, מעיין אדם, וודאי יודע שהיא עובדת קרוב לשנה על פרויקט גדול אותו חשפה אמש (מוצ"ש).

הסטארטאפ של אדם "Mami - מה משתלם", הוא הדור הבא של מועדוני הצרכנות, מבוסס על פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ומודל עסקי-חברתי ראשון מסוגו. הפלטפורמה חינמית, פתוחה לקהל הרחב ומשלבת בתוכה הטבות במותגים נחשקים, מגוון משפיענים ויוצרי תוכן, שותפים מהעולם המוסדי ועוד.

חוויית המשתמש הייחודית בפלטפורמה היא פרי פיתוח של אדם, אשר במהלך שנותיה באינסטגרם הצליחה לפצח את האבולוציה של ה'קוד קופון' - זירת הקניות בסושיאל שהפכה לנורמה, אך אדם הבחינה בהרבה "נקודות כאב" עבור הצרכנים, למשל: קוד קופון עולה בסטורי ל-24 שעות ומונע מהצרכנית לתכנן קניה נבונה, המידע חולף ולא זמין ויוצר תסכול רב.

מעיין אדם: "Mami היא בית צרכני שמכבד את משתמשות הרשת ורואה אותן, היא משפרת את חווית המשתמש ועתידה לשנות את השוק לטובת הצרכנית".

"כל חיי אני משרתת את הציבור"

Mami לוקחת את ה-social shopping כמה צעדים קדימה וממסדת את הקהילה הצרכנית האדירה שראויה להכרה ולגג. "הייתי צמאה לשינוי וחלמתי למסד בצורה רצינית את הקהילה הצרכנית האדירה הזו, שראויה שיכירו בה, ושיהיה לה בית, שם ומעמד מכובד משלה. קניה מבוססת אמון במפרסם היא הקניה הכי טובה בעולם בעייני וצריך לשמר אותה. אני מזמינה את כולם להיכנס וליהנות ממה שעבדנו כל כך קשה עבורו. וזו רק ההתחלה", אומרת מעיים אדם, מייסדת המיזם.

"אני משרתת ציבור כל חיי, הייתי 8 שנים בצבא, 4 שנים בכנסת ובממשלה ואני כבר 6 שנים בתקשורת. כשנכנסתי לאינסטגרם ראיתי בו עוד זירה לעשייה ציבורית, להצפה של נושאים חברתיים ופוליטיים ובעיקר - למהפכה המסחרית. הורדת יוקר המחיה היא לא סיסמה פה, היא מציאות יום יומיומית שיצרנו יחד. הכוח האדיר שלכן כקהילה אפשר לי להתמקח ולהוריד מחירים כפי שהשכילו לעשות בעבר ציבורים גדולים בישראל ומועדוני צרכנות רבים.

בניגוד לאנשי הקבע, ההייטקיסטים, השוטרים והמורים, הקהילה הצרכנית באינסטגרם מעולם לא מוסדה באופן רשמי, ולכן לא קיבלה הטבות קבועות ולא מעטפת פיננסית כמו של הגדולים. מהיום יש לנו בית צרכני משלנו". מסבירה אדם.

נבחרת של משפיענים

בסטארטאפ החדש לוקחות חלק רשתות מובילות, מותגים בינלאומיים, וחברות מוסדיות פיננסיות ואחרות. חברת מגדל למשל מציעה לחברות Mami ביטוח בהנחה יוצאת דופן ובקרוב יושק גם כרטיס אשראי ייחודי ומסקרן.

בפרויקט לוקחים חלק משפיענים נוספים כמו מירן בוזגלו, נופר מור, אליטה אופק, רון יוחננוף, שני מלח הארץ ואייל חדד כנבחרת פותחת. עתידה של Mami הוא להיות בית שבו משפיענים ויוצרי תוכן משתפים פעולה יחד ונותנים לקהילה הצרכנית מענה רחב במגוון תחומים.

‏Mami משנה את חוקי המשחק בכמה אופנים: בניגוד להרגל באינסטגרם, יינתנו הטבות באתר 24/7, ולא רק כשיש מבצע גדול. בניגוד למרבית ההסכמים מול משפיענים ב-Mami אין בלעדיות על מותג אחד בקטגוריה - כל מוצר שיוכיח תוצאות, הצלחה ואיכות, יכול לפרסם בפלטפורמה. כך שהצרכן מקבל מגוון מותגים בכל קטגוריה ויכול לבחור את מה שמתאים לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

חוויית משתמש מותאמת ל-2024

Mami מבטלת את הצורך בחיפוש אינסופי בהיילייט או שיטוט בגוגל ומציגה מאות סרטוני הדרכה ושימוש, המלצות והדגמות לשימוש הצרכנית גם לאחר קבלת המוצרים ובכל עת שתחפוץ.

כמו כן, היא מעמידה שירות לקוחות אנושי ומקצועי לכל צורך. אפילו התנהלות קודי הקופון שונה לחלוטין - אין הסתבכות עם הקודים, אותיות גדולות, אותיות קטנות, מספרים, אין יותר צורך לזכור או לצלם מסך. ב"Mami" הלקוחה מקבלת כרטיס חדשני עם הקוד וכל פרטי ההטבה לנייד כפי שחווית משתמש ב-2024 צריכה להראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully