וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותף חדש: יואן קדוש רוכש את השליטה (52%) בסיגמא קלאריטי

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 11:31

בית ההשקעות סיגמא קלאריטי מודיע על כניסת שותף חדש יואן קדוש, מבכירי שוק ההון, באמצעות חברה בשליטתו. קדוש צפוי לרכוש כ-52% ממניות החברה ולהזרים הון שישמש לפיתוח עסקי

מימין לשמאל: אלברטו גורפינקל, יואן קדוש, עמיר לייבוביץ. יח"צ סיגמא קלאריטי,
מימין לשמאל: אלברטו גורפינקל, יואן קדוש, עמיר לייבוביץ/יח"צ סיגמא קלאריטי

בית ההשקעות סיגמא קלאריטי, שבשליטת הבנק האירופאי ANDBANK וקבוצת Clarity Capital, הודיע היום (א'), על כניסת שותף חדש לחברה ושינוי בגרעין השליטה. זאת, במסגרת יישום התכנית האסטרטגית של החברה להמשך התרחבות.

במסגרת ההסכם שנחתם בין יואן קדוש, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות, לבין בעלי השליטה הנוכחיים, השליטה בסיגמא קלאריטי תעבור לידי קבוצת יואן קדוש, שתחזיק לאחר השלמת העסקה בכ-52% ממניות בית ההשקעות.

לאחר השלמת העסקה, כל בעלי השליטה הנוכחיים יוסיפו להחזיק במניות סיגמא קלאריטי, וכך צפוי גם להמשך שיתוף הפעולה העסקי של סיגמא קלאריטי עם ANDBANK ו Clarity Capital. השלמת העסקה כפופה לקבלת אישור הרשויות הרגולטוריות בישראל ובאירופה והיא צפויה לצאת אל הפועל בעוד מספר חודשים.

עם השלמת העסקה וקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים, יואן קדוש ישמש כיו"ר הקבוצה לצדו של אלברטו גרפונקל.

מימין לשמאל: אלברטו גורפינקל, יואן קדוש, עמיר לייבוביץ. יח"צ סיגמא קלאריטי,
מימין לשמאל: אלברטו גורפינקל, יואן קדוש, עמיר לייבוביץ/יח"צ סיגמא קלאריטי

יואן קדוש: "אני שמח לחבור לסיגמא קלאריטי, שהוא בית השקעות גלובלי המנהל כבר היום נכסים בשווי של כ 10 מיליארד ש"ח, עם הנהלה וצוות מקצועיים. אני מאמין כי הניסיון שלי בשווקים הבינלאומיים יאפשר לנו למנף עוד יותר את היכולות שנצברו, להמשך הצמיחה של הקבוצה ולטובת הלקוחות.
זאת, באמצעות שילוב מגוון מכשירים ושירותים חדשניים, כמקובל בבתי ההשקעות המובילים בעולם".

סיגמא קלאריטי הנו בית השקעות גלובלי מוביל, המתמחה במגוון תחומי השקעות ובהם ניהול תיקי השקעות בארץ ובעולם, השקעות אלטרנטיביות, ניהול קרנות נאמנות, סוכנות לתכנון פנסיוני ועוד. קבוצת סיגמא קלאריטי התאגדה במהלך 2023 לאחר שהושלם המיזוג בין בית ההשקעות הותיק סיגמא, שהוקם בשנת 1993 על ידי פרופ' דן גלאי, לבין Clarity המתמחה בניהול עושר ללקוחות גדולים.

למר יואן קדוש ניסיון ניהולי עשיר של למעלה מ-25 שנה בשוק ההון בישראל ובאירופה. עד לאחרונה כיהן כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות ומנכ"ל פסגות ניירות ערך. לפני כן כיהן כיו"ר ומנכ"ל חברת הברוקראז' More Magna AM (מקבוצת מור בית השקעות), יו"ר מיטב דש ברוקראז' ומייסד ומנכ"ל Camalia Capital Markets אותה מיזג עם מיטב דש.

אלברטו גרפונקל, יו"ר סיגמא קלאריטי: "כניסת קבוצת המשקיעים בראשות יואן קדוש לסיגמא קלאריטי, מהווה הבעת אמון בחברה ובעובדיה וצפויה לתרום לחיזוק מעמדה של סיגמא קלאריטי כגורם משמעותי בשוק ההון. אני צופה כי בעקבות ההשקעה יתאפשר לחברה לצמוח בקצב מואץ ואף להכנס לתחומי פעילות חדשים. זאת, לצד המשך הפעילות השוטפת בכל התחומים בהם אנו עוסקים".

עמיר ליבוביץ, סגן יו"ר סיגמא קלאריטי ומנכ"ל קלאריטי קפיטל: "יואן מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר בשוק ההון. הוא מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בארץ ובעולם. אני משוכנע כי ניסיונו הרב של יואן יסייע לסיגמא קלאריטי לאמץ סטנדרט חדש של שירות ולהרחיב את מגוון המוצרים והשירותים, בדומה לגופים המובילים בעולם".

את סיגמא קלאריטי ייצגו עו"ד ניר דש ועו"ד רעות אלקלעי ממשרד הרצוג. את יואן קדוש ייצגו עו"ד רונן קנטור, עו"ד מיכאל מיסול ואופיר גלבוע, ממשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן ושו"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully