וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מינויים בקבוצת קלי: אלו הנשים שיתפסו משרות סמנכ"ל בקבוצה

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 11:26

קבוצת קלי, קבוצת הפיננסים העצמאית הגדולה בישראל, מכריזה על סבב מינויים חדשים בשדרת ההנהלה. במסגרת זו הודיעה אביבית בנדר, מנכ"לית קבוצת קלי, על מינויה של מורן בקאל לתפקיד סמנכ"לית תפעול ושירות לקוחות וכן על כניסתה של עילית פלג לתפקיד סמנכ"לית קלי פרמיום

מורן בקאל סמנכלית תפעול קבוצת קלי. יח"צ פלורין קאלין,
מורן בקאל סמנכ"לית תפעול קבוצת קלי/יח"צ פלורין קאלין

קבוצת קלי, שהוקמה על ידי מנחם קלי לפני 54 שנים, עוסקת בתחום הפיננסים ונחשבת לאחד השחקנים הבולטים בישראל בתחום ההסדרים הפנסיוניים. כעת, מודיעה הקבוצה על סבב של מינויים: עילית פלג מונתה לסמנכ"לית קלי פרמיום והיא נכנסת לתפקיד במקומו של אבי לוי, שפרש מעבודתו בקבוצת קלי לאחר 24 שנים. בנוסף, מורן בקאל מונתה לסמנכ"לית תפעול ושירות של הקבוצה.

בקאל, שבתפקידה החדש תהיה אחראית על ניהול כל מערך התפעול והשירות של הקבוצה, מצטרפת אל קבוצת קלי לאחר כ-10 שנות עבודה באגף ביטוח חיים של חברת הראל בדרג סמנכ"ל. היא עורכת דין בהכשרתה, בעלת תואר ראשון במשפטים ובממשל מאוניברסיטת רייכמן.

פלג, שבתפקידה החדש אחראית על ניהול מערך לקוחות הפרמיום של קבוצת קלי, היא בעלת ניסיון של יותר מ-25 שנה בחברת פעילים מקבוצת בנק הפועלים, בתפקידי ניהול בכירים בתחום ההשקעות. פלג היא בוגרת תואר ראשון ושני במינהל עסקים עם התמחות במימון מטעם המכללה למינהל.

עילית פלג סמנכ"לית קלי פרימיום. יח"צ נירי גתמון,
עילית פלג סמנכ"לית קלי פרימיום/יח"צ נירי גתמון

אביבית בנדר, מנכ"לית קבוצת קלי: "הניסיון הרב שמביאה עמה עילית בניהול השקעות ללקוחות עסקיים ופרטיים יתרום רבות לקידומה של קבוצת קלי כולה, ובפרט קידומה ופיתוחה של חטיבת קלי פרמיום, המתמחה בתכנון פיננסי ללקוחות עושר.

הניסיון הרב של מורן בניהול מערכי תפעול והאוריינטציה שלה לחדשנות והטמעת כלי אוטומציה ודיגיטציה, יתרמו גם הם רבות לקבוצת קלי כולה, ואני שמחה על הצטרפותה לקבוצה. אני מאחלת לשתיהן הצלחה רבה בתפקידיהן החדשים, ומודה לאבי לוי עבור תרומתו ארוכת השנים לקבוצת קלי וללקוחותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully