וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב שפיר מונה ל-VP Engineering ב-Next Insurance

11.2.2024 / 12:27

אביב שירת במשך 20 שנים באגף הטכנולוגיה בשב"כ ובתפקידו האחרון כראש חטיבת הסייבר ניהל יחידות מחקר, פיתוח ומודיעין. במסגרת זו, הוביל גם את מהפכת הדאטה והבינה המלאכותית, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות להגנה על ביטחון המדינה

אביב שפיר. יחצ,
אביב שפיר/יחצ

אביב שפיר מונה ל-VP Engineering, סמנכ"ל פיתוח, בחברת ההייטק Next Insurance ויוביל את פיתוח הפלטפורמה הדיגיטלית לביטוח עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב.

אביב שירת במשך 20 שנים באגף הטכנולוגיה בשב"כ ובתפקידו האחרון כראש חטיבת הסייבר ניהל יחידות מחקר, פיתוח ומודיעין. במסגרת זו, הוביל גם את מהפכת הדאטה והבינה המלאכותית, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות להגנה על ביטחון המדינה.

אביב שימש כאחד ממייסדי תוכנית "מגשימים", תוכנית ייחודית שמטרתה להעצים את היכולות הטכנולוגיות והסייבר בקרב צעירים באזורי הפריפריה. לאחר סיום תפקידו כיהן כ-GM Cyber Security ו-CTO בחברת הסייבר Cognyte. הוא בעל תארים ראשונים בהנדסת מחשבים ובפסיכולוגיה.

חברת האינשורטק Next Insurance הוקמה בשנת 2016 על ידי גיא גולדשטיין, המשמש מנכ"ל החברה, אלון חורי וניסים טפירו, CTO וגייסה מאז הקמתה למעלה מ-1.1 מיליארד דולר מענקיות ביטוח עולמיות וקרנות השקעה. החברה משרתת למעלה מ-500 אלף לקוחות, ב-1300 סוגים שונים של עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב, המבטחים באמצעותה את פעילותם העסקית מפני מגוון רחב של סיכונים כולל נזקים ואסונות, אחריות וקנין מסחרי, ביטוחי חיים לבעלי תפקידים בחברות וכוח אדם. החברה מעסיקה 700 עובדים, מתוכם 180 במרכז הפיתוח הישראלי בכפר סבא והשאר במטה בפאלו אלטו וברחבי ארה"ב ונמצאת בשלבי גיוס עובדים חדשים.

ניסים טפירו, מייסד משותף ו-CTO בנקסט אינשורנס: "אנו גאים לצרף לשורות החברה את אביב ולהעזר ברקע המקצועי העשיר לפיתוח הפלטפורמה ולניהול קבוצת הפיתוח של החברה. היכולת של החברה לבנות אלגוריתם המתאים בתוך דקות ספורות את הביטוח הנכון לכל בית עסק בהתאם לרמת הסיכונים ולמשתנים ספציפיים תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה הוא מנוע צמיחה מרכזי עבורנו. אנו מייצרים הזדמנויות חדשות ללקוחותינו, חוסכים מהם תשלומים מיותרים על ביטוחים עודפים, ומנגד שומרים עליהם מפני רכישת כיסויים לא מספקים , שעלולים להתברר כטעות קריטית בשעת הצורך. השימוש בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת יכולות הסקת מסקנות מבוססות דאטה והערכת הסיכונים מאפשרים לנו לייצר מהפכה בתחומי הביטוח לעסקים המסורתיים שנחשבים מאתגרים במיוחד, כמו המסעדנות."

אביב שפיר: "אני נרגש להצטרף למהפכה שנקסט עושה בתחום הביטוח, ושמשפיעה על חייהם של עשרות מיליונים. למרות השונות בין תחום הסייבר לתחום האינשורטק, קיימים קווים משיקים הכוללים אתגרים טכנולוגיים דומים: ניהול מידע עתק בטכנולוגיות מתקדמות, קבלת החלטות בזמן אמת מבוססות על דאטה וכלי בינה מלאכותית ושימוש בטכנולוגיות להגנה על המידע הרגיש. השימוש בכלים אלה משנים את כללי המשחק בשני התחומים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully