וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אלקובי מונה לסגן יו"ר נשיאות המגזר העסקי

11.2.2024 / 13:14

לצד המינוי ימשיך בתפקידו כנשיא התאחדות המלאכה והתעשייה. אלקובי, שכיהן במשך למעלה מעשור כיו"ר ועדת הכספים של התאחדות המלאכה והתעשיה והיה חבר בשתי ועדות בהנהלת מכון התקנים: "איחוד המגזר העסקי היא המטרה העליונה הניצבת לנגד עיני"

יוסי אלקובי ודובי אמיתי. עוז שכטר,
יוסי אלקובי ודובי אמיתי/עוז שכטר

יוסי אלקובי, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה מונה לסגן יו"ר נשיאות המגזר העסקי. לצד המינוי החדש, ימשיך אלקובי בתפקידו כנשיא התאחדות המלאכה והתעשייה. אלקובי כיהן במשך למעלה מעשור כיו"ר ועדת הכספים של התאחדות המלאכה והתעשיה והיה חבר בשתי ועדות בהנהלת מכון התקנים. הוא הבעלים והמנכ"ל של מפעל "בוקאי"- מפעל בוטיק לייצור רהיטי יוקרה. הוא בוגר המגמה לתיאטרון בבית הספר למשחק של נולה צ'לטון ובוגר עשרות הכשרות מקצועיות בנושאי ניהול, הנעת עובדים, ניהול זמן, מכירות ושיווק.

יוסי אלקובי - נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה, אמר: " אני מודה לנשיאות המגזר העסקי ולדובי אמיתי העומד בראשה על האמון בי, איחוד המגזר העסקי היא המטרה העליונה הניצבת לנגד עיני. בחודשים האחרונים למדנו כמה חשוב לשמור על הסולידריות למען חברה ישראלית חזקה ויציבה וראינו את ההתגייסות המופתית של העורף בהנעת מהלכים רוחביים, לרוב לפני גורמי הממשל ומקבל ההחלטות. המגזר העסקי זקוק לוודאות בנוגע לכך שמקבלי ההחלטות פועלים בצורה מושכלת ויחד נפעל למען שקיפות ודיאלוג בין הגורמים".

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, הוסיף: "אין ראוי מיוסי אלקובי, אדם יקר ומוכשר, לכהן כסגן יו"ר נשיאות המגזר העסקי. לאורך שנות פעילותו בנשיאות, יוסי פעל רבות למען קידומו של המגזר העסקי בישראל והוכיח את עצמו כמנהיג שקול ובעל יכולות לקידום מהלכים חשובים עבור המשק והחברה הישראלית. אין לי ספק כי יעשה חיל בתפקיד החדש".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully