וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה מגמה מתחזקת של רכישת חברות סטארט-אפ ישראליות"

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 8:06

קרן גלילות קפיטל כבר מנהלת מיליארד דולר בעולם התוכנה לארגונים ומחפשת השקעות חדשות עם דגש על סייבר וניהול כספים: "ארגונים גלובליים עלולים להפסיד מיליונים בגלל תגובה איטית"; פינת המשקיעים

בווידאו: הממשלה אישרה את תקציב המדינה לשנת 2024 15.01.2024/וידאו (עלה לשרת): עומר מירון / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

בניגוד למחשבה הרווחת רוב יזמי הסטארטאפים והמשקיעים שלהם פחות מעוניינים לשנות את עולמנו - הצרכנים הפשוטים, ויותר לפשט ולייעל את עולמם של החברות והארגונים הגדולים, המחזיקים בכסף הגדול.

עיקר התייעלות והתחדשות הארגונים נעשית באמצעות הטמעת תוכנות הנדרשות לניהול פעילותם, כספם והגנתם, והמשקיעים לא נשארים לכך אדישים ותרים באופן אקטיבי אחר מייעלי פעילות בעלי המאה, המסייעים להגדיל הכנסותיהם ולחסוך בהוצאותיהם. .

השוק הבינלאומי לתוכנה לארגונים לפיכך נמצא בצמיחה מתמדת ועמד על כ-216.7 מיליארד דולר בשנת 2022, כאשר כשליש ממנו מיוחס לתוכנה ייעודית לניהול קשרי לקוחות הארגונים, וצפוי לצמוח בכ-11.5% שנה אחר שנה עד שנת 2032, כך על פי דו"ח חברת מחקרי השוקGrand View Research לנושא.

חדשנות רבה בתחום מגיעה מישראל, ולאור חזרת עיני המשקיעים לביצת הTech המקומית, וואלה! כסף ממשיך להציג לכם את בעלי המאה. והפעם - קרן Glilot Capital Partners הישראלית, המובילה גיוסים בסטארטאפים מתחום התוכנה לארגונים.

השותפים בקרן גלילות קפיטל. בן יצחקי, עיבוד תמונה
השותפים בקרן גלילות קפיטל/עיבוד תמונה, בן יצחקי

השותפה: נופר עמיקם.

מתי החלה לפעול: 2011.

מיקום משרדי הקרן: הרצליה ותל אביב.

שווי נכסים מנוהל: כ-1 מיליארד דולר.

סוג ואופי המשקיעים בקרן: פמילי אופיס, מוסדיים, ומשקיעים פרטיים.

תחומי השקעה: תוכנות תאגידים (Enterprise Software) במגוון תחומים כדוגמת: סייבר, תשתיות ענן, AI, פינטק ותוכנות נוספות הדרושות לארגונים גדולים.

שלב החברות בהן משקיעה: SEED, A ו-B.

טווח הצ'ק הממוצע: 5-8 מיליון דולר ב-Seed, וכ-12 מיליון דולר לשלבים המתקדמים.

כמות השקעות הקרן בישראל עד כה: השקיעו כ-500 מיליון דולר בכ-60 חברות.

בין החברות בהן השקיעה: Intsights, Ermtic, Cider, Accessibee, At-Bay, Statement ScaleOps.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
האקר. ShutterStock
"סמנכ"לי הכספים תרים אחר פתרונות שיאפשרו להם לערוך שינויים מיידיים בזמן אמת"/ShutterStock

תחזית הקרן לשנת 2024: "בדומה לתקופת הקורונה, דווקא בתנאי חוסר ודאות ארגונים גלובליים מחפשים לייצר יציבות עסקית ולוודא שהם מוגנים מפני מתקפות סייבר, לנהל את המזומנים שלהם באופן נכון ודינאמי בהתאם למגמות בשוק ולייעל תהליכים שונים בארגון בכדי לחסוך במשאבים.

"הצרכים הללו מקבלים מענה, בין היתר, גם מסטארטאפים ישראליים, שבתחומים מסוימים ממשיכים להציג עלייה בהכנסות גם אל מול המציאות המאתגרת של ימי המלחמה והמצב הכלכלי העולמי. בנוסף, צרכי הארגונים להתייעלות מתמדת מובילה לצמיחה בתחומים כדוגמת סייבר ופינטק, ובהתאם גם להמשך פיתוח חדשנות בקרב הסטארטאפים המקומיים.

"להערכתנו נראה חדשנות משמעותית בתחומים שונים בסייבר לאור אתגרים מתוחכמים יותר מבעבר עקב התפתחויות טכנולוגיות דוגמת GenAI, לצד המתיחות הגיאופוליטית הגואה באזורנו ובעולם המובילה לתדירות הולכת וגוברת של מתקפות סייבר.

"ורטיקל נוסף שאנו מעריכים כי יתפוס תאוצה בארץ ובעולם בשנה הקרובה הוא התוכנות הארגוניות לסמנכ"לי הכספים (Office of the CFO). שכן עולם בו קיים חוסר יציבות כלכלית מייצר קושי בחיזוי מצב המזומנים לצד קושי בהתוויית המדיניות הפיננסית של הארגון, ובכך מסכן את הארגון בעלויות גבוהות.

"סמנכ"לי הכספים של אותם ארגונים תרים אחר פתרונות שיאפשרו להם לקבל החלטות ולערוך שינויים מיידיים בזמן אמת בהתאם לשינויים בשוק, כדי לוודא שההתנהלות הפיננסית של החברה לא תפגע בתזרים המזומנים שלה רק בשל קושי החיזוי או חוסר גמישות.

"כך לדוגמה ארגונים גלובליים עלולים להפסיד מיליונים רק בגין הערכה לא נכונה או תגובה איטית לשינוי בשער המטבע וכו'.

"אנו גם מעריכים כי נראה מגמה מתחזקת של רכישת חברות סטארט-אפ ישראליות, שהחלה כבר ב-2023 (ישנה עלייה מ-16 רכישות ב-2022 ל-21 רכישות ב-2023), ונובעת, בין היתר, מירידת הריבית הצפויה".

נופר עמיקם, שותפה בקרן גלילות קפיטל. בן יצחקי,
נופר עמיקם, שותפה בקרן גלילות קפיטל/בן יצחקי

השותף המנהל, באישי: עמיקם הצטרפה לקרן גלילות קפיטל לפני 6 שנים ופועלת לצד השותפים הנוספים בקרן בישראל: קובי סמבורסקי ואריק קליינשטיין, שותפים מייסדים, וליאור ליטבק, שותף מנהל ב'גלילות פלוס'.

עמיקם גם הצטרפה לסמבורסקי וקליינשטיין לפני כ-3 שנים כמובילת השקעות הסיד, ובעברה הובילה את השותפויות של מיקרוסופט עם סטארטאפים בישראל, ניהלה השקעות בקרן JVP, והינה ממייסדי ארגון ITC.

היא בוגרת יחידה 8200 במסלול חמ"ן תלפיות, בוגרת תכנית MBA למצטיינים של אוניברסיטת בן גוריון בשיתוף אוניברסיטת קולומביה, ולאחר שירותה הצבאי למדה במדרשת עין פרת (שהוקמה על ידי ד"ר מיכה גודמן ושותפיו), בשל רצונה להעמיק שורשיה היהודיים לצד הידע בפילוסופיה, היסטוריה, ספרות ועוד.

עמיקם היא אמא לתאומים בני 4 חודשים ולילדה בת 3, ולמרות סדר יומה העמוס היא לא מוותרת על תרגול מדיטציית מיינדפולנס, אותה היא מתרגלת מזה כ-20 שנה. ביו תחביביה גם ריצה וטיולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully