וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל יהודאי מונתה ל-CHRO בקבוצת הטראוול-טק Travelier

11.2.2024 / 14:37

יהודאי עבדה בשמונה השנים האחרונות בענקית הגיימינג Playtika ושימשה בתפקידה האחרון CHRO של החברה

יעל יהודאי. אוהד רומנו,
יעל יהודאי/אוהד רומנו

יעל יהודאי מונתה ל-CHRO (סמנכ"לית משאבי אנוש) בקבוצת הטראוול-טק Travelier ותוביל את ניהול ה-HR בשש חברות הקבוצה ברחבי העולם, המעסיקות כיום מעל 500 עובדים ונמצאת בתהליכי צמיחה וגיוס.

יהודאי עבדה בשמונה השנים האחרונות בענקית הגיימינג Playtika ושימשה בתפקידה האחרון CHRO של החברה. יהודאי היתה אחראית על הובלת מערך ה-HR הגלובלי, בארגון המונה מעל 4000 עובדים הפזורים ב17 משרדי החברה ברחבי העולם. תחת אחריותה הובילה את אסטרטגיית הצמיחה של ההון האנושי בארגון ונהלה מחלקות מקצועיות בתחום. בנוסף, ליוותה יהודאי את החברה במהלכי רכישות והנפקת החברה. לפני הצטרפותה לפלייטיקה יהודאי כיהנה במשך חמש שנים כמנהלת HR בחברת Comsec בתחום אבטחת סייבר. יהודאי בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני בייעוץ ארגוני מהאוניברסיטה העברית. במקביל לעבודתה, שימשה יהודאי כמנטורית בהתנדבות בפרויקט "מדברות" היוצר מפגשים בין מנהלות בכירות ובין נשים המבקשות ללמוד ולפתח קריירה משמעותית בעולם העסקי.

יהודאי מחליפה בתפקידה את נעמה אנגל אשר כיהנה בתפקיד בשלוש וחצי שנים האחרונות. נעמה הובילה את משאבי האנוש של החברה בתהליך האינטגרציה של ארבעת החברות שנרכשו ע"י Travelier בתקופת הקורונה, במהלכו צמחה החברה במאות עובדים ברחבי העולם.

נועם טויסטר, מייסד משותף ומנכ"ל Travelier: "אנו גאים לצרף לקבוצה את יעל, אשר מביאה עימה ניסיון עשיר ומוכח בתחום ה-HR. החברה שלנו עומדת בפני אתגרי צמיחה לא פשוטים ולכן שמנו דגש על גיוס דמות מקצועית עם ניסיון מוכח בשלבי הצמיחה והאתגרים של חברות בסדרי גודל שלנו עם משרדים וצוותים ברחבי העולם. הובלתה המרשימה של יהודאי בפלייטיקה לאורך השנים האחרונות, היא אינדיקציה להתאמתה לתפקיד ואין לי ספק שנוכל להוביל את הקבוצה לשלב הבא בצורה המקצועית והאיכותית ביותר."

קבוצת Travelier מעסיקה מעל 500 עובדים ברחבי העולם ומאגדת שש חברות טראוול-טק המאפשרות הזמנת כרטיסי נסיעה אונליין ב-450 מסלולי נסיעה באמצעות אוטובוסים, רכבות ומעבורות בלמעלה מ-120 מדינות.

Travelier משמשת כ-HQ של חברת Bookaway אשר הוקמה בשנת 2017 על ידי נועם טויסטר, דיויד יצחקי ועומר טשכמר, שלושתם חובבי טיולים בעולם שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין יישומן במדינות שונות והחליטו למצוא פתרון אשר יגשר עליו. החברה מובילה מהפכה בהרגלי הזמנת תחבורה בין עירונית ומאפשרת למיליוני תיירים ונוסעים מקומיים לתכנן מראש את הנסיעות, להזמין מקום ולהימנע ממפח נפש ותקלות כתוצאה מתפוסת יתר או פער בין הציפיות לחווית הנסיעה, בדומה למהפכה שעברו תעשיות הטיסות והמלונות בעשורים הקודמים. בתקופת הקורונה רכשה Travelier חברות הפועלות בתחומים דומים בעולם וצמחה במהירות וכיום החברה מובילה בתחום הזמנת כרטיסי נסיעה אונליין לתחבורה בין עירונית בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully