וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו האוניברסיטה שתעניק לחיים ילין תואר דוקטור לשם כבוד

11.2.2024 / 16:36

חיים ילין יקבל תואר דוקטור לשם כבוד מטעם אוניברסיטת בר-אילן על תרומתו רבת השנים להתיישבות בעוטף עזה

חיים ילין מקבל מבר אילן תואר ד"ר לשם כבוד. יחצ,
חיים ילין מקבל מבר אילן תואר ד"ר לשם כבוד/יחצ

אוניברסיטת בר־אילן תעניק השנה תארי דוקטור לשם כבוד לנשים, לגברים ולארגונים שלפועלם השפעה מיטיבה עמוקה על ישראל, בזמן המלחמה וביום שאחרי. הראשון לקבל את ההודעה הוא חיים ילין, תושב בארי, לשעבר ראש המועצה האזורית אשכול, פעיל ציבור וכמי שמזוהה עם שיקום עוטף עזה ביום שאחרי המלחמה.

במכתב מנשיא אוניברסיטת בר-אילן פרופ' אריה צבן, בשם ועדת התואר נאמר: "הוועדה להענקת התואר זיהתה את הערכים הראויים שמובילים את עשייתך הציונית מנעוריך ועד היום ומבקשת, באמצעות תואר זה, להכיר בהשפעה המיטיבה שלך ושל קהילת העוטף כולה על החברה הישראלית".
"אהבת ישראל, אהבת האדם, עבודת הקרקע ויציאה בשם החזון לשירות הציבור - כך נראית ציונות הלכה למעשה, וזה מה שאנו לומדים ממך, בהביטנו בקורות חייך. כמי שהיה שם בלב התופת ב-7 באוקטובר 2023 ושרד וכמי שהחליט לשוב אל קיבוצו, אל הבית, אל בארי - גם כשהקיבוץ עודו ריק, התופת ניכרת בו בכל פינה והכאב שורף את הלב - כדי להתחיל בעבודת תקומה".

עוד נאמר במכתב: "במיוחד בתקופה הזאת, המורכבת כל כך, מבקשת אוניברסיטת בר-אילן להעלות על נס את הנחישות והאומץ, את הגבורה וההתגברות, את החותם ואת ההשפעה שלך ושל קהילת העוטף על העבר, על ההווה ועל המחר שלנו כעם וכאומה. בהענקת התואר המכובד, אנו מבקשים גם להביע את החובה המוסרית שיש לנו, החברה הישראלית, כלפיכם.

טקס הענקת תואר דוקטור לשם כבוד ייערך ביום שני, 3. ביוני 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully