וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכות כל הדרך: נעלי הריצה החדשות של HOKA בקמפיין חדש

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 9:58

מותג ההליכה והריצה HOKA חושף דגם אופנתי יותר ותומך יותר בקמפיין דיגיטלי שיעלה היום (ב) בכיכובם של ספורטאים מובילים שנבחרו כפרזנטורים

hoka, דגם arahi 7. 9 מחיר 700 שקל. גל בורשטין,
עולים בקמפיין דיגיטלי בכיכובם של ספורטאי החסות, נעלי HOKA החדשות/גל בורשטין

מותג נעלי הריצה וההליכה מהמתפתחים בעולם, משיק בימים אלו דגם חדש למשפחת ARAHI ומציג את ARAHI 7 . הנעליים הממשיכות את השושלת המפורסמת בקטגוריית DYNAMIC STABILITY , מעניקות שיכוך גבוה, תמיכה מושלמת באמצעות התפיסה הטכנולוגית ושילוב הפולימרים בסוליה לצד משקל נעל נמוך. כל אלו מבססים את ARAHI 7 כנעליים המובילות בקטגוריית הנעליים התומכות.

דגם ARAHI 7 מתאים לכביש, להליכה, לעמידה ולאימון, תומך ברגל בכל שלבי התנועה ומיועד עבור אלו שתמיכה ויציבות הן מילת המפתח. בזכות המשקל הנמוך של הנעל, הגפה המאווררת, השיכוך הגבוה והיציבות הרבה, הנעליים מתאימות לאימונים לכל הטווחים, עד ריצת מרתון, ומתאימה בעיקר לרצים ולהולכים הזקוקים ליציבות ותמיכה לצד חופש תנועה ודינמיות. התמיכה מתאפשרת בזכות סוליה בעלת שני חלקים, שילוב השניים מאפשר תנועה טבעית וזורמת, ותמיכה ביחס למנח הדריכה של רצים והלכים עם קריסה חיצונית או פנימית.

hoka, דגם arahi 7. 9 מחיר 700 שקל. גל בורשטין,
הפרזנטורית האצנית אילנה דורפמן, אלופת ישראל בריצות ל-100 ו-200 מטרים/גל בורשטין

הסוליה עשויה מ CMEVA- שהוא EVA דחוס, המספק שיכוך גבוה לצד ריבאונד והחזר אנרגיה בכל צעד וצעד. בחלקה החיצוני של הסוליה קיים גומי לאחיזה טובה יותר במשטח הריצה. הנעליים עצמן טבעוניות ועשויות מחומרים ממוחזרים.

אחד החידושים המסקרנים בדגם החדש היא הגפה המגיעה כגפה סרוגה אופנתית ואוורירית. הגפה עוטפת את מרכז כף הרגל בדגש על הקשת בצורה מדויקת, האריג טבעוני ועשוי מחומרים ממוחזרים וכן השרוכים. בנוסף, גם לשון הנעל קיבלה חידוש ועדכון כך שכעת היא רכה יותר, ויש בה שני שקעים ליצירת התאמה מושלמת למבנה כף הרגל.

מאיר קנר, מנכ"ל NEW RUN יבואנית HOKA בישראל: "אנחנו פותחים את שנת 2024 עם הדגם החדש ARAHI 7 - הגרסה המתקדמת ביותר לנעל המעניקה את התמיכה המושלמת במיוחד עבור אלו עם מנחי דריכה בקריסה פנימית או חיצונית. הסנונית הראשונה של הדגם נחתה בישראל בצבע הלבן, ובשבועות הקרובים יגיעו לכאן צבעים נוספים".

להשקת דגם ARAHI 7, המותג יוצא בקמפיין דיגיטלי שעולה היום (ב') ברשתות החברתיות בכיכובם של ספורטאי החסות של HOKA שנבחרו לככב בקמפיין הישראלי כפרזנטורים לדגם החדש, הודות לחיבור עם המותג, אשר מלווה אותם בחייהם - בהליכה, ריצה, תחרות או פנאי. ספורטאי החסות של HOKA נבחרו לייצג את המותג, בזכות המצוינות שבהם, הישגיהם בספורט, הערכים שהם מייצגים, ותרומתם לקידום הספורט בישראל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
hoka, דגם arahi 7. 9 מחיר 700 שקל. גל בורשטין,
תוספת רוז גולד לנשים ובתוספת כסופה לגברים, דגם ARAHI 7 של HOKA/גל בורשטין

הפרזנטורים שנבחרו הם: האצנית אילנה דורפמן, אלופת ישראל בריצות ל-100 ו-200 מטרים, ודניאל אדלר, מאמן כושר במקצועו, סגן מר ישראל בפיתוח גוף טבעי לשנת 2022 אשר חזר לאחרונה מאליפות אירופה ומתאמן לאליפות העולם בפיתוח גוף טבעי.

גלית בירנבוים-נבון מנהלת שיווק HOKA ישראל: "הספורטאים המצטיינים שלנו מסבים לנו המון גאווה בארץ ובעולם, ואנחנו מאוד גאים להציב אותם בקדמת הבמה ולייצג את רוח מותג HOKA בזירת הספורט הישראלי וכעת גם להוביל קמפיין ישראלי לדגם החדש של המותג".

דגם ARAHI 7 מושק בישראל בצבע הלבן, בתוספת רוז גולד לנשים ובתוספת כסופה לגברים. במהלך שנת 2024 יגיעו לישראל צבעים נוספים של הדגם. הדגם טבעוני.

מחיר: 700 שקל | טווח מידות נשים: 36 - 42 | טווח מידות גברים: 40 - 49. להשיג את נעלי 7 ARAHI מבית HOKA במגוון חנויות בכל רחבי הארץ, בחנות ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA, באתר וברשת WeShoes

hoka, דגם arahi 7. 9 מחיר 700 שקל. גל בורשטין,
הפרזנטור דניאל אדלר, מאמן כושר במקצועו, סגן מר ישראל בפיתוח גוף טבעי לשנת 2022/גל בורשטין

חברת ניו ראן הנה היבואנית הרשמית של נעלי HOKA בישראל. החברה נוסדה בשנת 2014 ומתמחה בייבוא ושיווק מוצרי ספורט. לחברה כיום שתי חנויות קונספט, האחת במתחם מנדרין שבתל אביב והשנייה בקניון M הדרך בבית חרות.

HOKA היא אחד המותגים עם הצמיחה המהירה בהיסטוריה בתחום ההנעלה. מראשית דרכה בריצות שטח בהרי האלפים הצרפתים, HOKA מציעה שילוב של שיכוך ותמיכה של נעליים המעניקות חוויית ריצה מיוחדת. HOKA כחברה, עובדת ומפתחת פתרונות ועיצובים חדשניים שיתאימו לצרכי הספורטאים בכל הרמות - החל מאתלטים ברמה הגבוהה ביותר ועד לחובבי הספורט והריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully