וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן תומר מונתה לראשת סגל ההנהלה של סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks

12.2.2024 / 12:16

לפני שהצטרפה ל-Zero Networks שימשה קרן תומר כראש המטה של חברות הסטארט-אפ Justt ולפני כן של Augury. נוסף על כך כיהנה במספר תפקידי ניהול מוצר ותפעול בחברות Augury, Toluna ו-Oracle ישראל

קרן תומר. זירו נטוורקס,
קרן תומר/זירו נטוורקס

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks הודיעה על מינויה של קרן תומר לתפקיד ראשת סגל ההנהלה (Chief of Staff). במסגרת תפקידה תוביל קרן שורה של פעילויות שיתמכו בצמיחתה המואצת שלZero Networks בארה"ב ובמדינות נוספות שבהן פרוסה פעילתה המסחרית.

לפני שהצטרפה ל-Zero Networks שימשה קרן תומר כראש המטה של חברות הסטארט-אפJustt ולפני כן של Augury. נוסף על כך כיהנה במספר תפקידי ניהול מוצר ותפעול בחברות Augury, Toluna ו-Oracle ישראל. לקרן תואר ראשון במנהל ציבורי וממשל מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני במערכות מידע ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר - כיצד למנוע, ולא "רק" להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי - ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד - לעומת מספר שנים שנדרשות להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

Zero Networks נוסדה בשנת 2019 על ידי בני לקונישוק (מנכ"ל) ואמיר פרנקל (סמנכ"ל הטכנולוגיות). החברה גייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר, מתוכם 20 מיליון דולר בסבב B שנסגר בסוף 2023. החברה, שמעסיקה 50 עובדים, 35 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה"ב ובאירופה, מגייסת בימים אלה עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחתה המואצת. הפתרון של Zero Networks הושק במרץ 2022 ולאור יכולותיו החלוציות הוא זכה בהצלחה יוצאת דופן בשוק העולמי מכירות החברה הגיעו בתוך 9 חודשים מההשקה למיליוני דולרים וצמחו בשנה השנייה פי 5 והיא צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה"ב, אירופה והמזרח התיכון.

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל Zero Networks: "קרן מצטרפת אלינו בעת שאנו חווים צמיחה מואצת ונערכים להפוך לחברה בינלאומית גדולה. ניסיונה הרב כראש מטה של הנהלות חברה, הן סטארט-אפים והן חברות בינלאומיות, יסייע לנו בגיבוש ויישום של אסטרטגיית פיתוח עסקי והתרחבות גלובלית ואין לי ספק, שהיא תתרום רבות להצלחתנו בשנים הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully