וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים בהנהלת חטיבת ההדרכה של מטריקס

12.2.2024 / 12:54

מוטי חדד מונה למנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה. זיו מנדל ימונה ליו"ר החברה

מוטי חדד. סאם יעקובסון,
מוטי חדד/סאם יעקובסון

מוטי חדד, 49, מונה למנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס. במסגרת תפקידו ינהל מוטי את כלל ענפי הפעילות של החטיבה, מכללת ג'ון ברייס הדרכה, ג'ון ברייס טאלנט, המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) וג'ון ברייס פתרונות למידה. מוטי יחליף את זיו מנדל שכיהן בתפקיד עד היום וימונה ליו"ר החברה.

חדד ששימש עד כה כמנהל מכללת ג'ון ברייס הדרכה מביא איתו לתפקיד ניסיון רב ומגוון בתחומי המחשוב וההדרכה. חדד הינו בוגר מסלול תכנות בממר"ם, הוא החל את דרכו בג'ון ברייס הדרכה בתפקידי IT ומערכות מידע. בהמשך עבר לתפקידים עסקיים, כגון ניהול שותפים, ניהול פעילות Blue Education להדרכת טכנולוגיות יבמ (IBM) וניהול Net Bryce להדרכת טכנולוגיות התקשורת. בתפקידו האחרון היה חדד אחראי על כלל פעילות המכללה וסניפיה בתל אביב, ירושלים וחיפה, הן בתחומי השיווק והמכירות והן בתחומי התפעול ומערך השירות לסטודנטים. כמו כן, שימש כמנמ"ר מטריקס ב-3 השנים האחרונות.

זיו מנדל. סאם יעקובסון,
זיו מנדל/סאם יעקובסון

כאמור חדד יחליף בתפקידו את זיו מנדל, ששימש כמנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה מאז הקמתה בשנת 1994, שאמר: "אני מברך את מוטי חדד עם כניסתו לתפקיד החדש. במהלך שנותיו בחברה מוטי הוכיח תמיד כי הינו בעל יכולת להוביל מהלכים ולקדם את ג'ון ברייס למצוינות כמכללה המובילה בישראל בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע. אחד המהלכים המשמעותיים שמוטי יזם והוביל הוא ג'ון ברייס טאלנט, תוכנית הכשרה ייחודית להשמת בוגרים מצטיינים שמשתלבים בעבודה בחברות המובילות במשק. אני בטוח שמוטי ימשיך להוביל בבטחה את החברה להישגים מרשימים גם בתפקידו החדש".

זיו מנדל יכהן כיו"ר ג'ון ברייס הדרכה, בנוסף לתפקידיו במטריקס.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully