וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת שוות מכריזה על יו"ר חדש - סיגל סרור

12.2.2024 / 16:37

סיגל משמשת חברת הנהלה וסמנכ"לית משאבי אנוש בכירה בקלטורה, חברת היי-טק גלובלית המספקת פלטפורמת וידאו לארגונים גלובליים, מהגדולים בעולם. החברה מונפקת בנסדאק. החברה חרטה על דגלה ערכים של פלורליזם ושיוויון וביניהם שיוויון מגדרי

סיגל דרור. מיכה לובטון,
סיגל דרור/מיכה לובטון

עמותת שוות, המפעילה תוכניות מנהיגות לנערות ופועלת לצמצום הפערים המגדריים בישראל מודיעה על מינויה של סיגל סרור ליו"ר העמותה. מהלך אסטרטגי זה משקף את מסירותה של העמותה לטיפוח הדור הבא של מנהיגות נשיות.

סיגל משמשת חברת הנהלה וסמנכ"לית משאבי אנוש בכירה בקלטורה, חברת היי-טק גלובלית המספקת פלטפורמת וידאו לארגונים גלובליים, מהגדולים בעולם. החברה מונפקת בנסדאק. החברה חרטה על דגלה ערכים של פלורליזם ושיוויון וביניהם שיוויון מגדרי.

סרור כיהנה בעבר בתפקידי משאבי אנוש ב-888 , Clearforest, טקנומטיקס ובנק איגוד. סיגל יזמה והקימה את הסטארטאפ Gooodjob, וכן את Zoomd שהונפק בבורסה הקנדית. במקביל לעבודתה בהייטק, סיגל הקימה את עמותת ילדי האור, ושימשה כחברת וועד מנהל. לסיגל תואר שני בפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת בר-אילן, והוסמכה להנחיית קבוצות ומשפחה.

סיגל מכהנת בארבע השנים האחרונות בועד המנהל של עמותה "שוות", במסגרת תפקידה הובילה יחד עם הנהלת העמותה את שבוע הנערה הישראלית שמהווה את אירוע ההתנדבות הנשי הגדול בישראל, היתה שותפה להקמת מיזם "אות שוות" במסגרתו זוכות נערות צעירות באותות הוקרה על פעילותן וליוותה את העמותה בתהליכי הצמיחה וההתרחבות בשנים האחרונות.

סיגל סרור: "אני גאה ונרגשת להכנס לתפקיד יו"ר שוות. שוות בשנים האחרונות הפכה להיות אחת מהעמותות המשפיעות בתחום המגדר וקידום הנשים. כמי שמחוייבת ומובילה עשרות שנים את הנושא בעולמות הקריירה וההיי טק, אני רואה בתקופה זו הזדמנויות חדשות וחשובות עבור הדור הבא של המנהיגות והלוחמות בישראל. תנופת העמותה התבטאה בשנים האחרונות בכל תחומי פעילותה ובימים אלה שוות פועלת לגיוס משאבים לטובת מענה ארוך טווח לאתגרים החוסן הלאומי עבור נערות, נוכח אירועי ה-7.10".

עמותת שוות הוקמה בשנת 2018 על ידי בני הזוג רוני ואלדד פוסטן-קורן, שנחשפו למחקרים שונים המצביעים על ירידה של כ-30% בביטחון העצמי בקרב נערות בגיל ההתבגרות. המחקרים בתחום גם הצביעו על כך שנערות בגילאים אלו חוששות מכישלון וחוות לחצים חברתיים לשלמות בלתי מושגת. על בסיס מחקרים אלו נבנתה תוכנית המנהיגות של שוות לנערות. פעילות העמותה שילשה את היקפה בשנתיים האחרונות, כיום העמותה מפעילה תוכניות עבור למעלה מ-3000 נערות בשנה בפריסה ארצית.

רוני פוסטן קורן ממייסדי העמותה ומי שכיהנה כיו"ר מהקמת העמותה מסרה "אני מברכת את כניסתה של סיגל לתפקיד היו"ר, אין לי ספק כי מינוי מדויק זה יאפשר לשוות לפרוץ דרך עבור אלפי נערות, ולהבטיח את עתידן כמנהיגות הבאות של ישראל. בתקופה קשה כל כך ברמה הלאומית הצורך בפיתוח מנהיגות העתיד שלנו קריטי אף יותר מתמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully