וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מנגל מונה לשותף בקרן הצמיחה Greenfield Partners

13.2.2024 / 9:07

יוביל את האסטרטגיה של הקרן והשקעותיה בשלב הצמיחה המוקדמת, יחד עם השותפים הקיימים שי גרינפלד, יהודה דורון, אייברי שוורץ וניר גולדשטיין

רז מנגל. קטיה סבינה,
רז מנגל/קטיה סבינה

רז מנגל מונה לשותף בקרן הצמיחה Greenfield Partners ויוביל את האסטרטגיה של הקרן והשקעותיה בשלב הצמיחה המוקדמת, יחד עם השותפים הקיימים שי גרינפלד, יהודה דורון, אייברי שוורץ וניר גולדשטיין.

רז הצטרף לגרינפילד לפני שש שנים והיה חלק משמעותי במספר השקעות של הקרן, בהן Vast Data שגייסה לאחרונה בשווי של 9.1 מיליארד דולר, BigPanda שגייסה בשווי של 1.2 מיליארד דולר, Guardicore שנמכרה לאקאמי תמורת 600 מיליון דולר ו-Avanan שנמכרה לצ'ק פוינט תמורת כ-300 מיליון דולר. זאת בנוסף למעורבות והובלת ההשקעות של גרינפילד ב-Coralogix, Silverfort ו-Mixtiles. לפני שהצטרף לקרן, רז עבד מספר שנים בשלוחה הישראלית של בנק ההשקעות Barclays, שם לקח חלק בעסקאות M&A מהגדולות בעולם הטכנולוגיה ובהנפקות חוב גדולות. לפני כן היה גם מעורב בעסקאות M&A בפירמת ראיית החשבון ארנטס אנד יאנג (EY).

קרן הצמיחה גרינפילד פרטנרס הוקמה בשנת 2016 על ידי קרן TPG Growth, והתפתחה ליישות עצמאית בסוף 2019 כאשר שותפי הקרן יצאו לדרך עצמאית. הקרן מנהלת כיום השקעות בהיקף של קרוב למיליארד דולר במספר קרנות, תוך מיקוד בחברות בתחומי התוכנה, חומרה, פינטק וסייבר בשלבי צמיחה. הקרן מסייעת לחברות לזרז את היציאה לשוק ולצמוח במהירות. בין ההשקעות שהקרן ביצעה בשנים האחרונות, נמנות החברות הנ"ל ו-Planck, EquityBee, Panorays, DustPhotonics, Quali, floLIVE, Torq, Capitolis, ו-Cynet.

רז מנגל: "החזון שלנו בקרן הוא הרבה מעבר לביצוע השקעות, המשימה המרכזית שלנו בגרינפילד פרטנרס היא לעזור להניע צמיחה וחדשות באקוסיסטם הישראלי, והיא מעולם לא הייתה קריטית יותר מאשר בזמנים אלו. אני גאה להיכנס לתפקיד שותף בגרינפילד פרטנרס כדי להביא את כל המשאבים לתמיכה בבניית ארגונים טכנולוגיים גלובליים, ולהמשיך לבנות שותפויות וקשרים ארוכי טווח עם יזמים ישראלים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully