וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מינויים חדשים בישראל לענקית הפינטק והתשלומים הבינלאומיים Airwallex

13.2.2024 / 10:14

נעה גסטפרוינד תוביל את הפעילות מול חברות הצמיחה בתחום הסייבר, הפינטק והתכנה ואופיר בירמן יוביל את תחום הפתרונות הטכנולוגים (solutions engineering) באזור

תמונה (מימין לשמאל) - אור ליבן, נעה גסטפרוינד ואופיר בירמן מצוות Airwallex. Airwallex,
תמונה (מימין לשמאל) - אור ליבן, נעה גסטפרוינד ואופיר בירמן מצוות Airwallex/Airwallex

ענקית הפינטק והתשלומים הבינלאומיים Airwallex, בעלת פלטפורמה גלובלית לתשלומים ושירותים פיננסיים, הכריזה היום על שני מינויים חדשים לצוות החברה בישראל ובמזרח התיכון: נעה גסטפרוינד תוביל את הפעילות מול חברות הצמיחה בתחום הסייבר, הפינטק והתכנה ואופיר בירמן יוביל את תחום הפתרונות הטכנולוגים (solutions engineering) באזור.

נעה גסטפרוינד מגיעה מתחום הפיתוח העסקי והאסטרטגיה בענף הפינטק. בין היתר, היא שימשה כסמנכ"לית הפיתוח העסקי של סטארט אפ הפינטק UNIPaaS, מנהלת משאבי האנוש והתפעול של חברת הפינטק Tipalti וכמייסדת משותפת של UAE-IL Tech Zone, גוף המקדם שיתופי פעולה בין קהילת ההיי-טק הישראלית לאיחוד האמירויות.

אופיר בירמן, שצבר ניסיון משמעותי בתחום התשלומים, יהיה מהנדס הפתרונות (Solution Engineer) הראשון של איירוולקס בישראל ובמזרח התיכון. בתפקידיו הקודמים שימש בירמן כמהנדס מכירות בחברת Rapyd וכמנהל מכירות בחברת All Forward. במסגרת תפקידו החדש הוא יעבוד עם לקוחות Enterprise על פיתוח ואינטגרציה של מוצריהם עם מערך המוצרים של איירוולקס, במטרה להאיץ את פעילותם העסקית.

המינויים של בירמן וגסטפרוינד מצטרפים לשורה של מינויים שביצעה איירוולקס בחודשים האחרונים בישראל על מנת להאיץ את צמיחתה בישראל ובמזרח התיכון.

אור ליבן, מנכ"ל Airwallex בישראל והמזרח התיכון, ציין: "המינוי של נעה ואופיר מסמן את המשך התנופה של איירוולקס בישראל ובמזרח התיכון, הנשענת על הצורך ההולך וגדל של חברות, בכל הגדלים והמגזרים, בפתרונות פינטק ותשלומים ברמה הגבוהה ביותר".

איירוולקס השיקה את פעילותה העסקית בישראל במאי 2023 עם מינויו אור ליבן, אחד מראשוני גוגל ישראל, כמנכ"ל ישראל ואזור המזרח התיכון. אור ליבן הצטרף לגוגל ישראל בשנת 2008 ובמשך למעלה מ-15 שנים כיהן בשורה של תפקידים בחברה. איירוולקס כבר משרתת חברות טכנולוגיה מובילות בישראל ובהן: Papaya Global ו-OurCrowd וכן חברות גלובליות רבות ביניהן: Shein, Qantas, Plum ו-Navan. איירוולקס נוסדה בשנת 2015 במלבורן שבאוסטרליה והיא אחת החברות בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר בעולם בתחום התשלומים והתשתיות הפיננסיות. שווי החברה הוא 5.6 מיליארד דולר והיא גייסה יותר מ-900 מיליון דולר מכמה מחברות ההשקעה המובילות בעולם, ביניהן Sequoia, DST Global, Greenoaks Capital, Salesforce Ventures, Lone Pine Capital DST ו-1835i Ventures (ANZ Bank). מחזור החברה גדל ב-104% משנה לשנה ומערכותיה עיבדו תשלומים בהיקף שנתי של 80 מיליארד דולר. איירוולקס מעסיקה 1,400 עובדים ב-20 משרדים ברחבי העולם ובכוונתה לגייס עובדים נוספים בישראל ובמזרח התיכון במהלך שנת 2024.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully