וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8200? בהייטק מחפשים דווקא שריונרים ותצפיתנים

13.2.2024 / 10:43

על רקע הלחימה המתמשכת בעזה, חברת ההייטק קווליטסט צומחת ומגייסת כ-100 עובדים חדשים יוצאי יחידות קרביות בצה"ל לחטיבה הביטחונית שלה

פעילות כוחות צה"ל בגבול הצפון.  12 בפברואר 2024. דובר צה"ל
סיימו את העבודה שם - ובואו לפה/דובר צה"ל

על רקע הלחימה המתמשכת בעזה והצרכים הביטחוניים הגוברים של מדינת ישראל, חברת קווליטסט, העוסקת בתחום בדיקות ופיתוח תוכנה והנדסת איכות, מרחיבה את פעילותה ונוכחותה במשק הישראלי. החברה מגייסת עשרות יוצאי יחידות קרביות ומילואימניקים מיחידות אלו לחטיבה הביטחונית שלה, העוסקת בפיתוח ובדיקות של אמצעי הלחימה הטכנולוגיים החדישים של צה"ל המיוצרים בתעשיות הביטחוניות בישראל ומשמשים בימים אלו בחזית המערכה.

בין המועסקים העתידיים אותם מבקשת קווליטסט לצרף לשורותיה: מפקדים, קצינים או מדריכי רוכ"ש (רוכב שמיים); מפקדי טנק, קציני שריון או מדריכי מענ"ק (מערכת ניהול קרב), מפקדי וקציני תותחנים, מדריכי מרגמות וקציני קישור גדודיים, תצפיתניות ועוד.

דותן בן מאיר. קווליטסט,
דותן בן מאיר/קווליטסט

דותן בן מאיר סמנכ"ל משאבי אנוש של החברה: "זה אולי נראה חריג שבזמן שמקומות עבודה רבים מפטרים חיילי מילואים, אנחנו זקוקים להם, אך עם התגברות הלחימה בעזה וההתחממות בחזית הצפונית, אנחנו נדרשים להגדיל את מצבת העובדים שלנו בעיקר בחטיבה הביטחונית, כדי להגביר את פעילותינו ולהיענות לאתגרים ולצורכי ההייטק בעיקר בתעשיות הביטחוניות בישראל".

בשלב זה מגייסת החברה למעלה מ 100 עובדים חדשים, אלו יתווספו ל-100 העובדים שכבר גוייסו ברבעון האחרון של שנת 2023, שמחציתם כבר השתלבו בפרויקטים רוחביים בחטיבה הביטחונית של החברה. בשלוחה הישראלית של קווליטסט מועסקים מעל 1500 עובדים מתוך קרוב ל- 10,000 העובדים של החברה ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully