וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בזורה מונה לתפקיד מנכ"ל חברת Pai Pay פיננסים

13.2.2024 / 12:52

בשנים האחרונות כיהן בין היתר כמנהל בכיר בבנק הפועלים, מנכ"ל בנק ירושלים וכדירקטור בבנק לאומי; בנוסף מודיעה חברה על מינוי של היזם ובנקאי ההשקעות דן קנולר כדירקטור בחברה

אבי בזורה. יחצ,
אבי בזורה/יחצ

חברת Pai Pay פיננסים בע"מ, חברה בעלת רישיונות למתן שירותים בנכס פיננסי ומתן שירותי אשראי, מודיעה על מינויו של מר אבי בזורה לתפקיד מנכ"ל החברה. בזורה יחליף בתפקידו את הראל שקד, בעל השליטה בחברה, אשר ימשיך לנהל את הפיתוח עסקי. Pai Pay פיננסים עוסקת, בין היתר, בהנפקת כרטיסי תשלום נטענים מכוח היותה חברה עיקרית (Principle Member) של תאגיד Mastercard.

לבזורה ידע נרחב בתחום הבנקאי, האשראי העסקי והצרכני, ניהול סיכונים וכן הנו בעל מומחיות חשבונאית והכרות רבת שנים בעבודה מול רגולטורים, שוק ההון והגופים המוסדיים. בין תפקידיו בשנים האחרונות כיהן כמנהל בכיר בבנק הפועלים, מנכ"ל בנק ירושלים וחברות הבנות, מנכ"ל ויו"ר חברה ציבורית בתחום האשראי החוץ בנקאי, דירקטור בחברות ציבוריות רבות ולאחרונה סיים קדנציה כדירקטור בבנק לאומי בו כיהן בוועדות ביקורת, ניהול סיכונים ובוועדה לניהול טכנולוגיות. לבזורה תואר ראשון בכלכלה מאונ' ת"א ותואר שני במנהל עסקים ומומחיות במימון מאונ' בר אילן.

המנכ"ל הנכנס אבי בזורה: "אני מצטרף היום לקבוצה כדי להוביל את Pai Pay לצמיחה תוך יישום אסטרטגיה ארוכת טווח ומיצובה כגורם חדשני ומוביל בשוק כרטיסי האשראי בישראל. החברה תתמקד בנישות מוצרים ולקוחות ייחודיים בכדי לתת מענה הוליסטי במגוון מוצרים ולספק מעטפת שירות רחבה לקהל לקוחותינו הפוטנציאלי בארץ ובעולם. אני מודה לדירקטוריון ולבעלי השליטה על האמון ובטוח ביכולתה של Pai Pay להביא חדשנות לשוק האשראי ופתרונות התשלום לטובת ציבור הצרכנים בישראל."

בעלי השליטה של Pai Pay עופר שמחי והמנכ"ל היוצא הראל שקד: "אנו שמחים על הצטרפותו של אבי בזורה לצוות החברה. בזורה מביא עמו ידע רב, ניסיון ניהולי עשיר ומומחיות בנושאי פעילות הליבה של החברה. אנו בטוחים כי בזורה יוביל את Pai pay להצלחה בשלב הבא של התפתחותה העסקית."
כמו כן, מודיעה Pai Pay על צירופו של איש העסקים דן קנולר לדירקטוריון החברה. לקנולר ניסיון עסקי ומשפטי של למעלה מ-40 שנה כבנקאי השקעות בארה"ב ובישראל בתחומי הנדל"ן, אנרגיה, תקשורת, שוק ההון ופיננסים. קנולר הינו יזם שהקים וניהל פרויקטים שכללו אלפי יח' דיור בארה"ב וכן היה שותף בקמת קרן ריט אמריקאית, הקים והנפיק יחד עם שותפים את U.S TEL, מחברות הטלפוניה הגדולות בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully