וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטיבה העסקית של Nespresso משיקה: תערובת קפה חדשה בטעם אגוזי לוז

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 19:52

מותג הקפה Nespresso משיק את נוצ'לה - תערובת קפה חדשה בטעם אגוז לוז עדין ומתקתק, שהתווספה למשפחת התערובות של החטיבה העסקית Nespresso Professional, המותאמות והמיועדות למכונות העסקיות של נספרסו

caffe nocciola של נספרסו. יח"צ,
החטיבה העסקית של Nespresso משיקה: תערובת קפה חדשה בטעם אגוזי לוז/יח"צ

תערובת נוצ'לה הינה תערובת קפה עשיר בטעם אגוזי לוז, מאוזנת ומתקתקה העשויה 100% פולי ערביקה מדרום אמריקה, בעלת מרקם חלק עם נגיעות תווי פרלין, ביסקוויט ודגנים. התערובת נקלית בטכניקת קלייה מפוצלת, המפרידה בין פולי הקפה לפי ארץ המוצא. בשיטה זו, הקלייה מתבצעת בפרק זמן קצר ובטכניקת קלייה בינונית עד קלה, לקבלת טעמים מאוזנים.

מדובר בתערובת מושלמת לאוהבי הקפוצ'ינו או האספרסו, בשל השילוב של טעם אגוזים נהדר עם קפה קטיפתי וניחוחות עשירים של ביסקוויט וכרמל, ובכך מספקת מענה משלים לארוחה עבור סועדים האוהבים לסיים ארוחה משובחת בכוס קפה מתקתק וקטיפתי ומתאימה לחובבי הקולינריה.

המלצת שתייה - לשתות כקפוצ'ינו עם מעט חלב. מומלץ לשתות בספל אספרסו 40 מ"ל או לונגו 110 מ"ל.

אוראל קמחי שף מסעדת פופינה סוניה נסטסה מנכ"לית נספרסו ישראל וניר כץ סמנכ"ל החטיבה העסקית. גיא יחיאלי,
אוראל קמחי -שף מסעדת פופינה, סוניה נסטסה - מנכ"לית נספרסו ישראל וניר כץ - סמנכ"ל החטיבה העסקית/גיא יחיאלי

ניר כץ, סמנכ"ל החטיבה העסקית בנספרסו: "תערובת הקפה החדשה נוצ'לה, מתווספת למגוון רחב של טעמים עשירים ממשפחת התערובות המיועדות למכונות העסקיות של נספרסו. המטרה היא להמשיך ולהעניק מוצרים חדשניים בטעמים עשירים ומגוונים ללקוחותינו העסקיים, וזאת כחלק מהחזון של החברה להענקת רגעי קפה איכותיים גם מחוץ לבית".

Nestlé Nespresso SA היא חלוצה בתחום הקפה בקפסולות באיכות הגבוהה ביותר. החברה עובדת עם יותר מ-150,000 חקלאים ב-18 מדינות באמצעות תכנית ה-AAA Sustainable Quality™‎ במטרה להטמיע שיטות קיימות בחוות הקפה עימן עובדת החברה.

התכנית, שהושקה בשנת 2003 בשיתוף ברית יערות הגשם (Rainforest Alliance NGO), מסייעת לשפר את התפוקה והאיכות של היבול, להבטיח אספקה בת קיימא של קפה איכותי ולשפר את פרנסתם של החקלאים וקהילותיהם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
caffe nocciola של נספרסו. יח"צ,
תערובת הקפה caffe nocciola החדשה של נספרסו לחטיבה העסקית, בטעם אגוזי לוז/יח"צ

בשנת 2022, Nespresso קיבלה את הסמכת ™B Corp ובכך הצטרפה לתנועה בינלאומית של 7300 עסקים מובילי קיימות, העומדים בסטנדרטים הגבוהים של B Corp לאחריות חברתית, אחריות סביבתית ושקיפות.

Nespresso, שבסיסה ב-Vevey, שוויץ, פועלת ב-83 מדינות ומונה למעלה מ-14,000 עובדים. בשנת 2022 היא הפעילה רשת קמעונאית עולמית של 791 בוטיקים. למידע נוסף, כנסו לאתר האונליין של נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully