וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארטאפ הסייבר Seal Security מגייס אנשי פיתוח ומוצר

13.2.2024 / 15:00

זאת לאחר שהשלים סבב גיוס של 7.4 מיליון דולר. פירוט המשרות בפנים

Seal Security. דיוויד גארב,
Seal Security/דיוויד גארב

חברת הסטארטאפ Seal Security, המפתחת פלטפורמה מבוססת Generative AI לתיקון אוטומטי של חולשות אבטחה בקוד פתוח, מתרחב ומגייס עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח ומוצר בהם מפתחי בקאנד ופרונטאנד בכירים, מפתח אונפסורס ומעצב מוצר UX-UI. החברה השלימה סבב גיוס סיד בסך 7.4 מיליון דולר בהובלת Vertex Ventures ובהשתתפות Crew Capital, PayPal Alumni Fund ומשקיעים פרטיים בהם היזם הסדרתי אריאל מייסלוס ו-Cyber Club London, המאגד אנשי אבטחה מובילים מרחבי העולם.

Seal Security ממנפת טכנולוגיות מתקדמות של LLMs לפיתוח יכולות לתיקון חולשות אבטחה בקוד פתוח. הגישה החדשנית מאפשרת תיקוני אבטחה של למעלה מ-95% מהחולשות הקריטיות בחמש שפות תכנות הנמצאות בשימוש הרב ביותר, ובלי צורך בהפעלת אנשי הפיתוח בחברות. התיקונים שהמערכת מבצעת מתוחזקים כקוד פתוח ב-GitHub, נבדקים ומאומתים באופן רציף וניתנים להטמעה מרוכזת על ידי אנשי האבטחה. המערכת נמצאת בשימוש בארגונים גדולים, בהם חברות Fortune 100, שמשתמשים בה לאבטחת אפליקציות ומוצרים הנמצאים בשימושם.

מערכת ההגנה של Seal Security נותנת פתרון לגידול הדרמטי בתקיפות דרך שרשרת האספקה בפיתוח ושימוש בתוכנות. ארגונים מתמודדים כיום עם אלפי פגיעויות שהכלים הקיימים אינם נותנים להם מענה מספק. המערכת היא הראשונה שממנפת יכולות Generative AI כדי לספק ללקוחותיה פתרון תיקון ייחודי לאתגר הגדל בהתמדה.

החברה הוקמה על ידי איתמר שר, המשמש מנכ"ל, לב פחמנוב, CTO ואלון נבון, CPO, בעלי ניסיון מצטבר של יותר מ-30 שנות בהתמודדות עם חולשות אבטחה בתפקידיהם השונים ומעסיקה 15 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובניו יורק. כספי ההשקעה ישמשו לגיוס כוח אדם והרחבת הפעילות העולמית של החברה.

איתמר שר, מייסד משותף ומנכ"ל Seal Security: "קוד פתוח נמצא בליבה של רוב החידושים הטכנולוגיים, אולם האבטחה שלו מצריכה זמן עבודה רב ושיתוף פעולה בין מחלקות. הכלים שלנו מספקים לארגונים שליטה מרוכזת על תהליך תיקון החולשות, ללא צורך במעורבות של אנשי הפיתוח. השילוב של מרכיבים אלו מפחית את זמן התיקון מחודשים לשעות".

תמי ברונר, שותפה ב-Vertex Ventures: "כולנו מכירים כלי אבטחה שמנסים לעזור לחברות להישאר מוגנות תוך שימוש בקוד פתוח, אולם המשתמשים בכלים אלו מוצפים בהתראות רבות על חולשות והצעות תיקון שדורשות קשב רב מהמפתחים. היתרון הייחודי של Seal Security הוא שהם לא רק מתריעים על חולשות, אלא הם מבטיחים תיקון מהיר ויעיל שלהן. המומחיות הייחודית של צוות החברה מאפשרת לארגונים למנף את קוד פתוח ולהישאר מאובטחים תוך חיסכון כספי משמעותי".

"רכיבי קוד פתוח הם הבסיס לפיתוח תוכנה, וארגונים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים בניהול ספריות קוד פתוח עם נקודות תורפה קריטיות, שיש להן גם השפעות על התוצאות העסקיות," מסביר דניאל דיינס, שותף מייסד ב-Crew Capital. "הפתרון של Seal Security נותן מענה לדרישת השוק, מייעל את ניהול תיקוני האבטחה ומאפשר ללקוחות החברה לתקן חולשות ביעילות".

יול בהט, דירקטור אבטחת סייבר ב- Kiteworks: "הפתרון של Seal Security יצר אצלנו מהפיכה ביכולת לאבטח את עבודתנו עם קוד פתוח. הוא מסייע לאנשי הסקיוריטי שלנו עם תיקונים אוטומטיים, המאפשרים פתרון מהיר של בעיות אבטחה קריטיות. יישום הפתרון הזה תרם תרומה משמעותית ביכולת שלנו לעמוד בדרישות הרגולוציה של FedRAMP."

מידע על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully