וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים בארה"ב משלב כוחות עם אורמת: "יבססו את מעמדה כמובילה"

13.2.2024 / 15:47

BHI, זרוע הפעילות של בנק הפועלים בארצות הברית, תעמיד הלוואה בהיקף של 75 מיליון דולרים לחברת אורמת טכנולוגיות, לשם העמקת פעילותה בשוק האמריקני וביצוע רכישות של חברות

מנכ"ל הפועלים ארה"ב גיל קרני. אד טיילור,
מנכ"ל הפועלים ארה"ב גיל קרני/אד טיילור

בנק הפועלים בארה"ב BHI - זרוע הפעילות של בנק הפועלים בארצות הברית - יעמיד הלוואה בהיקף של 75 מיליון דולרים לחברת אורמת טכנולוגיות, לשם העמקת פעילותה בשוק האמריקני וביצוע רכישות של חברות. בתחילת חודש ינואר השנה הודיעה, אורמת טכנולוגיות (Ormat Technologies) כי ביצעה רכישה של של נכסים סולריים וגיאותרמיים בארה"ב מחברת האנרגיה האיטלקית Enel Technologies תמורת 271 מיליון דולר. ההלוואה שהוקצתה עתה תסייע למימון רכישה אסטרטגית זו של החברה.

חברת אורמת טכנולוגיות היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחומי האנרגיה הגאותרמית ונחשבת כיום לאחת מן החברות המובילות בשוק האמריקאי בתחומי אחסון אנרגיה. אורמת פיתחה, ייצרה ובנתה תחנות כוח בכל העולם בהיקף של יותר מ-3200 מגה-וואט. לאורמת 28 אתרים ברחבי העולם, בהם היא מפיקה ומייצרת אנרגיה ממקורות אלטרנטיביים.

מנכ"ל BHI גיל קרני אמר כי אורמת טכנולוגיות היא אחת מן החברות המובילות בעולם בתחומה וכי ההסכמים שחתמה החברה בכל העולם לייצור ובניית תחנות כוח ממקורות אנרגיה אלטרנטיביים הופכים אותה לחברה צומחת בעלת בסיס איתן. "אנו שמחים שבנק הפועלים הוא אחד הבנקים המממנים את תוכניות ההתרחבות והגידול של החברה, ובטוחים כי התכניות הללו לכשיבשילו יבססו את מעמדה כשחקנית עולמית בתחום זה".

סמנכ"ל הכספים של אורמת, אסי גינזבורג, ציין כי החברה רואה בעבודה המשותפת עם בנק הפועלים ארה"ב BHI צעד בונה (מה זה צעד בונה?) לקראת העתיד. "אנשי הבנק יידעו ללוות אותנו ולסייע במימון תכניות ההתרחבות שלנו לרכישות נוספות ולפיתוח ויישום של טכנולוגיות חדשניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully