וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההייטק מייבנס מגייסת עובדים לתפקידי מוצר ומחקר ופיתוח

13.2.2024 / 17:14

בין המשרות הפתוחות לנשים ולגברים: מנהל מוצר בכיר, ראשי צוותים למחלקות המחקר והפיתוח, מהנדסי ומומחי דאטה סיינס ומנהל מערכות

עובדים ביום התנדבות ב"לתת". מייבנס. יחצ,
עובדים ביום התנדבות ב"לתת". מייבנס/יחצ

חברת ההייטק mavens (לשעבר סטורמייבן), הזרוע הישראלית של ענקית הגיימינג האמריקאית Zynga, ממשיכה להתרחב ומגייסת כ-10 עובדים נוספים, שיצטרפו ל-80 עובדי החברה במשרדיה שבתל אביב. בין המשרות הפתוחות לנשים ולגברים: מנהל מוצר בכיר, ראשי צוותים למחלקות המחקר והפיתוח, מהנדסי ומומחי דאטה סיינס ומנהל מערכות.

מייבנס הוקמה כ-Storemaven ב-2015 ע"י גד מאור (מנכ"ל), אדם רכיב (נשיא) ואלדד אבל (מנהל תחום מוצר). החברה החלה את דרכה בפיתוח טכנולוגיות לניתוח תוצאות עסקיות עבור חברות מובייל ענקיות בתחום האפליקציות והמשחקים, וביססה את שמה כמובילה בתחום האופטימיזציה של חנויות האפליקציות של אפל וגוגל, ועבדה עם חלק ממפתחי המשחקים הגדולים בעולם, בהם זינגה, קינג ו-EA ועם חברות כטיקטוק, פייסבוק, טוויטר ועוד על פיתוח האפליקציות שלהן. החברה צמחה לאורך השנים על בסיס הכנסותיה ורווחיה ללא גיוס כסף חיצוני.

בספטמבר 2022 נרכשה החברה ע"י זינגה, מתוך כוונה להרחיב משמעותית את פעילות האחרונה בארץ ולבסס את שליטתה בתחומי הפיתוח, הצמיחה והשיווק של משחקיה ואת מעמד חברת האם שלה Take-Two Interactive, כמובילה עולמית בתחום הבידור האינטראקטיבי. החברה המאוחדת מעסיקה כיום קרוב ל-12 אלף עובדים ברחבי העולם ונסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-28 מיליארד דולר.

בין המשרות הפתוחות לנשים ולגברים:

  • Data Engineering Team Lead: המקום להיות ראש לאריות. מדובר בתפקיד הובלה משמעותי של צוות שאחראי על כל היבטי הדאטה בשלל המוצרים שמייבנס מפתחת. משלבי עיבוד ומידול המידע, העשרה שלו והנגשה שלו לצוותי האפליקציות תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים של ביצועים אל מול הסקייל הגדל.
  • Senior Backend Engineer: החברה מחפשת לתפקיד זה דמות מנוסה בעולם הדאטה בייסים. התפקיד יכלול ניהול ומידול של שכבות דאטה והנגשה של המידע המורכב למערכות שונות ומגוונות. נדרש ידע מעמיק בפייתון, וניסיון כ-Appicative DBA יהווה יתרון משמעותי.
  • Foundations Team Lead: לתפקיד זה תהיה השפעה ישירה על שלל מוצרי החברה. צוות התשתיות אמון על פיתוח כל השירותים והספריות המשותפים למשימה המרכזית של החברה - בניית פלטפורמה חדשנית המרכזת את כל כלי ניתוח המידע המפותחים בארגון. נדרשת יכולת הובלה טכנולוגית וניסיון ב-React וב-Node.
  • לחברה משרות פתוחות נוספות ביניהם גם תפקידי Product Manager, Data Scientist ו-IT Specialist.
יואב בן אריה. שי שחר,
יואב בן אריה/שי שחר

יואב בן-אריה, VP R&D במייבנס: "אנחנו ממשיכים להתרחב ולגדול ומרבית המאמצים שלנו מתמקדים בבניית צוות מוצר ופיתוח מהטובים שאפשר למצוא בתעשייה. בין אם זו רמת האחריות והניהול האישי, ההובלה הטכנולוגית או החיבור למשימות העסקיות של החברה, מועמדים מתאימים יהנו לא רק מכל אלו ומאתגר מקצועי עצום, אלא גם יהיו חלק ממקום עבודה שחרט על דגלו לצד ערכים כמו צמיחה ומקצוענות גם ערכים רבים ששמים בראש את הרווחה האישית של כל עובדת ועובד".

לדף המשרות של מייבנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully