וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מהדורות מיוחדות לאוהבים ושף גלילי ברשת הנחשקת

רונית מטיאס

14.2.2024 / 9:44

מותג דולצ'ה וגבאנה מכתיר אתכם למלך ולמלכה, אופנה שכולה אהבה, מארזים בניחוחות וורד לבן, שיפור העור תוך 28 יום, המבורגר "רוסו" המושלם ובירה לזכרו של תומר נגר שנלחם בגבורה ונפל במלחמת חרבות ברזל, קינוחים לאוהבים וקונית ונהנים מהרצאות מרתקות

סיפור אהבה אופנה לולנטיין. איתן קאג׳רי ועדן עמית,
סיפור אהבה אופנה לולנטיין/איתן קאג׳רי ועדן עמית

סיפור אהבה

לכבוד חג האהבה וכדי שלא תתאמצו לצאת מהבית, אתר פקטורי 54, משיק קטגוריה מיוחדת המרכזת הצעות למתנות מפנקות וסטייליסטיות לנשים ולגברים, עם בשמים, תיקים, נעליים, הלבשה תחתונה, תכשיטים, נרות ריחניים ומגוון מחוות רומנטיות.

לכבוד השקת הקטגוריה, הושקה גם הפקת אופנה בהשראת ולנטיינ'ס בהובלת הדוגמנית גילי לב רן, כשהלוק המוביל הוא מעיל טראנץ' ארוך מבד ניילון של מותג DOLCE & GABBANA, בגוון אדום בוהק ונועז - הצבע שהכי מזוהה עם היום הרומנטי וגם הכי טרנדי, ששובר את המונוכרומטיות של החורף האפרורי ושל הימים שעוברים על המדינה.

לוק נוסף שמושק, משדר קלאסיקה נעימה של יוקרה שקטה, עם חולצה מכופתרת בגוון תכלת של המותג הספרדי LOEWE, מכנסי דנים לבנים בגזרה ישרה ומחמיאה של מותג JIL SANDER, ונעליים בגזרת מיולס של המותג הניו יורקי KHAITE.

סיפור אהבה אופנה  לולנטיין. איתן קאג׳רי ועדן עמית,
סיפור אהבה אופנה לולנטיין/איתן קאג׳רי ועדן עמית

המלך והמלכה החדשים

המותג דולצ'ה וגבאנה מפרגן לשניכם ומשיק צמד בשמים חדש Eaux de Parfum Intense' K&Q לגבר ולאישה, היוצרים ביחד חיבור זוגי ממגנט וחושני, ,Dolce&Gabbana K&Q Eaux de Parfum Intense' מוגדרים כזוג ניחוחות מלכותיים המשתלבים בברית ממגנטת המונעת על-ידי תשוקה ועוצמה אינטנסיבית ומגלמים בצורה מושלמת רוח חופשית ונועזת של הגבר והאישה שהם המלך והמלכה המודרניים.

K EDP INTENSE 'K' הבושם האייקוני מבית דולצ'ה וגבאנה מגלם את דמותו חסרת הפחד של הגבר הבטוח בעצמו, עם פרשנות חדשה לריח מעורר ומחוזק, הניחוח מורכב מתערובת עשירה של תווים עוצמתיים, נועזים שנותרים לאורך זמן, הניחוח חזק וכריזמטי ומשלב אקורד עצי זעפרן, תווי עור ותמצית תאנה עסיסית, הבקבוק עשוי זכוכית כחולה ולראשו הכתר.

K Eau de Parfum Q EDP INTENSE 'Q'האייקוני לאישה, מגלם נשיות אלגנטית שזורה בביטחון עצמי, הניחוח החדש הוא פרשנות המשדרת עוצמה וכוח נשי חושני מתפרץ, הבושם משלב תווי דובדבן, פרחי ליוטרופ ותווי ענבר, הבקבוק החדש בגוון דובדבן עז ובהשראת ה-Q המקורי, הפקק מעוטר בכתר מלכותי בצבעי זהב ואדום.

להשיג רשתות וחנויות פארם מובילות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
המלך והמלכה החדשים Eaux de Parfum Intens. יח"צ,
המלך והמלכה החדשים Eaux de Parfum Intens/יח"צ

מטפחים באהבה

חג האהבה הוא סיבה נהדרת לפרגן לעצמנו עם מתנה מטפחת, GIGI Laboratories משיקה מארז מסדרת 3D HYALU FILL - מתנה מושלמת שאנחנו חייבות להעניק לעצמנו.

סדרת 3D HYALU FILL החדשה, מבוססת על חדשנות ורכיבים איכותיים ביניהם: ריכוז גבוה של קומפלקס חומצות היאלורוניות בגדלים שונים, פפטידים עטופים במוליכי פטנט חדשניים המסייעים בהחדרת החומרים הפעילים לעומק שכבות העור, מרכיבים ביו-טכנולוגים ממקור טבעי, הנקלטים בקלות בעור ומסייעים בספיגה טובה יותר של הלחות, ומביאים למילוי ותיקון נזקים בשכבות העמוקות של העור, ב-GIGI מתחייבים כי בתום שימוש קבוע ורצוף למשך 28 יום, בוקר וערב, ניתן לראות שיפור משמעותי במרקם, בגמישות ובגוון העור והיווצרות מראה צעיר ובריא יותר של הפנים.

מוצרי הסדרה: סרום Multi Power H.A Buster - קרם עיניים Eye Power Cream - Lips Treatment Balm קרם לטיפוח השפתיים. להשיג אצל הקוסמטיקאית.

מטפחים באהבה קופסת היופי של GIGI. סשה דובינסקי,
מטפחים באהבה קופסת היופי של GIGI/סשה דובינסקי

אורזים באהבה

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON משיק מארזים מיוחדים במהדורה מוגבלת ליום האהבה הבינלאומי, עם מוצרים מקולקציית white rose המורכבת מ-3 תמציות עיקריות: ברגמוט, ורד לבן ומאסק, בנוסף, ניתן לבחור את המוצרים האהובים עליכם מהמגוון הקיים ולשלב אותם בקופסאות מתנה מעוצבות ואלגנטיות.

בין המארזים המובילים: Romantic Rose המכיל סבון רחצה על בסיס שמנים, פילינג גוף, חלב גוף וקרם ידיים; Small treats המכיל סבון רחצה על בסיס שמנים, חלב גוף ופילינג גוף ו-Full collection White Rose המכיל פילינג גוף, סבון רחצה על בסיס שמנים, חלב גוף, מי גוף, פילינג פנים 2 ב 1 וכפית לב רב פעמית.

בהשראת ורדים לבנים מארזי אהבה לסבון. רונן מנגן,
בהשראת ורדים לבנים מארזי אהבה לסבון/רונן מנגן

רוסו זה לא רק צבע

הצבע האדום המזוהה עם ולנטיין, שולט בארוחה החדשה של רשת אגאדיר, שממשיכה בפרויקט אירוח שפים מובילים ומוכשרים, המציגים את הגרסאות המיוחדות שלהם להמבורגר, עם רטבים מיוחדים ותוספות מפתיעות, האורח הפעם הוא השף והאופה האהוב ארז קומרובסקי, שמציג את ההמבורגר שלו - Rosso שמו.

אחרי ההצלחה הגדולה עם הספיישל של השף יונתן רושפלד, נוחת ברשת היישר מהגליל, השף ארז קומרובסקי עם המבורגר ייחודי משלו בשם Rosso - אדום באיטלקית שהוא בשתי מילים שיא השלמות.

קומרובסקי יצר המבורגר בלחמנית עגבניות וקינואה אדומה (את הנוזלים בבצק מחליף מיץ עגבניות) היא קריספית וחובקת בתוכה קציצה עסיסית ואיכותית, עליה ערמים בצלים אדומים בסומק של חבשוש שהקרמול שלהם עושה פלאים, איולי פלפלים מותססים שמוסיף את הטאץ' החריף וכל העלים האדומים שגדלו בערוגה של גדעון, טריים וקריספיים, השילוב הזה ביחד, בתוספת צ'יפס אלוהי ליד, יוצר ביס שנותר רק לצרוח מעונג.

לארוחה המופלאה מתלווה בירה "תומר" מיוחדת של מבשלת "גלנץ", שיוצרה לזכרו של תומר נגר ששירת בגדוד 51 בגולני ונפל ב-07.10 בעת שנלחם בגבורה בהגנה על מוצב כיסופים וחיסל מחבלים רבים. יש גם קוקטייל "קומורוסו" המכיל וורמוט אדום, ג'ין, דובדבנים, מיץ לימון וסגירה בטוניק הל.
זמין בכל מסעדות אגאדיר וגם במשלוחים.

ספיישל רוסו, שף ארז קומרובסקי ואגאדיר. דויד שטיינברג,
ספיישל רוסו, שף ארז קומרובסקי ואגאדיר/דויד שטיינברג

לבבות מתוקים

ברשת הקונדיטוריות 'רולדין' לא שוברים מסורת ומשיקים קולקציה לבבית במהדורה מוגבלת, בהיצע: עוגת לב, עוגת "מון שרי" העשויה משכבות מוס שוקולד מריר וביסקוויט שוקולד בציפוי גלאסז' של דובדבני אמרנה; עוגת לב "מרקיז שוקולד" העשויה מוס שוקולד קרמל וקרנץ' נוגט; מארז 4 פטיסר המכיל 4 סוגי קינוחי פטיסרי לבחירהPure Chocolate, פטיסרי אישי פרזייה, פטיסרי פיסטוק, קרמליו, מילפיי אישי, סופלה; סוויט ברי-קריספי שוקולד לבן, מרנג אגוזי לוז, קרמו פטל ורדים, מוס מסקרפונה ושונטי שוקולד לבן וגם מארזי מתנה מתוקים.

ב"יאנגו דלי", דואגים שלא תתאמצו עבור הקינוח המושלם ומשווקים דרך האפליקציה את Little Moons-כדורי מוצ'י המעוררים את בלוטות הטעם, ממתק יפני משודרג מבצק קמח אורז מתוק רך ולעיס, שבתוכו ליבת גלידת ג'לאטו איכותית. המותג האנגלי Little Moons הפך לגרסה הפופולרית ביותר בעולם ועכשיו הוא זמין בישראל ב-4 טעמים פופולריים: וניל, פיסטוק ודבש, פסיפלורה ומנגו, שוקולד מריר ואגוזי לוז, ובלונדי. במשלוח מעכשיו לעכשיו באמצעות אפליקציית .Yango Deli

ממתקי עלית מייצרים נוסטלגיה, התרפקות וחדשנות, לקראת Valentine's Day, עלית מרחיבים את המותג עד חצות ומשיקים את 'עד חצות LOVE BITES '-ביסקוויט בצורת לב עם שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז, מוצר חדש הנשען על הקונספט של 'עד חצות'-מאפה עם שוקולד. המוצר מושק במהדורה מוגבלת ל-Valentine's Day' באריזה יפה ואדומה.

קינוחים מתוקים רולדין. רונן מנגן מונס ועלית,
קינוחים מתוקים רולדין/רונן מנגן מונס ועלית

קונים ומדברים

עזריאלי שרונה ממשיכים לחדש ולרגש, כחלק מהפסיפס הייחודי של המקום המציע מרכז צרכנות חדש וייחודי עם חנויות מותג המשלבות התאמה פרסונלית, חוויות קולינריות, ופעילויות wellness מגוונות, עזריאלי שרונה משיקים את מיזם Sarona Talks במסגרתו המקום יארח בכל חודש הרצאה מרתקת.

ראשונה הייתה יערה קידר והרצאתה "אופנה והמלכה אליזבת", כל הרצאותיה של קידר, אוצרת, היסטוריונית אופנה, ודוקטורנטית בתוכנית ללימודי תרבות באוניברסיטה העברית הן תמיד סולד אאוט. בסוף פברואר תתקיים הרצאה של אוהד חמו שידבר על קו פרשת המים ובסוף מרץ, תתקיים הרצאתה של ירדן ג'רבי "ללא פשרות".

כל מי שרוכש בסך מצטבר של 300 ש"ח ומעלה בכל אחת מהחנויות, מקבל כרטיס זוגי להרצאה.

קונים ומדברים כשאופנה פוגשת תרבות בעזריאלי שרונה. יח"צ,
קונים ומדברים כשאופנה פוגשת תרבות בעזריאלי שרונה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully