וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור רוסמן מונה לסמנכ"ל שירות במגדל ביטוח ופיננסים

14.2.2024 / 12:33

יהיה אמון על קידום וייעול חווית הלקוח לצד שיפור מתמיד ברמת השירות שמגדל מעניקה ללקוחותיה, נושא ליבה בחברה ואחד מהערכים המשמעותיים בהם היא מתמקדת

דרור רוסמן. יואב אלון,
דרור רוסמן/יואב אלון

מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על מינוי דרור רוסמן לתפקיד סמנכ"ל שירות. התפקיד בכפיפות למשה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיות בחברה, אשר אמונה מאז תחילת החודש גם על תחום חווית הלקוח. במסגרת תפקידו יהיה דרור אחראי על מערך השירות במגדל ובכלל זה על מוקדי השירות במתחמי פתח תקווה ואשקלון. דרור יהיה אמון על קידום וייעול חווית הלקוח לצד שיפור מתמיד ברמת השירות שמגדל מעניקה ללקוחותיה, נושא ליבה בחברה ואחד מהערכים המשמעותיים בהם היא מתמקדת.

דרור שימש ב-11 השנים האחרונות כסמנכ"ל חטיבה עסקית בקבוצת תקשוב, תפקיד במסגרתו היה אחראי, בין היתר, לניהול והובלת מוקדי שרות ומכירות טלפוניים בפריסה ארצית הכוללים אלפי עובדים. קודם לכן עבד במשך כחמש שנים בחברת HOT, שם שימש כמנהל אגף מטה בחטיבת לקוחות פרטים ובמשך כשמונה שנים בחברת פרטנר, שם שימש כמנהל תחום תפעול ותאום שרות לקוחות טלפוני בחטיבת הלקוחות.

דרור בוגר תואר ראשון במדעי החברה, עם התמחות בניהול ותקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות ביעוץ ארגוני מהקריה האקדמית אונו.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "דרור מצטרף אלינו כדי למלא תפקיד משמעותי ובעל ערך מרכזי בחברה ויוביל את תחום השירות. לדרור ניסיון עשיר בתחום והוא מילא בהצלחה תפקידים רבים בעולם השירות. אין לי ספק שהניסיון של דרור והאיכויות המקצועיות והאישיות שהוא מביא עמו לתפקיד יאפשרו לו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר ואני מאחל לו הצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully