וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיתנים? המותג לגבינות טבעוניות Green Vie מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 8:56

מגמת ה"מפחיתנים" צוברת תאוצה ושוק תחליפי החלב בישראל מגלגל 607 מיליון שקל בשנה. עבורם, יוצאת יבואנית המזון NeoBrand (נאוברנד) בבשורה על כניסתו של המותג הבינלאומי החדש Green Vie לגבינות טבעוניות

קומפוזיציית מוצרים green vie. green vie,
מפחיתנים? המותג לגבינות טבעוניות Green Vie מגיע לישראל/green vie

יבואנית המזון NeoBrand קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא את מותג הגבינות הטבעוניות הבינלאומי Green Vie לישראל. מוצרי המותג מיוצרים על-ידי יצרנית המזון הטבעוני מיוון GreenVie Foods, שמציע את המגוון הגדול ביותר בשוק הגבינות הטבעוניות.

Green Vie מציע מגוון רחב של מוצרים ובשלב הראשון, תייבא NeoBrand לישראל, כ-20 מוצרים בסגמנטים שונים כמו גבינות חצי קשות, גבינות קשות מיוחדות, ממרחים, רטבים ומוצרי מעדניה במשקל.

NeoBrand תשקיע בהחדרת המותג החדש כ-2 מיליון שקל והמוצרים יימכרו ברשתות השיווק השונות.
כל מוצרי המותג טבעוניים, מבוססי רכיבים צמחיים, ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקלים וללא האלרגנים: גלוטן, לקטוז, סויה, אגוזים. מועשרים בויטמין 12B

green vie קומפוזיציית מוצרים. green vie,
יבואנית המזון NeoBrand תייבא את מותג הגבינות הטבעוניות הבינלאומי Green Vie לישראל/green vie

היצרנית GreenVie Foods הוקמה ביוון בשנת 2016 כיצרנית מוצרי מזון טבעוניים ללא לקטוז. החברה מעסיקה כ-100 עובדים ופועלת ב-20 מדינות באירופה, אוסטרליה והמזרח התיכון. מוצרי המותג נמכרים ברשתות שיווק מובילות בעולם בהן Spar, Tesco, קרפור, Marks & Spencer ועוד.

שוק תחליפי החלב בישראל נאמד בכ-607 מיליון שקל בשנה (ע"פ נתוני סטורנקסט לשנת 2023). מאז שנת 2018 שוק תחליפי החלב רשם צמיחה של 118%. סגמנט המוצקים בקטגורית תחליפי החלב נאמד ב- 156 מיליון שקל בשנת 2023.

שוק תחליפי הגבינות נהנה אף הוא מגידולים לאורך השנים, וזאת על אף מגוון מצומצם של מוצרים שהוא מציע.

רעות וקנין, מבעלי NeoBrand: "מאז שהקמנו את החברה אנו פועלים לייבא לצרכנים בישראל מוצרים מקשת רחבה של סגמנטים תוך שימת דגש על חדשנות במענה לקהלים ייחודיים, כמו פיצות, פסטות, דגני בוקר, חטיפים ומאפים ללא גלוטן. כעת, קבלת הזיכיון לייבוא מותג Green Vie מהווה המשך טבעי לאסטרטגיה שלנו, שמטרתה להרחיב באופן משמעותי את ההיצע הקיים לצרכנים "המפחיתנים" בישראל.

הביקוש למוצרים מסוג זה הולך וגדל בשנים האחרונות, ושלא כמו בקטגוריית משקאות תחליפי חלב ,היצע המוצרים הקיים בשוק מצומצם ואינו מספק. המותג החדש מביא בשורה אמיתית לצרכנים שלראשונה יוכלו ליהנות ממגוון עצום של גבינות טבעוניות, איכותיות, מבלי להתפשר על טעם ומרקם והזדמנות משמעותית לשומרי הכשרות שמקפידים על הפרדה בין חלב ובשר וכעת יוכלו להנות מאותה החוויה בלי החלב עם מוצרים בסגנון פרמז'אן, ממרח צזיקי, מנצ'גו, כחולה, פטה יוונית, מוצרלה מגורדת לפיצה ועוד".

NeoBrand היא יבואנית מזון צעירה וחדשנית שהוקמה על ידי בכירים, לשעבר, בשוק המזון והקמעונאות. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי רעות וקנין שכיהנה בשורה של תפקידים בכירים בחברות מזון מובילות כמו אסם וויליפוד, ומור אטיאס, שכיהן בתפקידי מפתח בתחום הסחר והמכירות בתפוגן, נטו וויליפוד.

NeoBrand מייבאת באופן בלעדי לישראל את המותגים Tottis ,Tiny Donuts ,Zero Candy, מותג הפסטות האיטלקי Farabella, הדונאטס המקוריים של Milka ו-Oero וכן מוצרים בקטגוריה ללא גלוטן כמו הפיצות של מותג Crisp, Neo Brand מייבאת באופן בלעדי לישראל גם מותגים פרטיים עבור יצרנים מקומיים ורשתות השיווק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רעות וקנין. אימג'ארט,
רעות וקנין, מבעלי NeoBrand/אימג'ארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully