וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה בינלאומית: קנדל ג'נר בקמפיין חדש ו-Cartoon מקעקע על בגדים

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 11:03

בקולקציות החדשות מעולם האופנה גילינו שיתופי פעולה מפתיעים: Mister Cartoon המקעקע של כוכבי הוליווד, מצייר על בגדים וקנדל ג'נר משדרת עוצמה נשית בקמפיין חדש קלווין קליין, PUMA מתמקדת במקצוענים וה-METAL חוזר לשלוט בעולם התחתון

kendall jenner for calvin klein factory54 ss24. mert alas,
עצמאית ובטוחה בעצמה, קנדל ג'נר בקמפיין חדש לקלווין קליין/mert alas

עצמאית ובטוחה בעצמה

פקטורי 54 מציגים את הקמפיין לבית האופנה קלווין קליין בכיכובה של קנדל ג'נר לאביב 2024 עם קולקציה מינימליזם במראה בלתי מתאמץ.

סדרת הצילומים מלווה את קנדל ג'נר בת ה-28 כאישה עצמאית ובטוחה בעצמה, הצועדת ברחובות העיר בשגרת יומה. הקולקציה מתמקדת במגמת היוקרה השקטה, עם פריטים בגזרות נקיות ובסגנון קז'ואלי אך מתוחכם, המתכתבים עם האסתטיקה המזוהה עם קלווין קליין.

הסדרה נפתחת עם אחד מפריטי המפתח העל-זמניים במלתחה הנשית - שמלת מיני שחורה בגזרה ישרה - יש שיגידו, מראה אודרי הפבורן עדכני, והוא ממשיך עם פריטים קלאסיים מהמלתחה הגברית, שהיא מאמצת בשמחה למלתחה הנשית - כמו חולצה מכופתרת לבנה, שזוכה כאן לפרשנות מחודשת של גזרה משוחררת ושרוולים קצרים בטוטאלוק לבן, שמסתמן כאחת המגמות הבולטות לעונה הבאה.

הקולקציה החדשה של קלווין קליין עכשיו בחנויות הדגל של המותג ובאתר

kendall jenner for calvin klein factory54 ss24. mert alas,
טוטאל לוק לבן של בית האופנה קלווין קליין בכיכובה של קנדל ג'נר לאביב 2024/mert alas

עולות שלב

נעל הריצה של פומה מדגם FOREVER RUN עולה העונה שלב בכל הנוגע ליציבות ולתמיכה האינסופית שהיא מעניקה לרגל, לצד תחושת נוחות חסרת פשרות. זוהי נעל יומיומית מומלצת, והודות לטכנולוגיה המוטמעת בה, היא מתאימה לרצים המקצועיים וגם לחובבים, ומשפרת את הביצועים. המראה החדש של הנעל כולל מסר עיצובי עם הכיתוב NITRO על גבי הסוליה.

הנעל החדשנית מדגם FAST R מבוססת גם היא על טכנולוגיית NITRO ובכך משפרת את המהירות ומותאמת למגוון סוגי ריצות, ממרחקים קצרים ועד למרתונים. חלקה העליון קל משקל וחלקה התחתון מרופד באופן המעניק נוחות מקסימלית, באמצעות סוליית קצף שמחזירה אנרגיה ובולמת זעזועים.

והנעל מדגם הריצה המתקדם NITRO FASTROID בנויה באופן בו היא מתאימה את עצמה לכל מתאמנ/ת לפי הלחץ שמופעל עליה, וכך בולמת זעזועים. העיצוב מתבסס על רעיון של OVERTECH המגדיר מחדש את המקסימליות. על גבי הסוליה מתנוסס הכיתוב NITRO. הדגם מיועד עבור ספורטאים מקצוענים המעוניינים לשפר את היכולות. החלק העליון של הנעל קל משקל ומהונדס עם טכנולוגיית ULTRAWEAVE המסייעת לנידוף זיעה ולשמירה על הגפה יבשה, ולהענקת תחושה של גרב אלסטית לנוחות מרבית.

טווח מחירים:
המחיר לדגם FOREVER RUN הוא: 750 שקל
טווח המחירים לדגם FAST R הוא: 1,090-1,190 שקל
המחיר לדגם NITRO FASTROID הוא: 1,590 שקל.

נעלי הריצה זמינות לרכישה בחנויות הדגל של PUMA בנמל תל אביב, בקניון רמת אביב ובאתר

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
puma, המחיר: 990 שקל. להשיג בחנויות הדגל של פומה ואתר פקטורי 54. באדיבות המותג puma,
הנעלים החדשות של puma עולות שלב. להשיג בחנויות הדגל של פומה ואתר פקטורי 54/באדיבות המותג puma

נקודת המבט של פרסול

קמפיין חורף 2024 של מותג המשקפיים האגדי והעל זמני פרסול מזמין משלב עיצוב עם אמנות עכשווית, החל ממסגרות מיינסטרים עם קסם קלאסי ועד למסגרות מרהיבות ונועזות. המשקפיים מיוצרים בעבודת אומנות ידנית המשלבת מומחיות רבה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, המייצרים סטייל ייחודי, והתאמתם מושלמת לפנים.

גם בקולקציה החדשה מוצגים סימני ההיכר הייחודיים של המותג: אייקון החץ המוכר, גשר מפתח האף וצירי המפלקטו במוטות המשקפיים.

המותג פופולרי במיוחד בקרב שחקני הוליווד ואושיות אופנה וסטייל כמו סילבסטר סטאלון, בראד פיט, סינדי קרופורד, ג'סיקה בייל ועוד.

טווח מחיר: 849-1609 שקל. ניתן להשיג בחנויות משווק מורשה ברחבי הארץ.

פרסול קמפיין חורף 2024. יח"צ חו"ל פרסול,
פרסול, קמפיין חורף 2024 מציג סימני היכר לצד אומנות עכשווית/יח"צ חו"ל פרסול

METTAL IS BACK

HOFF מותג הסניקרס האופנתי העולה מספרד, שנחשב שם למותג הצומח ביותר בקטגוריה, משיק HOFF METALLICS SNICKERS - נעליים מטאליות וטרנדיות.

טרנד הצבעים המטאליים באופנה חוזר השנה ובגדול. במותג הסניקרס הספרדי HOFF העניקו לטרנד תרגום אופנתי במיוחד בדרופ חדש של סניקרס. תוספת מטאלית, שיכולה להשתלב בכל לוק אופנתי, עם הג'ינס בבוקר ועד שילוב חצוף במראה הערב.

הדרופ החדש של "סניקרס מתכתיות", כולל את הבסט סלר של המותג, דגם ה-CITY האהוב. הצבעים שמרכיבים את הסדרת המטאלית החדשה, מוסיפים ניצוץ לקלאסיקה של המותג, שלרוב משלב חומרים וטקסטורות שונות בכל דגם. מתוך הכבוד לזהות הדגם CITY, מעצבי המותג עיצבו סניקרס היוצרים משחקי טון על טון בין מראה מאט לבין מראה ומרקם מטאלי ליצירת סילואטה ייחודית של ניגודים ששומרת על זהות המותג.

טווח המחירים לסניקרס של HOFF הוא: 429-639 שקל. ניתן להשיג באתר ובחנויות HOFF בקניון עזריאלי תל אביב ובקניון גרנד חיפה

hoff. יח"צ חו"ל,
מותג הסניקרס האופנתי העולה מספרד משיק HOFF METALLICS SNICKERS דרופ של נעליים מטאליות טרנדיות במיוחד/יח"צ חו"ל

גרפטי אופנתי

אחרי שיתופי פעולה בינלאומיים עם מותגי ענק כמו נייקי, לואי ויטון, אפל, נטפליקס עוד, האמן האייקוני הרב תחומי Mister Cartoon בשיתוף פעולה ראשון לילדים עם NUNUNU קולקציה במהדורה מוגבלת הממזגת את הטיפוגרפיה והעיצוב האייקוני של Mister Cartoon עם האסתטיקה המינימליסטית והייחודית של NUNUNU

Mister Cartoon הנו המקעקע של אמנים כאמינם, טראוויס בארקר, כריסטינה אגילרה, ד"ר דרה, 50 סנט, סנופ דוג ועוד, והשת"פ נולד לאחר שמעצבת המותג טלי מילכברג צפתה בסרט "LA Originals" על פועלו בנטפליקס.

שיתוף הפעולה משלב בצורה מושלמת את העיצובים האייקוניים של Mister Cartoon עם המחויבות של NUNUNU ליצור בגדים שמעצימים ילדים לבטא את האינדיבידואליות שלהם מגיל צעיר. הקולקציה מציגה מגוון של עיצובים מלאי דמיון המגדירים מחדש את נורמות האופנה לילדים.

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם אמן בסדר גודל של Mister Cartoon", אומרות מייסדות NUNUNU, איריס אדלר וטלי מילכברג, "היכולת שלו למזג תרבות רחוב עם אמנות נצחית מתיישבת בצורה מושלמת עם האתוס של NUNUNU של עידוד יצירתיות וביטוי עצמי בילדים. שיתוף הפעולה הזה הוא חגיגה של אינדיבידואליות, סגנון, ודמיון בלתי מוגבל של הצעירים שלנו".

טווח מחירים לפריטים בקולקציה המשותפת לילדים: 84-670 שקל. למבוגרים 440-795 שקל. להשיג באתר NUNUNU

nununu x mister cartoon. קובי מהגר,
קולקציה משותפת של NUNUNU עם האמן המקעקע mister cartoon לילדים ולמבוגרים/קובי מהגר

מפיצים את הבשורה

מותג האופנה והאביזרים הבינלאומי פרפואה PARFOIS מתרחב עם פתיחת חנות חדשה בגרנד קניון באר שבע, החנות החדשה מעוצבת בקונספט המעודכן של המותג לפי הסטנדרט הבינלאומי משתרעת על כ-110 מ"ר ומעוצבת בהתאם לקונספט הבינלאומי של המותג, המציע תמהיל ייחודי בין פריטי אופנה, אביזרים, הנעלה ועוד בטווח מחירים נגיש.

לדברי הלנה קצן, מנכ"לית ובעלים קבוצת סיטי טיים: "אנו שמחים להמשיך ולהפיץ את הבשורה של רשת פרפואה בישראל עם פתיחה של חנות רחבת ידיים המעוצבת על פי הסטנדרט החדש של המותג בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים מעודכנת ומגוון רחב של אופציות אופנתיות. אנו נמשיך לעבוד על מנת לאפשר ללקוחותינו חוויות קנייה נעימה ובטוחה בפריסה רחבה.

טווח מחירים: 90-599 שקל. להשיג בנויות המותג ברחבי הארץ

פרפואה parfois, החנות החדשה בגרנד קניון באר שבע. יח"צ,
פרפואה parfois, החנות החדשה בגרנד קניון באר שבע/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully