וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים את הטוב: לקראת פורים מוסרים תחפושות לנזקקים

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 9:49

עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון ו'ארגון פתחון לב' יוצאות במבצע איסוף ארצי של תחפושות ותרומתן למי שזקוק. במבצע המוצלח משנה שעברה נאספו מאות רבות של תחפושות שחולקו לילדים ולמשפחות מעוטות יכולת

מחופש לליצן. ShutterStock
מחפשים את הטוב: לקראת פורים מוסרים תחפושות לנזקקים/ShutterStock

עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון וארגון פתחון לב, יוצאות במבצע ארצי לאיסוף תחפושות לקראת חג הפורים וכחלק מאירועי יום מעשים טובים: מחפשים את הטוב: אוספים תחפושות ומוסרים למי שזקוק.

שיתוף הפעולה יוצא לדרך זו השנה השנייה, לאור הצלחתו בשנה שעברה, אז הצליחה עמותת רוח טובה לרתום למעלה מ-100 חברות עסקיות ברחבי הארץ, ובעזרתן לאסוף מאות רבות של תחפושות שחולקו לילדים ולמשפחות מעוטות יכולת.

במסגרת זו, החלו בעמותת רוח טובה מקבוצת אריסון לקרוא לחברות ולארגונים עסקיים להצטרף לפרוייקט ולהקים בעזרת עובדיהם מערך לאיסוף תחפושות, שאינן בשימוש, ולבצע מיון, אריזה ושינוע של התחפושות ל- 4 נקודות החלוקה של ארגון פתחון לב כדי שאלה ייתרמו למשפחות ולילדים לקראת חג הפורים שבפתח.

חג הפורים יצויין השנה בשבוע שבו יתקיים יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, לכן ישנה הזדמנות לחברות ולארגונים להכריז על יום התנדבות בחברה, כחלק מההשתתפות שלהם ביום מעשים טובים, באמצעות פרוייקט איסוף התחפושות ובכך לקחת חלק בעשיית טוב.

מחפשים את הטוב

יום מעשים טובים יתקיים השנה ביום שלישי ה-19 במארס בפעם ה 18, ובמסגרתו המוני ישראלים, רשויות מקומיות, חברות עסקיות ועוד רבים אחרים ייצאו לעשות טוב במגוון רחב של פעילויות, החל באריזות מזון, שיפוץ גינות ומבנים, הפעלות לילדים, ניקוי חופים ועוד.

לדברי עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון: "אנו מאמינים כי גם השנה, למרות התקופה שאנו עוברים, נצליח לגייס ולרתום חברות למהלך. גם הסמיכות של חג הפורים ליום מעשים טובים שיתקיים השנה ב 19 במארס, מביא איתו הזדמנות לבנות לארגונים ולחברות פלטפורמה של עשיית טוב למען ילדים ומשפחות נזקקות. כעמותה שמטרתה היא חיבור בין ארגונים ואנשים פרטיים שרוצים להתנדב, לבין עמותות המחפשות מתנדבים לאורך כל השנה, פרויקט מחפשים את הטוב יוצר חיבור המעניק ערך זה לשני צדדים".

אלי כהן, מנכ"ל ארגון 'פתחון-לב': "מרגש מאוד מבחינתי לקחת חלק ביוזמה הברוכה שעמותת רוח טובה מובילה, פרויקט שכל כולו יוזמה רגשית וחברתית. אני שמח שבחג הפורים, בימים שאינם פשוטים למשפחות רבות בישראל, יש לנו הזכות לקחת חלק במיזם של רוח טובה זו השנה השנייה, להביא מעט שמחה וחיוך לפניהם של משפחות וילדים. מי ייתן ונמשיך לשמח ביחד גם בימות שגרה, לכל עם ישראל."

עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully