וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל נירלט: "ראינו במצלמות את המחבלים משחקים במלגזות, זה היה בלתי נסבל"

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 17:32

עמרי לוטן, מספר על המפעל שנשרף בניר עוז: "זה מפעל מים שלא אמור לעלות באש, המחבלים חדרו אליו והציתו אותו פיזית. ב-8.10 פנו אלינו מטמבור, המתחרה הגדולה ביותר שלנו, ושאלו איך אפשר לעזור. קבוצת תדהר הזמינה חומרים לשנה קדימה כדי לסייע"

נשיא ארגנטינה והנשיא הרצוג ביקרו בניר עוז: "אדישות 'העולם החופשי' אפשרה את השואה הזו"/לע"מ

"אנחנו עושים בחברה דו"ח סיכונים - לקחנו בחשבון נפילת נ"ט, פצמ"ר או רקטה, מעולם לא חשבנו על קבוצת מחבלים שחודרת לניר עוז ומציתה את המפעל שלנו כליל", אמר עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט שהמפעל שלו בניר עוז נשרף כליל. לוטן אמר את הדברים במסגרת ועידת מרכז הבנייה הישראלי (עיר הנדל"ן) שמתקיימת באילת בימים אלה.

מנכ"ל נירלט סיפר כי "רק שבועיים אחרי ה-7/10 אפשרו לנו להיכנס למפעל הגדול שלנו בניר עוז, שנשרף ונחרב כולו. המפעל שלנו הוא מפעל מים, הוא לא אמור לעלות באש, מה שמראה שהמחבלים חדרו אליו והציתו אותו פיזית".

הוא מתאר את הכניסה הראשונה למפעל השרוף: "תחושה שחדרו לנו לפרטיות, שחדרו לנו לבית, ששרפו לי את הבית. ראינו במצלמות האבטחה שהמחבלים שיחקו במלגזות, זה בלתי נסבל לראות דבר כזה. קצת לפני המלחמה השקענו בשיפוץ המפעל 50 מיליון שקל ופתחנו שני קווים נוספים, הקו האחרון נפתח ממש באוקטובר".

עמרי לוטן מנכ"ל נירלט. דור פוזואלו,
לוטן. "עוד שלוש שנים יהיה לנו מפעל חדש והוא יהיה בניר עוז"/דור פוזואלו

לוטן מספר כיצד החברה הסתגלה למצב החדש תוך כדי המלחמה: "בסוף, אנחנו מצליחים להוכיח לעצמנו שהחברה הזה לא המפעל אלא העובדים שלנו. והם עוזרים לנו להקים את כל החברה מחדש. הקמנו צוות מעובדים שהם לא מפונים, לא במילואים ולא בטראומה. הם כולם מהדרום, מאופקים ועד באר -שבע".

הוא מוסיף "חיפשנו דרכים חלופיות, והתחלנו לייצר צבע ביוון. אחר כך עברנו לתחום השפכטל, מצאנו מתחרה קטן בארץ שהוציא את כל העובדים שלו לחל"ת, לקחנו ממנו את המפעל, הבאנו את העובדים שלנו והתחלנו לייצר. עדיין לא הגענו לשליכט, שזה המוצר הכי חזק שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מפעל נירלט השרוף. לירון מולדובן,
המפעל השרוף. "קצת לפני המלחמה השקענו בשיפוץ המפעל 50 מיליון שקל ופתחנו שני קווים נוספים, האחרון נפתח ממש באוקטובר"/לירון מולדובן

לוטן מוסיף ומדבר על החיבוק שקיבלה החברה "לא רק העובדים שלנו נותנים לנו השראה אלא גם הלקוחות שלנו. קבוצת תדהר פנתה אלינו וביקשה הזמנות שנה קדימה כדי לעזור לנו". על הצעד המפתיע של המתחרה הוא מספר "ב-8.10 קיבלתי פנו אלינו מטמבור, המתחרה הגדולה ביותר שלנו, ושאלו איך אפשר לעזור".

על עתיד החברה לוטן מתייחס ואומר "עוד שלוש שנים יהיה לנו מפעל חדש, משהו שלא נראה בעולם כמותו, והוא יהיה בניר עוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully