וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת G1 מציגה מינויים חדשים בצמרת

15.2.2024 / 17:17

זאת לאחר שהושלמה רכישת השליטה בה על ידי קבוצת UMI. מיקי אדיב מונה ליו"ר הדירקטוריון לאחר שסיים את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה, אור קליין ומוטי מורד מונו למנכ"לים משותפים

מימין לשמאל: מוטי מורד, מיקי אדיב, אור קליין. יחצ,
מימין לשמאל: מוטי מורד, מיקי אדיב, אור קליין/יחצ

קבוצת G1, היא הקבוצה הגדולה והמובילה בישראל בשילוב שירותי בטחון, אבטחה ובטיחות ופועלת באמצעות כ- 5,250 עובדים בפריסה ארצית כוללת . ל- G1 מערך ניהולי, הנדסי וטכנולוגי המעניק שירותי אבטחה פיזית, שירותי מוקד וסיור, ושירותי תכנון התקנות ותחזוקה של מערכות מתח נמוך, מערכות מולטימדיה ומיזוג אויר, במגוון טכנולוגיות ביטחון ובטיחות מהמתקדמות בעולם.

G1 נוסדה ב 1937 בשם "חברת השמירה", הצטרפה ב 2002 לקונצרן הביטחון המוביל בעולם G4S, נרכשה ע"י קרן ההשקעות פימי ב- 2017. הפכה לחברה ציבורית בבורסה לני"ע בת"א ב- 2018. כעת הושלמה רכישת השליטה על ידי קבוצת UMI.

G1 מכריזה היום על 3 מינויים בצמרת הקבוצה, בסמוך להשלמת עסקת רכישת השליטה בה על ידי קבוצת UMI .שילוב הדיסיפלינות והניסיון המגוון של המנהלים אשר מונו , הינו צעד משמעותי ראשון במסגרת מימוש תוכניות צמיחת G1 בשליטת קבוצת UMI .

  • מיקי אדיב (73) שהוביל את צמיחת G1 במשך 25 שנים תחת שלושה בעלי שליטה וכיהן כמנכ"ל קבוצת G1 מאז 2006 ( מיקי כיהן גם כ- 8 שנים כיו"ר הוועד המנהל של "מעלה") מונה ליו"ר דירקטוריוןG1 ולצידו מצטרפים לדירקטוריון שני המנכלים המשותפים של קבוצת UMI -בני גבאי ועמית רון.
  • מוטי מורד (56) בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני בכלכלה ,שהצטרף ל G1ב- 2005 וכיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של קבוצת G1 , מונה למנכ"ל משותף של קבוצת G1 (ויוסיף לכהן כנושא המשרה הבכיר בתחום הכספים) . מוטי הוביל את הזכייה של חברת הבת "פוליסיטי" (בשותפות עם שיכון ובינוי) בפרויקט ה BOT של המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש וכן את ההנפקה בבורסה וניהל עשרות עסקאות של מיזוגים ורכישות.
  • אור קליין (44), בעל תואר ראשון במנהל עסקים והיסטוריה, ותואר אקזקיוטיב MBA , מונה למנכ"ל משותף של קבוצת G1 ,לאחר 15 שנים בהן מילא שורת תפקידים בכירים בקבוצת UMI , וכיהן ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל מכירות ומוצר של UMI. בתפקידו היה אור אמון על הקשר עם יצרנים בין לאומיים, אפיון מוצרים, וניהול מערך המכירות של מותגי הרכב שברולט, קאדילק, איסוזו. תחת ניהולו, המותג קאדילק הציג צמיחה רצופה במשך 5 שנים והגיע לשיאי מכירות כולל הובלה רציפה ודומיננטיות של מותגי המסחריות של UMI. בנוסף, אור הוביל לחתימת הסכמי ייבוא עם מותגי הרכב גרנדיר ופורטינג.
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully