וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי לב מונה למנכ"ל Flipkart ישראל

18.2.2024 / 9:20

ישמש גם סמנכ"ל פיתוח של ענקית הסחר האלקטרוני העולמית

עדי לב. שלומי יוסף,
עדי לב/שלומי יוסף

עדי לב מונה למנכ"ל Flipkart ישראל ו-Corporate VP of Engineering (סמנכ"ל פיתוח) של ענקית הסחר האלקטרוני העולמית, שהיא חברה בת של תאגיד וולמארט האמריקאי. עדי יוביל את מרכז הפיתוח וה- AI של החברה המנוהל מתל אביב ומונה 100 עובדים, כמחציתם בישראל והשאר בהודו ובאוקראינה.

עדי הוא בעל ניסיון של 23 שנים בניהול והובלת צוותי פיתוח ומחקר בחברות טכנולוגיה גלובליות בעולמות הדאטה והבינה המלאכותית. עדי החל את דרכו המקצועית באינטל וב-14 השנים האחרונות משמש בתפקידי ניהול טכנולוגיים בכירים כסמנכ"ל פיתוח, CTO ו GM בסטארט אפים מובילים. בין השאר הוא שימש כ CTO בחברת הסטארטאפ DayTwo, סמנכ"ל פיתוח ב-RapidAPI, ודירקטור מו"פ ב-Cellebrite. עדי בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון וחבר בתוכנית the Health Network 8400 של אוניברסיטת הרווארד.

ענקית הסחר האלקטרוני Flipkart נוסדה בבנגלור שבהודו בשנת 2007 וצמחה לאורך השנים במהירות באמצעות סדרת רכישות של חברות. פליפקארט היא זירת הסחר המקוון הגדולה ביותר בהודו, עם יותר מ-100 מיליון לקוחות רשומים ולמעלה מ-100 אלף מוכרים רשומים. היא מציעה מעל ל-80 מיליון מוצרים על פני 80 קטגוריות במגוון רחב של תחומים כולל מוצרי אלקטרוניקה, אופנה, סרטים וספרים, חלקם במותג פרטי של החברה. בשנת 2018 נרכשה השליטה בחברה על ידי תאגיד וולמארט האמריקאי בשווי המוערך ב-16 מיליארד דולר.

פליפקארט נכנסה לפעילות בישראל בשנת 2018 לאחר שרכשה את Upstream Commerce שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת למוכרים להגיב בזמן אמת לשינויים במחירי מוצרים של המתחרים וטרנדים בשוק. החברה הנרכשת שימשה בסיס להקמת מרכז הפיתוח והחדשנות הישראלי שנוהל עד היום ע"י עמוס פלג, מנכ"ל ומייסד Upstream.

עדי לב: "אני גאה להצטרף לקבוצת Flipkart ולהוביל את מרכז הפיתוח והבינה המלאכותית בישראל. החברה, שנמצאת בצמיחה מאד מהירה, מתכוונת לצאת להנפקת ענק בשנתיים הקרובות בשווי מוערך של כ-60 מיליארד דולר. הטכנולוגיה והאלגוריתמיקה המפותחות בישראל מהוות רכיב קריטי ביכולת החברה לצמוח ולהמשיך להוביל על פני המתחרות הגדולות. מטרה נוספת ששמנו לעצמנו פה, וחשובה מאוד לתעשייה בימים אלה, היא למצוא הזדמנויות לעוד חדשנות טכנולוגית באקוסיסטם הישראלי ולאפשר לסטארטאפים רלוונטים בתחום גישה ישירה לשיתופי פעולה עם חברת הענק."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully