וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הורוביץ מונה למנכ"ל חברת הבריאות הדיגיטלית SmartTest Technologies

18.2.2024 / 9:25

החברה פיתחה מכשיר ידידותי לבדיקה וניטור רמות הגלוקוז בדם שעשוי למנוע או לדחות התפרצות סוכרת בקרב קדם סוכרתיים

אריאל הורוביץ. יחצ,
אריאל הורוביץ/יחצ

אריאל הורוביץ, מונה למנכ"ל חברת הסטארט-אפ SmartTest Technologies, חלוצה בפיתוח בדיקה ביתית קלה לשימוש (All in One) שתאפשר לחולים טרום-סוכרתיים לבצע בדיקה פשוטה ולאמוד מיידית את רמת הגלוקוז בדם. המכשיר מחובר לפלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לצפות בתוצאות בטלפון הנייד באופן מיידי ולשתף אותן עם הרופא/ה המטפל/ת. במכשיר משולב מנגנון מחט חדשני המבוסס על פטנט של החברה שמפחית משמעותית את הכאב בהשוואה לבדיקות דקירה קיימות, ועם רמת דיוק זהה לזו של מכשירי מדידה מסורתיים. SmartTest Technologies היא חברת פורטפוליו של קרן eHealth Ventures, ופעילה בחממה של הקרן.

כמנכ"ל החברה, הורוביץ יתמקד בקידום הצמיחה של החברה, יוביל יוזמות ושיתופי פעולה אסטרטגיים, ויניע חדשנות. אריאל הורוביץ צבר ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנה בתפקידי ניהול בכירים, לרבות פיתוח עסקי גלובלי בחברות טבע, אלעד הלת' ועוד. במסגרת תפקידו בטבע הוא ניהל את הפעילות המסחרית המקומית והבינלאומית של טבע בשווקים מוסדיים והפצה, והוביל צמיחה ברווחיות החברה בתחום. באלעד בריאות הוא הוביל פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית ביוון אשר חולל מהפכה בשירותי הבריאות במדינה. אריאל מביא איתו לתפקיד שילוב של מיומנויות ניהול, מיומנות טכנולוגית וידע שוק מעמיק, עם רקורד מוכח בניהול תהליכי מכירה, בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים וקידום צמיחה בארגונים.

טלאור זק"ש, שותף מנהל eHealth Ventures: כקרן הון סיכון אשר מתמקדת באופן בלעדי בבריאות הדיגיטלית אנחנו חותרים להביא לשוק במהירות פתרונות בריאותיים פורצי דרך שישפרו את איכות החיים של החולים ויסייעו לצוותים הרפואיים. הפתרון הייחודי של SmartTest מאפשר זיהוי מוקדם של חולים טרום סוכרתיים באופן שעשוי למנוע או לדחות את התפרצות המחלה ולצמצם בעיה עולמית המשפיעה על עשרות מיליוני בני אדם ברחבי העולם. אנחנו שמחים וגאים על הצטרפותו של אריאל לחברה ובטוחים שעם ניסיונו הרב הוא יוביל את החברה להצלחה בשוק המוערך במעל מיליארד דולר בשנה".

מספר האנשים שחיים עם סוכרת צפוי להכפיל את עצמו עד שנת 2030, כאשר לפני כארבע שנים נמצא כי 96 מיליון מבוגרים (בארה"ב לבדה) חיו עם טרום סוכרת. מניעה או דחייה של סוכרת מסוג 2 בחולים טרום-סוכרתיים מחייבות בדיקה ומעקב אחר רמות הסוכר בדם. הבדיקות המתבצעות היום נעשות בחלקן בצורה לא סדירה, ובתדירות נמוכה. כמו כן לאוכלוסיות רבות ומגוונות יש גישה נמוכה לשירותי מעבדה/רפואה וכתוצאה מכל אלה לעיתים קרובות התפרצות המחלה מאובחנת באיחור. כיום, רוב הבדיקות הקיימות מבוצעות מדי יום רק בקרב חולי סוכרת מאובחנים, ואינם משתמשות למניעת התקדמות המחלה בקרב טרום-סוכרתיים. הפתרון החלוצי של SmartTest Technologies מעניק לראשונה לטרום סוכרתיים ולמטפלים השונים כלי לבדיקה, פשוט לשימוש ותפעול שעשוי למנוע או לדחות את התפרצות המחלה.

אריאל הורוביץ: "אני שמח על ההזדמנות להוביל את החברה ולקדם חדשנות פורצת דרך בפיתוח מכשור לעולם הטרום סוכרתיים. יחד עם הצוות הנפלא של החברה נחולל שינוי בחייהם של אוכלוסיות גדולות ומגווונות ברחבי העולם הזקוקות לפתרון זמין, ידידותי ומדויק לזיהוי מוקדם של סוכרת TYPE 2. האוכלוסיות הללו, שמונות עשרות מיליוני בני אדם, נמצאות בסיכון גבוה ללקות במחלה כרונית קשה בעלת רמת סיכון חיים גבוהה וכל אבחון מוקדם שלה יכול להציל חיים. בתקופה הקרובה נתחיל ניסוי קליני של המכשיר באחד מבתי החולים בישראל".

SmartTest Technologies הוקמה בחממה של קרן eHealth Ventures בשנת 2023 על ידי היזם ד"ר דוד וינטראוב, בעל ניסיון עשיר בעולם המכשור הרפואי לרבות הקמת חברת האפליקציות הרפואיות Dario Health. על שמו של ד"ר וינטראוב רשומים מספר פטנטים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully