וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה לרנר מונתה ל-VP Product בחברת רמיטלי ישראל

18.2.2024 / 10:20

בתפקידה הקודם הובילה ב- MyHeritage את מחלקת המוצר. בתפקיד הנוכחי ב Remitly Israel תוביל לרנר את מחלקת המוצר תוך שימת דגש על חויית הלקוח

מאיה לרנר. ניב קנטור,
מאיה לרנר/ניב קנטור

חברת הפינטק Remitly Israel, המספקת שירותים פיננסיים דיגיטליים מודיעה היום על מינויה של
מאיה לרנר, המכהנת כבר למעלה מ-15 שנה בעולמות ניהול המוצר בדגש על B2C, לתפקיד VP Product. כחלק מתפקידה, לרנר תנהל ממשקים עם צוותים בישראל ובארה"ב על מנת להוציא לפועל את החזון המוצרי של החברה בדגש על חוויית משתמש אופטימלית.

בתפקידה הקודם, במשך קרוב ל-7 שנים, מאיה נמנתה כחלק מצוות ההנהלה בחברת MyHeritage, ועבדה מול מנכ"ל החברה כאשר תפקידה האחרון היה SVP Product Management. עוד קודם לכן שימשה כ-Head of Loyalty בחברת הגיימינג פלייטיקה וכ-VP Product בחברת EatWith. מלבד הניסיון הניהולי, לרנר מביאה עימה רקע אקדמי עשיר לתפקיד אשר החל עם תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת רייכמן והמשיך ללימודי תואר MPA באוניברסיטת קורנל שבארה"ב. לאחר מכן, שבה לרנר לאוניברסיטת רייכמן כמרצה בקורס Interactive Product Design.

בשנה החולפת Remitly Israel צמחה וגייסה לשורותיה עשרות עובדות ועובדים חדשים כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, אליהם הצטרפה לרנר לאחרונה. בנוסף, קיבלה החברה הכרה נוספת כאשר דורגה במקום ה-31 בדירוג היוקרתי של חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן בישראל ובדירוג של עשרת החברות שהכי מקדמות מדיניות של גיוון והכללה של פירמת דן אנד ברדסטריט. החברה ממשיכה לגייס טאלנטים בהייטק למגוון משרות.

מאיה לרנר, VP Product ב-Remitly Israel: "מודה לצוות ההנהלה של Remitly Israel ולאמון שנתנו בי. יחד נוביל את המוצרים של החברה ונעצים את חוויית המשתמש. עולמות השירותים הפיננסים הדיגיטליים נמצאים בשנים האחרונות בצמיחה חסרת תקדים, ואני מאמינה שאוכל לסייע לחברה להתרחב לשווקים ולמגזרים נוספים".

גיא קשטן, מנכ"ל Remitly Israel: "מאיה מביאה איתה שפע של ניסיון וידע בתחום ניהול מוצר אשר יתמוך בתנופת הצמיחה של רמיטלי העולמית. כחלק מתפקידה, מאיה תוביל מיזמים משמעותיים תוך שימת דגש על חווית המשתמש, מה שיאפשר לנו לפתח את אסטרטגיית המוצרים והשירותים הפיננסיים אותם אנו מציעים למיליוני לקוחות החברה ברחבי העולם לרבות ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully