וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם פרץ מונה לתפקיד CTO בחברת Incredibuild וינהל את מערך הטכנולוגיה והמוצר

18.2.2024 / 13:35

חברת התוכנה Incredibuild, המפתחת טכנולוגיה מתקדמת להאצת תהליכי וזמני פיתוח באמצעות הרשת הארגונית והענן, מודיעה על מינויו של נעם פרץ לתפקיד CTO בחברה

נעם פרץ. יורם רשף,
נעם פרץ/יורם רשף

נעם פרץ מונה לתפקיד CTO, סמנכ"ל טכנולוגיות בתחום התוכנה, בחברת אינקרידילבד (Incredibuild), מובילה עולמית בפתרונות מתקדמים להאצת תהליכי וזמני פיתוח. במסגרת תפקידו יוביל פרץ את מערך הטכנולוגיה והמוצר של החברה במטרה להביא להרחבת הפתרונות הטכנולוגיים שהיא מציעה ללקוחותיה, וזאת תוך דגש על חדשנות ומובילות. מינויו של פרץ מגיע כחלק מהאסטרטגיה של אינקרדיבילד להגברת הפעילות הגלובלית של החברה וכניסה לשווקים חדשים, לאור העלייה בביקוש לפתרונות התייעלות בתעשיות שונות ומגוונות וכן, במטרה להצעיד את יכולות החברה ואת הפעילות העסקית שלה קדימה.

חברת אינקרדיבילד מרחיבה את הנוכחות שלה בשוק באמצעות הפתרונות המתקדמים שמפתחת עבור מפתחים, מנהלי פיתוח וטכנולוגיה ואנשי מפתח בחברות והצורך ההולך וגדל בכלים אלו. אינקרדיבילד מסייעת לחברות לשמור על היתרון התחרותי שלהן בזמנים בהם היציאה המהירה לשוק ואימוץ הענן הופכים לקריטיים. בימים אלו החברה פועלת להרחבת פלטפורמת האצת פיתוח התוכנה שלה עבור צוותי פיתוח במגזרים שונים, כמו פיננסים, גיימינג, אמבדד ועוד.

פרץ מביא עמו לתפקיד מעל ל-25 שנות ניסיון בניהול והובלה טכנולוגית בחברות מובילות כגון סיסקו, VMWARE ו Toga Networks. בעשור האחרון התמקד בתחום החדשנות ב Cloud Ecosystem עם דגש על כלים מתקדמים לפיתוח וניטור ביצועים למפתחי אפליקציות בענן. בתפקידו האחרון כ-CTO ב Toga Networks ניהל את ה-Cloud Research Lab שמעסיקה כ 70 מומחים המפתחים טכנולוגיות ייעודיות עבור מחלקות ה PaaS, Cloud Security ותשתיות ענן. לפני כן כיהן כמנהל קבוצת ארכיטקטים בחברת VMWARE בתחום ניהול תשתיות אפליקציה. לפרץ תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במשפטים.

פרץ מביא עימו ידע וניסיון רב שיתרמו לאינקרדיבילד להאיץ את ההתרחבות הטכנולוגית הגלובלית של החברה ויאפשרו כניסה לשווקים חדשים ומענה טכנולוגי מוביל לצרכים העולים מלקוחות החברה, תוך דגש על חדשנות ופתרונות יצירתיים.

נעם פרץ CTO בחברת אינקרדיבילד ( (Incredibuild: "אינקרדיבילד מפתחת טכנולוגיה ייחודית שמביאה ערך משמעותי ללקוחותיה במיוחד בתקופה בה חיסכון והתייעלות עומדים בראש סדר העדיפויות. כמו כן העושר הטכנולוגי וההתפתחות המואצת בתחום הענן מביאים הזדמנויות חדשות ויוצרים ביקוש מוגבר מצד הלקוחות לפתרונות חדשניים ולטכנולוגיות האצה מתקדמות של תהליכי הפיתוח. אני שמח להצטרף לצוות המקצועי באינקרדיבילד ולהביא מניסיוני המגוון, הכולל כלים חדשניים למפתחים וחשיבה מחוץ לקופסה."

תמי מזאל שחר מנכ"לית אינקרדיבילד ( (Incredibuild: "תעשיית התוכנה הולכת וצומחת וכך גם הצורך בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים וחדשנים. מינויו של פרץ יאפשר להרחיב את הניסיון והיכולות שמציעה אינקרדיבילד ללקוחותיה, לאור הרקע והכישורים שהוא מביא עימו, שיאפשרו להצעיד את החברה קדימה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully