וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה שלו מונתה לחברת הנהלה ומנהלת שיווק ואסטרטגיה בקבוצת Sodexo ישראל

18.2.2024 / 14:14

במסגרת תפקידה תהיה אחראית על פיתוח והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה, ניהול התקשורת, המדיה וניהול המותג של החברה

נעמה שלו. נירי גתמון,
נעמה שלו/נירי גתמון

חברת Sodexo ישראל מודיעה על מינויה של נעמה שלו לחברת הנהלה ומנהלת שיווק ואסטרטגיה בקבוצה. במסגרת מינויה תהיה נעמה חברת הנהלה ותוביל את פיתוח האסטרטגיה השיווקית של החברה, ניהול התקשורת, המדיה וניהול המותג, תוך עבודה עם חטיבות התפעול ומטה ההנהלה.

שלו, נשואה+3, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק ופרסום, שימשה כמנהלת שיווק וחדשנות ביחידת פתרונות קפואים בחברת שטראוס. לפני כן ביצעה מספר תפקידי מפתח בעולם יחסי הציבור והשיווק, בין היתר ניהלה את השקת מותג התחליפים תנובה Alternative ומותג החלבון GO של תנובה. במסגרת תפקידיה, הובילה את האסטרטגיה העסקית והשיווקית, הייתה אחראית על זיהוי מנועי צמיחה, פיתוח מוצרים חדשים ופתרונות מבוססי ערך לצרכנים, תקשורת שיווקית ועוד.

אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo ישראל :"אנו מברכים את נעמה עם הצטרפותה להנהלת החברה. בשנים האחרונות, השקענו רבות בשיווק ובקידום המותג Sodexo בישראל. כעת, עלינו לקפוץ מדרגה נוספת ונעמה ביחד עם כולנו, תקדם את נושא השיווק הפנימי והחיצוני, תמקד את האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה וזאת על מנת להמשיך ולקדם את הצמיחה של החברה בשוק הישראלי. נעמה תהיה בקשר ישיר גם עם צוותי השיווק והתקשורת בקבוצה הבינלאומית ובכך נשיא ערך מהיכולות של הקבוצה."

נעמה שלו: "אני שמחה ומתרגשת להצטרף לשורותיה של Sodexo בישראל, כחלק מקבוצה גלובלית ששמה לה כמטרה להיות חברת המזון בר-קיימא המובילה בעולם. עומדים בפניי אתגרים רבים ומעניינים ואני מאמינה שביחד עם יתר חברי ההנהלה, נוביל את הקבוצה לצמיחה ולהתפתחות".
Sodexo ישראל הינה החברה הגדולה בישראל בתחום שירותי ההסעדה ואחזקת מערכות ומבנים לחברות וארגונים. הקבוצה פועלת במטרה לשפר את איכות החיים של לקוחותיה ועובדיה, ולתרום להתקדמות חברתית וסביבתית בקהילות שבהן היא פועלת. שירותי ההסעדה כוללים ניהול מערך הוליסטי משלב עיצוב מתחמי המסעדות, דרך תכנון ובניית תפריטים על ידי שפים ועד ניהול שוטף. בנוסף, מובילה הקבוצה מערך שירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים. בין לקוחות הקבוצה: תעשייה אווירית, אסותא, אלביט מערכות, אפלייד מטיריאלס, תנובה, שטראוס, אסם, ישראכרט, משרד הביטחון ועוד. Sodexo ישראל הינה חלק מקבוצתSodexo העולמית המעסיקה כ-430,000 עובדים ב-45 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 80 מיליון לקוחות במגוון שירותים משפרי איכות חיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully