וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקצה 2024 ממתינה להייטק הישראלי תקופת צמיחה משמעותית"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 6:30

הקרן הישראלית ExitValley משקיעה את כספם של 25 אלף משקיעים מהארץ ומרחבי העולם אשר גם בימים אלה ממשיכים להזרים לה כסף: "חווים עלייה בפעילות, הכל בזכות הכוח הייחודי של החדשנות הישראלית". פינת המשקיעים

בווידאו: כך פעלו כוחות צה"ל ושב"כ בבית חולים נאצר ברצועה 18.02.24/דובר צה"ל

קרנות ההון סיכון מציגות עצמן כבית לחברות חדשנות, אך הן מאוד בררניות בכל הקשור להכנסת אורחים לסעודה סביב שולחנן - כלומר בבחירת מי שיזכה לקבל מהן את המימון הנחשק.

הדבר אינו מפתיע לאור הנתונים המראים כ-305 מיליון סטאראטפים נוצרים מדי שנה ברחבי הגלובוס, נכון ל-2022, ונאבקים על מקום בשולחנן של כ-8-10 אלף קרנות הון סיכון שפעלו אותה התקופה בעולם.

מצב הסטארטאפים אף החמיר בשנתיים האחרונות עם מגמת עליית הריבית וסגירת כיסי המשקיעים, שהובילה יותר חברות הזנק להתדפק על דלתות סגורות.

ואולם לצדן פועלות גם קרנות המהוות פלטפורמה למנעד משקיעים מטווח תחומים, שגיוון גיאוגרפיות וטעמי המשקיעים שלהן איפשר להן להמשיך ולהוות בית לחדשנות הישראלית גם בתקופה האחרונה.

אחת מהן היא ExitValley הישראלית, המהווה פלטפורמת השקעות הון סיכון גלובלית הכוללת כ-25 אלף משקיעים, והקרן הבאה שוואלה! כסף מציג לכם בפינת "המשקיעים".

צוות ExitValley. ExitValley,
הצוות. המשקיעים מגוונים: פרטיים, חברות, פמילי אופיס וקרנות/ExitValley

מנהל הקרן ומייסד שותף: שחר שרגא.

מתי החלה לפעול: 2015.

מיקום משרדי הקרן: תל אביב.

שווי נכסים מנוהל: כ-70 מיליון דולר.

סוג ואופי המשקיעים בקרן: פרטיים, חברות, פמילי אופיס וקרנות. כ-70% מהם ישראלים והשאר מצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד, הודו, ועוד.

תחומי השקעה: כלל תחומי הטכנולוגיה והחדשנות, בהובלת תחומי הפודטק, אגריטק, בריאות דיגיטלית, תחבורה, ציוד רפואי, קלינטק, ביוטק ו-קליימטק.

שלב החברות בהן משקיעה: בעיקר Seed ו-A, לצד השקעות בשלבי B ו-C.

טווח הצ'ק הממוצע: 500 אלף דולר עד שני מיליון דולר.

כמות השקעות הקרן בישראל עד כה: 115 חברות.

בין החברות שבהן השקיעה: Clariter, AgroScout, W-cycle, XRHealth, CoreBone, SolCold, HeraMED, Feelit.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחר שרגא, מייסד שותף ומנהל קרן ExitValley. יניב איתן,
שרגא. רוב צוות הקרן מגויס כיום לשירות מילואים/יניב איתן

תחזית הקרן לשנת 2024: "מעריכים כי בקצה 2024 ממתינה להייטק הישראלי תקופת צמיחה משמעותית, אשר טמונה בכוחה הייחודי של החדשנות הישראלית.

"אנו, בקרן, חווים כבר עתה עלייה בפעילות המשקיעים ומעריכים שהמגמה תימשך. רצף האירועים המורכבים שחווינו אמנם הקשה על חברות צעירות לגייס הון בתקופה זו, אך גיוון המשקיעים אצלנו מראה אפשרויותיו במענה לצרכי גיוס ההון של הסטארטאפים המגיעים אלינו".

השותף המנהל, באישי: רוב צוות הקרן מגויס כיום לשירות מילואים, וביניהם גם שחר שרגא, ששירת כעשור כקצין במגוון תפקידי ליבה במערך היחידות המיוחדות בצה"ל.

הוא בעל תואר ראשון במזרחנות מאוניברסיטת חיפה, אותו למד במסגרת הצבא, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. בתפקידו הקודם, שימש מנהל פיתוח עסקי בבית ההשקעות תמיר פישמן.

לדברי שרגא: "התקופה הנוכחית מדגישה את עוצמת החברה הישראלית, עם מגוון אינסופי של יוזמות אזרחיות וחדשנות פורצת דרך. אנשים מרחבי העולם ממשיכים לרצות להיות חלק מהסטארט־אפ ניישן, ואנו שמחים להוות פלטפורמה המאפשרת את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully