וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים cal-ים להורים? אנה זק ועברי לידר בקמפיין לכרטיס נטען לילדים

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 11:19

קמפיין חדש בכיכובם של עברי לידר ואנה זק לכרטיס נטען להורה וילד, My Cal, יעלה היום (19.2). הכרטיס מאפשר להורים לנהל את דמי הכיס של הילדים בקלות ובמהירות, ללא התעסקות בכסף מזומן

אנה זזק ועברי לידר בקמפיין חדש לכרטיס הנטען לילדים MY CAL. יח"צ,
אנה זזק ועברי לידר בקמפיין חדש לכרטיס הנטען לילדים MY CAL/יח"צ

עברי לידר ואנה זק הקליטו עבור הקמפיין החדש של כאל לכרטיס MY CAL, גרסת קאבר משותפת ללהיט "אולסטאר וגופיות" של זק והדיג'יי איתי גלו. את הגרסה החדשה הפיקו הצמד "דולי ופן" ואת הקליפ ביים רומן בוקאצ'י, מהבימאים המובילים בישראל. המסר שמלווה את השיר "אם זה נוח אז זה כוח".

בפרסומת המלווה את הקמפיין מייצג לידר את ההורים, ומתאר את הקושי שחווים הורים בהעברת דמי כיס לילדים, הן מבחינת הבקרה על הוצאות הילדים והן מבחינת ההעברה עצמה, בעידן שבו השימוש במזומן הולך ופוחת. זק מייצגת את הילדים, אשר רוצים תחושת עצמאות ושליטה.

הקמפיין צולם בחודשי הקיץ וצפוי היה לעלות במוצאי השבת ה-7.10. בשל המצב, עלייתו נדחתה והוא יעלה הערב בקמפיין 360 בטלויזיה, בדיגיטל בקולנוע ובסושיאל. זו הפעם הראשונה בה כוכבת צעירה מובילה קמפיין לחברה פיננסית.

כרטיס My Cal מונפק לילדים בכל הגילאים, ומאפשר להורים טעינה מיידית אונליין מכל מקום ובכל זמן דרך אפליקציית כאל, אפילו כשהילד כבר בתוך החנות. הטעינה תוכל להיות חד פעמית או קבועה, בסכום אותו יבחר ההורה.

כאל, בשיתוף פעולה היחיד מסוגו בישראל, תעניק ללקוחותיה 10% קאש בק בכל קניה ברשתות הכי נחשקות בקרב ילדים, על פי סקר ארצי מייצג : מקדונלדס, דומינוס, rebar, אורבניקה וטופ טן, ברכישות עד 3,000 ש"ח. הקאשבק שנצבר מקניות ייטען לכרטיס מיד עם קליטת העסקה, וינוצל אוטומטית בקניה הבאה באחת מהרשתות.

בנוסף, יוכל הילד לבחור כרטיס מעוצב ללא עלות מקולקציית קפסולה ייחודית ובלעדית של אנה זק וכן עיצובים מעולם הספורט, הגרפיטי ועוד. ניתן להוסיף את הכרטיס גם לארנקים הדיגיטלים בסמארטפון.
My Cal יונפק ללא עלות, וללא דמי כרטיס. בשלושת החודשים הראשונים יינתן פטור מלא מדמי הטעינה, בהמשך עלות הטעינה תהיה 2.90 ₪.

מניפת כרטיסי אשראי CAL. יח"צ,
מנהלים את דמי הכיס: הכרטיס החדש של חברת CAL להורים וילדים/יח"צ

לתחושת עצמאות ושליטה

נויה פרסול קפלינסקי, מנהלת השיווק של כאל, מספרת על המהלך: "כאל השיקה מוצר יחיד מסוגו בשוק - כרטיס נטען לילדים אשר מעניק להם הטבת קאשבק של 10% ברכישות ברשתות המובילות בקרב ילדים. בעבור ההורה הממשק נוח ופשוט ומאפשר טעינת כסף דרך האפליקציה אפילו כשהילד כבר בתוך החנות, הכל בלחיצת כפתור פשוטה. בנוסף, יוכל ההורה לפקח על ההוצאות של הילד ולחסום את הכרטיס במידת הצורך.

בחרנו באנה, כוכבת מובילה ופופולרית ובשיר 'אולסטאר וגופיות' להוביל את הקמפיין כדי שידבר גם לקהל הצעיר. זו הפעם הראשונה שכוכבת צעירה מובילה קמפיין לחברה פיננסית. אנחנו יודעים ממחקרים שערכנו שילדים רוצים תחושת עצמאות ושליטה בכל הנוגע להתנהלות של דמי הכיס, ואילו ההורים רוצים פיקוח ובקרה על הילדים לצד מציאת פתרונות דיגיטליים, שכן השימוש במזומן הולך ופוחת.

כולנו כהורים מכירים את הסיטואציה שהילד מבקש כסף ללכת עם חברים למכולת או לפיצה, אבל אין לנו מזומן. עם My Cal אפשר פשוט לטעון לילד את הסכום באפליקציה והוא יוכל לממש אותו דרך הכרטיס שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully