וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה

19.2.2024 / 13:45

במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון ה-SAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA

ארז הסה. יחצ,
ארז הסה/יחצ

חברת F5 ממנה את ארז הסה ל-Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון ה-SAAS - והסקיוריטי של F5, בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

הסה מגיע לתפקיד עם עשר שנות ניסיון בתפקידי ניהול מכירות ופיתוח עסקי. בתפקידו הקודם בF5- היה אחראי על איתור וקליטת לקוחות חדשים. בטרם הצטרפותו ל-F5, שימש כמנהל מכירות לישראל ובריטניה ברימיני סטריט. לפני כן עבד ב-N3 (כיום אקסנצ'ר) כמנהל פיתוח עסקי לתחום IBM בישראל.
הסה הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה ופיננסים מאוניברסיטת ווסטמיניסטר בלונדון.

F5 (NASDAQ: FFIV) היא חברת שירותי אפליקציות ואבטחה לסביבות מרובות עננים, המחויבת לקדם עולם דיגיטלי טוב יותר. F5 משתפת פעולה עם הארגונים הגדולים והמתקדמים בעולם כדי לאבטח ולייעל אפליקציות וממשקי API בכל מקום - באתר המקומי, בענן או במיקומי קצה. F5 מאפשרת לארגונים לספק חוויות דיגיטליות יוצאות דופן ומאובטחות ללקוחותיהם ולהקדים את האיומים באופן תמידי. למידע נוסף בקרו ב- f5.com ובפייסבוק של F5 Israel.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully