וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AI21 חונכת משרדים חדשים ומתכוננת לגיוס עובדים מאסיבי

19.2.2024 / 15:42

החברה עברה למשרדים בגודל 6,600 מ"ר במגדל דה וינצ'י בת"א. המשרדים החדשים יתנו מענה לצמיחה של החברה, שמונה כיום כ-260 עובדים ועד סוף 2024 צפויה לגייס כ-100 עובדים נוספים

משרדי AI21. יחצ,
משרדי AI21/יחצ

היוניקורן AI21, חברת הבינה המלאכותית הגדולה בישראל, חנכה השבוע משרדים חדשים בגודל של 6,600 מ"ר, המתפרשים על פני קומה וחצי במגדל דה וינצ'י בתל אביב. את המשרדים תכנן ועיצב האדריכל אלברט לוין ואת הפרויקט ניהלה נטע פרנס. החברה, עוברת ממשרדיה בשנים האחרונות במגדל המאה בתל-אביב שם שכרה 1,400 מ"ר.

לדברי אורי גושן, מנכ"ל-משותף ומייסד AI21, החברה חוותה צמיחה מואצת בשנה האחרונה והכפילה את מספר עובדיה שעומד כיום על 260, רובם המכריע בישראל. "המשרדים החדשים, שיכולים להכיל מאות עובדים, יתנו מענה לגידול של החברה בשנים הקרובות, כאשר עד סוף שנת 2024 אנו צפויים לגייס כ-100 עובדים נוספים".

להצצה במשרות והגשת קורות חיים לחצו כאן.

משרדי AI21. יחצ,
משרדי AI21/יחצ

המשרדים נבנו לפי תקן הקיימות LEED, התקן האמריקאי המוכר בעולם לבנייה ירוקה, ששם דגש על שימוש בחומרים ומשאבים טבעיים, התנהלות האתר כבר-קיימא, שימוש באור טבעי, שילוב צמחיה טבעית, לצד שמירה על מיחזור.

אחד האלמנטים הייחודיים של המשרדים החדשים הוא היחס הגבוה בין מספר עמדות העבודה האישיות לבין חדרי ישיבות וחללים ייעודיים לעבודת צוות, שעומד על 1 ל-15 לעומת סטנדרט של 1 ל-50 במשרדי היי-טק אחרים. "אנו שמים דגש רב על עבודת צוות עם אינטראקציה נרחבת בתוך הצוותים ובין הצוותים. המספר הגבוה של החללים לעבודה שיתופית, במגוון סגנונות, ימנע צווארי בקבוק ומצוקת חדרים, ויבטיח שהעובדים יוכלו, גם בצורה ספונטנית, לייצר פגישות עבודה", אומרת מאיה בר אילן, דירקטור אופרציה ב- AI21 Labs.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
משרדי AI21. יחצ,
משרדי AI21/יחצ

המשרדים כוללים גם חדר אוכל ל-300 אנשים, חדר כושר, חדר יוגה, חדר מוזיקה, חדר הנקה וחללים נוספים לרווחת העובדים, שישרתו אותם לאורך היום ולאחר שעות העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully