וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרת כהן מונתה לסמנכ"לית חטיבת שיווק ללקוחות פרטיים בקבוצת zap

20.2.2024 / 9:27

כהן שימשה כמנהלת שיווק נאמנות לקוחות בסלקום, שם היתה אחראית בין השאר על בניית תוכניות תמחור ובניית תוכנית אסטרטגית לשמירה והגדלת הכנסות מלקוחות קיימים

אושרת כהן. יחצ,
אושרת כהן/יחצ

אושרת כהן מונתה לסמנכ"לית חטיבת שיווק ללקוחות פרטיים בקבוצת zap. לאושרת ניסיון רב שנים בעולמות השיווק בחברות מובילות עם התמחות בעולמות אסטרטגיה, דיגיטל, דאטה, תובנות צרכניות וחווית לקוח. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מחלקת CRM וחווית לקוח בחברת נספרסו שכלל ניהול האסטרטגיה לצמיחת קטגוריית הקפה, ניתוח תובנות צרכניות והובלת מהלכי ה- Loyalty & Retention של החברה. אושרת הובילה את בניית מועדון הלקוחות של החברה והפיכתו לאחד מאפיקי שימור הלקוחות המשמעותיים של החברה.

לפני כן, שימשה כהן כמנהלת שיווק נאמנות לקוחות בסלקום, שם היתה אחראית בין השאר על בניית תוכניות תמחור ובניית תוכנית אסטרטגית לשמירה והגדלת הכנסות מלקוחות קיימים. אושרת בוגרת תואר שני במתמטיקה ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

מינויה של אושרת כסמנכ"לית חטיבת שיווק ללקוחות פרטיים B2C מבטא את רצונה של קבוצת zap בהובלה של רמי חזן המנכ"ל, להתמקד בלקוחות הפרטיים הגולשים לאתרי החברה, בדגש על השקת פלטפורמת ה- marketplace, שהשיקה החברה לאחרונה, וכבר כוללת אלפי עסקים, במאות קטגוריות, המציעים עשרות אלפי מוצרים לצרכנים הסופיים.

רמי חזן, מנכ"ל קבוצת zap: "אחרי שביססנו את פעילותנו בערוץ המכירה לעסקים, שמנו השנה מיקוד בערוץ המכירה הישיר ללקוחות הקצה. עולם הריטייל הוא עולם משתנה ודינאמי, שמחייב תשומת לב ברמת האסטרטגיה, טכנולוגיה, שירות ומחיר. כל אלה צריכים לתת ערך אמיתי ללקוחות שלנו. אני משוכנע שהניסיון שאושרת מביאה איתה בערוצים הקמעונאים יתרמו משמעותית להמשך הצמיחה של החברה".

zap group היא קבוצת אתרי הצרכנות הגדולה בישראל. הקבוצה מנהלת עשרות אתרי צרכנות מובילים מעולמות תוכן מגוונים ומספקת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל פלטפורמה פרסומית רחבה המסייעת להם לצמוח ולגדול. הקבוצה מפעילה למעלה מ-20 פלטפורמות תוכן, שזוכות ליותר מ-15 מיליון ביקורים מדי חודש. הקבוצה מפעילה גם אתר לרכישה ישירה ולהשוואת מחירים מתוך קטלוג של כמיליון וחצי מוצרים, כ-1500 חנויות וכ-650 קטגוריות שונות, ומהווה מקור לקבלת כל המידע הנדרש לביצוע קנייה צרכנית חכמה. באתר מבקרים מדי חודש כ-8 מיליון מבקרים שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully