וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו רכשה חברה המפתחת תוכנת שמע תמורת 13.5 מיליון דולר

LightReading

20.3.2003 / 11:29

סיגנלוורקס היא חברה זעירה המפתחת תוכנה לביטול הדהוד אקוסטי, המתקנת הפרעות שמע במכשירי טלפון - עקב אכילס ידוע במכשירי VoIP רבים

יצרנית ציוד הרשתות סיסקו תרכוש את חברת סיגנלוורקס (SignalWorks), המייצרת תוכנת שמע למערכות טלפון על גבי רשתות אינטרנט, תמורת 13.5 מיליון דולר במניות.

סיגנלוורקס מפתחת תוכנה לביטול הדהוד אקוסטי, המתקנת הפרעות שמע במכשירי טלפון. מדובר במיזם זעיר המעסיק תשעה עובדים בלבד, ששבעה מהם יצטרפו בעקבות העסקה לשורות סיסקו.

העסקה מהווה נדבך נוסף בפריצתה של החברה אל שוק ה-VoIP (העברת תקשורת קולית על גבי רשתות אינטרנט). "VoIP נותר אחד התחומים המתפתחים החשובים ביותר של סיסקו, לצד אחסון ואבטחה", כתב האנליסט טים לוק מליהמן ברדרס. "אנו צופים שסיסקו תמשיך לבצע השקעות ורכישות בתחום מבטיח זה".

סיגנלוורקס תוכל לסייע לסיסקו לתקן בעיה רצינית בציוד טלפוניית IP: האיכות הנמוכה הממשיכה לפגוע במכשירי VoIP רבים. סיסקו נאלצה עד עתה להוסיף מבטלי הדהוד לרשתותיה כדי לשפר את איכות הקול, כעת תוכל החברה לבצע את ביטול ההדהוד ישירות על גבי השפופרת.

סיסקו מבקשת להיות לחברה השלטת בשוק ה-VoIP. החברה שולטת כעת על 41.1% מהשוק העולמי לציוד טלפוניית IP ששוויו ב-2002 נאמד ב-863.3 מיליון דולר.

בנפרד הודיעה החברה על תוכנית לרכישה חוזרת של מניות בשווי 5 מיליארד דולר, בנוסף לרכישה חוזרת של מניות בשווי 8 מיליארד דולר שכבר התחייבה לבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully