וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחפושות לפורים מחו"ל: אם תזמינו עכשיו, תקבלו לפני החג

21.2.2024 / 9:24

חג התחפושות של ישראל, יצוין בעוד למעלה מחודש ואם תזדרזו מאד, תספיקו לרכוש תחפושת לפורים באתרים מחו"ל ולקבל אותה עוד לפני החגיגות. כמה נשלם על תחפושת שתגיע מרחוק? אילו אתרים לא שולחים לישראל בגלל המצב הביטחוני? כמה יעלה המשלוח? ואילו תחפושות מבוקשות במיוחד

תחפושות לפורים בהזמנה מאתרים בחו"ל. יח"צ,
תחפושת לפורים מחו"ל: אם תזמינו עכשיו, תקבלו לפני החג/יח"צ

אם אתם מתכוונים להשתתף בחגיגות פורים, סביר להניח שכבר חשבתם על רעיון לתחפושת, שלא לומר תחפושות. במקרה ועדיין לא, תוכלו להתחיל את החיפוש באמצעות שיטוט ברחבי הרשת, מבלי לצאת מהבית, שם תמצאו רעיונות בשפע והצעות לתחפושות במחירים נגישים. ואם תהיו מאד זריזים, גם תספיקו לקבל את התחפשות עד הבית עוד לפני שיגיע החג.

משנה לשנה, יותר צרכנים מישראל, רוכשים תחפושות ואביזרים לקראת פורים באתרים מחו"ל, אם בשל פערי המחיר ואם בשל המגוון העצום והרצון להיות מקוריים.

מלבד המגוון הרחב מאד שאפשר למצוא באתרים הללו, נוחות החיפוש והזמינות לשגר הזמנה בכל שעה של היום (להבדיל מחנויות פיזיות), היתרון הגדול באמת להזמנה מוקדמת של תחפושות אונליין מחו"ל הוא כמובן המחיר ואלו שיצליחו לתפוס את הרגע בזמן, בין סיום חגיגות ההאלווין (ליל כל הקדושים) לבין חודש לפני פורים, יזכו לצד המחירים האטרקטיביים, גם לריבוי אפשרויות, זמינות של מידות במלאי ומגוון אלטרנטיבות למקרה של מצאו בדיוק את מה שחיפשו.

אם תקדישו קצת זמן, תבחרו מהר ותשלום באופן מקוון, תוכלו להשיג תחפושת במחיר משתלם, שתגיע בזמן לפורים הקרוב שיתקיים ב-23-24 למרץ 2024.

תחפושות לפורים בהזמנה מאתרים בחו"ל. יח"צ,
תחפושות לפורים בהזמנה מאתרים בחו"ל, aliexpress/יח"צ

האם השנה משתלם לרכוש בישראל?

מחירי התחפושות באתרים מחו"ל נעים מעשרות שקלים בודדים ועד מאות דולרים, תלוי כמובן בסוג התחפושת, באיכות, בעלות המשלוח, בביקוש, בדגם, ברמת האבזור וכו' וזמן ממוצע לקבלת ההזמנה מרגע התשלום עומד על שבועיים-שלושה כך שאם יש לכם כוונה להזמין מחו"ל - עכשיו זה הזמן.

שימו לב כי השנה, לאור התנודות במחירים (זיהינו גם ירידות מחיר אצל חלק מהספקים) שנבעו בעיקר בשל מלחמת 'חרבות ברזל' והמצב הכלכלי שהושפע ממנה, לאור העובדה כי לא כל האתרים מחו"ל שולחים לישראל (גם כאלו שמצהירים שכן עד לרגע הרכישה) ולאור מצב הרוח הלאומי שטרם חזר לאיתנו - ייתכן ותמצאו בשוק התחפושות המקומי את אשר חפצה נפשכם במחיר סביר.

לפני הרכישה באתרים מחו"ל, שווה לעשות את הבדיקה במקביל גם באתרים מקומיים של ספקי ויצרני התחפושות בישראל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תחפושות לפורים בהזמנה מאתרים בחו"ל. יח"צ,
תחפושות לפורים בהזמנה מאתרים בחו"ל, אתר buycostumes/יח"צ

אתרים מומלצים לקניית תחפושות

halloweencostumes.com - חנות אינטרנטית שמוכרת תחפושות לחג ההלוואין ומקבלת כבר שנים, ביקורות טובות מישראלים שרכשו. בכניסה לביצוע הזמנה באתר הפופולרי שתפס תאוצה, ניראה כי ישנה אפשרות לשלוח לישראל אך רגע לפני התשלום הופיעה הודעה שלא. שימו לב לפני שתשגרו את אמצעי התשלום. גם חנויות כמו amazon, TEMU ו-ebay מוכרות תחפושות שלהם, אולי תוכלו לבצע את ההזמנה דרכם.

דיסני - אין מה להוסיף על התחפושות של דיסני. כבר שנים ששם המותג הולך לפניו ולא מעט ילדים וילדים חולמים להתחפש לדמות שהם אוהבים במיוחד, בין אם דמות קלאסית ונצחית ובין אם לדמות טרנדית מהסרט האחרון והמדובר. באתר של דיסני מוצעות מאות של דמויות אך ישנה בעיה (מעבר למחיר המוגזם) והיא שלא קיימת האפשרות לשלוח לישראל. ישנן דרכים לעקוף זאת, בים אם באמצעות חברת שילוח מתווכחת ובים אם באמצעות הזמנה לכתובת של חברים / משפחה שמתגוררים באזורי השילוח.

buycostumes.com - חנות אינטרנטית של תחפושות, שבה תוכלו למצוא דילים טובים במיוחד לתחפושות פופולריות. בנוסף, החנות מחלקת קוד שמעניק הנחה של 10% בהזמנת תחפושות או אקססוריז. גם חנויות כמו amazon, TEMU ו-ebay מוכרות תחפושות שלהם.

תחפושות לפורים באתרים מח"ל. יח"צ,
בהזמנת תחפושות מאתרים בחו"ל חשוב לבדוק את רמת הבטיחות של הפריטים והבדים/יח"צ

aliexpress - האיכות לעיתים ירודה, המחירים זולים במיוחד, המשלוח עשוי להימשך זמן רב מהרגיל וצפויים גם עיכובים. יש גם אתר בעברית.

amazon - אתר מוכר ואמין, עם שירות לקוחות ומדיניות להחלפות והחזרות מוסדר. משלוחים יגיעו לרוב בתוך 7-21 ימים

ebay - הזמנות מהירות יגיעו בתוך שבועיים והזמנת רגילות בתוך כ-3 שבועות, המחירים סבירים ומגוון הספקים רחב.

תחפושות לילדים בהזמנה מחו"ל. יח"צ חו"ל,
מעשרות שקלים ועד מאות דולרים, כמה תשלמו על תחפושת פורים באתרים בחו"ל?/יח"צ חו"ל

על מה להקפיד לפני הזמנה?

לפני שמזמינים תחפושות לפורים מאתרים בחו"ל חשוב לשים לב למספר נושאים:

פרטים אישיים מלאים - בהזמנה באתרים מחו"ל מומלץ תמיד לציין מספר טלפון נייד כדי לקבל עדכונים על התקדמות המשלוח. כמו כן, חשוב לציין מיקוד וכתובת מדוייקת על מנת למנוע עיכובים בחלוקת הדואר בישראל.

מידות - לפעמים המידה שהזמנתם גדולה או קטנה מידי וכבר אין זמן או סבלנות להתעסק עם החלפה.

זמן אספקה - עיכובים במשלוח הם נושא שכיח, הן בשל תפעול לקוי, עיכוב שנובע מחברת המשלוחים בחו"ל או אילו עיכוב שקורה במערך השליחויות המקומי (בישראל). במצבים חריגים המשלוח עשוי גם לא להגיע כלל..

משלוח עד 18 למרץ אתר TEMU. יח"צ,
אם תזמינו היום תקבלו עד את המשלוח עד 18 למרץ, אתר TEMU/יח"צ

פגמים או איכות ירודה - התמונות באתרים לא תמיד משקפות את האיכות האמיתית של המוצר, חשוב לקרוא ביקורות. יימצא פגם במוצר, מחסור בתו תקן לבטיחות וכן הלאה.

עמידה בתו תקן - חשוב מאד לבחור בהקפדה את התחפשות שתתאים למי שילבש אותה, לילדים למשל חשוב שהבד או האביזרים המוצמדים לתחפושת לא דליקים. שהבד יהיה נעים על הגוף, שלא יהיו חלקים מגושמים שיסרבלו את ההליכה וכדומה.

אמינות - תמיד מומלץ לרכוש באתר מוכן ובטוח עם שירות לקוחות ומדיניות החלפה וחזרה מסודרים.

חוות דעת גולשים - כדאי לקרוא חוות דעת על המוצר או על הספק. חשוב להתייחס לכל תגובה על המידות, השירות והאיכות על מנת למנוע אכזבות.

עלות סופית - לכל מוצר שתרכשו באתרים מחו"ל חשוב שתוסיפו את עלות השילוח, עלויות המיסים והמע"מ במידה ויהיו, וכן את שווי המרת המטבע המקומי לשקל הישראלי. לעיתים תגלו שתחפושת שנמכרת ב-30 שקלים, תגיע לעלות סופית של למעלה מ-100 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully