וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייסנס ממנה את אבי גרושקה לדירקטור בכיר לבינה מלאכותית

20.2.2024 / 11:29

גרושקה מביא למעלה מ - 15 שנות ניסיון בחברות הייטק מובילות, עם מומחיות בפיתוח מוצרי AI, חדשנות, יזמות ומחקר; בתפקידו החדש הוא יוביל את הפיתוח, מדע הנתונים והמוצר בקבוצת הבינה המלאכותית של החברה

אבי גרושקה. סייסנס,
אבי גרושקה/סייסנס

Sisense (סייסנס), המספקת לאלפי חברות, בהןNasdaq , ZoomInfo ו - Air Canada, את היכולת לבנות ולהטמיע אנליטיקות ותובנות עסקיות במוצרים ממוקדי לקוח, ממנה את אבי גרושקה לSenior director of AI - . במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על הובלת צוותי AI ומחקר כדי להעצים את החדשנות המוצרית של לקוחות סייסנס.

בתפקידו החדש אבי ישלב את ניסיונו בתפקידים קודמים כיזם, כחוקר וכמנהל קבוצות AI כדי להוביל וליישם את החזון והחדשנות הטכנולוגית עבור פלטפורמת Sisense Embedded Analytics. כמו כן, הוא ימנף טכנולוגיות חדשות בעולמות ה Gen-AI כדי להנגיש לחברות וארגונים פלטפורמה לבניית מוצרים עם חוויות אנליטיות עשירות, המלצות ודאטה בצורה אפקטיבית, מהירה וקלה.

אבי מביא למעלה מ-15 שנות ניסיון בייזום, הובלה ובניית קבוצות ומוצרי AI. לפני תפקידו הנוכחי, הוא שימשה כמוביל קבוצות ודירקטור AI ב - Pagaya וב -Sparks-AB, וכמייסד הסטארטאפים Humanix ו -Emelai .

"כמויות הדאטה ההולכות וגואות יחד עם מהפכת ה - GenAI מאפשרים מגוון עצום של יכולות ויצירת טכנולוגיות חדשות ומתקדמות". אמרה איילה מיכלסון, מנכ"לית סייסנס ישראל. "היום יותר מתמיד יש ביקוש הולך וגובר לדאטה ותובנות בזמן אמת, ויש עלייה משמעותית בקצב פיתוח מוצרים מבוססי דאטה ואנליטיקה. בהתאמה, סייסנס מאיצה את השימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר של Gen AI כדי להיות בחזית החדשנות המוצרית. אני בטוחה שהניסיון של אבי כמוביל בתחום הבינה המלאכותית וכיזם יקדמו את היצירתיות והחדשנות באסטרטגיית ה - AI של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully