וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו מזרחי מונה למנכ"ל קבוצת דנאל

20.2.2024 / 20:35

יחליף את אילן ישראלי שהודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל הקבוצה לאחר 15 שנות כהונה

דודו מזרחי. יחצ,
דודו מזרחי/יחצ

דירקטוריון דנאל מינה היום, יום שלישי 20.2.24 את דודו מזרחי לתפקיד מנכ"ל קבוצת דנאל, העוסקת בתחומי הסיעוד, משאבי אנוש, אוכלוסיות מיוחדות ורפואה. מזרחי, נשוי ואב לשתיים, בוגר תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית. הוא מביא אתו לתפקיד ניסיון עשיר בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת בזק, פרטנר ותנובה ובתפקידו האחרון כמנכ"ל קבוצת בזק במשך 4 שנים. מינויו ייכנס לתוקף בחודש מרץ.

דירקטוריון החברה בחר במזרחי לאחר תהליך קפדני שנוהל על ידי ועדת איתור בליווי ענת שלף, מנכ"לית חברת איתור הבכירים "שלף אייץ אר", שבחנה וראיינה מועמדים רבים ומנוסים לתפקיד. דודו מזרחי יחליף את אילן ישראלי שהודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל הקבוצה לאחר 15 שנות כהונה.

מזרחי קיבל את קבוצת בזק בתקופת משבר כשהיא מתמודדת עם חוב כבד, שחיקה חדה בהכנסות ואובדן מנויים בהיקף גדול וכעבור 4 שנים כמנכ"ל השאיר קבוצה חזקה, עם גידול עקבי בהיקף ההכנסות ובמצבת הלקוחות לצד שיפור משמעותי שהושג בכל הפרמטרים העסקיים של החברה. הוביל תהליכי צמיחה, שינויים ארגוניים ופיתוח תשתיות מעולות לצד בניית הנהלה מנצחת ותרבות ארגונית הרואה בעובדים את הנכס החשוב ביותר של החברה. דודו מזרחי מנוסה בהקמה והובלת צוותים ניהוליים מגוונים ומציג ניסיון עשיר בניהול חברות ציבוריות לצד עבודה מול שוק ההון וזוכה להערכה גבוהה מצד הלקוחות, ההנהלה והעובדים שביחד איתם הביא למהפך המוצלח שעברה קבוצת בזק.

סיגל רגב, יו"ר קבוצת דנאל :"דודו הוא מנהל מנוסה מהשורה הראשונה של המנכלים בישראל ואנו מברכים אותו על מינויו לתפקיד. לדודו ניסיון עסקי וניהולי עשיר לצד הכרות מעמיקה עם עולם חברות השירותים והוא האדם הנכון להוביל את קבוצת דנאל להמשך צמיחה והתמודדות מול האתגרים הניצבים בפני החברה בשנים הקרובות. אני מודה לאילן על כך שהפך את דנאל לקבוצת שירותים המובילה בישראל ומאחלת לו המשך עשיה מבורכת בכל דרך שיבחר".

דודו מזרחי, מנכ"ל קבוצת דנאל הנכנס: "אני נרגש מהמינוי ומהצטרפותי לקבוצת דנאל בה אני רואה קבוצה מובילה. אני מבקש להודות ליו"ר החברה סיגל רגב ולדירקטוריון החברה על האמון בי, ואין לי ספק כי ביחד נביא את הקבוצה לשיאים חדשים. אני בהחלט מוכן ונרגש לאתגר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully