וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשורת למוצרי חשמל: פלאפון משיקה את Pelephone Home

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 10:24

חברת פלאפון מרחיבה את פעילותה ומודיעה כי תחל למכור מוצרי חשמל "לבנים" לבית של מותגים מובילים, תחת המותג Pelephone Home

pelephone home. יח"צ,
מתקשורת למוצרי חשמל: פלאפון משיקה את Pelephone Home/יח"צ

חברת התקשורת פלאפון מזהה את שוק מוצרי החשמל כמנוע צמיחה של החברה, וכעת היא מודיעה כי נכנסת לראשונה לשוק מוצרי החשמל הגדולים ותחל למכור באתר החברה תנורים, מדיחים, מכונות כביסה, כיריים וקולטי אדים ובהמשך גם מקררים ומזגנים, כתחום נוסף לצד מכירות עולם הסלולר, המחשבים והגיימינג.

את המוצרים יהיה ניתן לרכוש ב-36 תשלומים ולקבל משלוח חינם. ללקוחות החברה תהיה גם אפשרות לשלם על המוצרים בחשבונית החודשית ובכך לא להפחית עם הרכישה את מסגרת האשראי הבנקאית החודשית.

פלאפון תאפשר ללקוחות לשלם דרך החשבונית החודשית מבלי לפגוע במסגרת האשראי הבנקאית. המוצרים יימכרו במחירים אטרקטיביים ויכללו תנורים, מדיחים, מכונות כביסה, מקררים, מזגנים ועוד.

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון: "גאים להשיק את Home Pelephone ובכך להרחיב את מניפת המוצרים של החברה ולמכור מוצרי חשמל במחירים מצוינים, בפריסה נוחה ובמשלוח חינם".

בין המותגים המובילים אותם יהיה ניתן לרכוש דרך פלאפון: אלקטרה, Bosch, Whirlpool, Sauter ועוד.

פלאפון נכנסת לשוק מוצרי החשמל. יח"צ פלאפון,
פלאפון נכנסת לשוק מוצרי החשמל/יח"צ פלאפון

"גאים להשיק את Home Pelephone ובכך להרחיב את מניפת המוצרים של החברה ולמכור מוצרי חשמל במחירים מצוינים, בפריסה נוחה ובמשלוח חינם", אמר בהט, "אנחנו רואים כי עקב מצוקת האשראי והתייקרות המימון, לקוחות מחפשים דרכים להרחיב את קווי האשראי שלהם ולרכוש מוצרים שלא דרך המסגרת החודשית בבנק או בחברת האשראי. הפריסה הרחבה של פלאפון ברחבי הארץ, אתר הסחר המתקדם ויחד עם שירות המשלוחים המיומן והמקצועי שלנו יאפשרו לנו לספק את המוצרים במהירות ובשירות איכותי לכלל הלקוחות".

בין המוצרים אותם תמכור החברה: תנור משולב אלקטרה רטרו 2065 שחור ב-1,899 שקל; תנור בנוי שחור של בוש HBF534EB0Q ב-2,099 שקל; תנור בנוי סאוטר פירוליטי CUISINE 7600 בצבע שחור ב-3,399 שקל; מייבש כביסה +מעבה EDR9991 9 ק''ג של אלקטרה ב-1,599 שקל; מכונת כביסה עם פתח קידמי של ווירפול 8 ק"ג FFB8258BVILב-2,449 שקל; מדיח כלים אינטגרלי מלא של ווירפולWRIC3C26PF ב-2,799 ש שקל; מדיח כלים כסף EL1006S של אלקטרה ב-1,499 שקל; מדיח בוש אינטגראלי מלא סידרה 2 SMV24AX03E ב-2,399 שקל וכיריים גז 75 ס"מ 5 להבות נירוסטה SHE7150IX של סאוטר ב-1,299 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully