וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל ויזל התרברב: "סגרתי עם הרמטכ"ל שיבוא למסיבה". צה"ל בתגובה: "לא מכירים"

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 12:50

האם הרמטכ"ל הרצי הלוי יתייצב במסיבה פרטית שמארגן איש העסקים הראל ויזל, הבעלים של רשת פוקס, באמצע מלחמה? כך לפחות טוען ויזל בפני עשרות חבריו הקרובים

הראל ויזל, בעלי פוקס ואחד מיבואני הביגוד הגדולים בישראל, איש עסקים מחובר עם לא מעט קשרים וחברים, ההתרברב בהודעת SMS ששלח לחברים: "שריינו יומנים", כתב לעשרות חבריו הקרובים. " 9/4 יום ג' 18-23 בערב. סגרתי עם הרמטכ"ל ראש אכ"א אירוע הצדעה לפצועי צה"ל בהאנגר 11. עמדות אוכל מצגת של הצדעה לפצועי צה"ל הופעה מלאה ומיוחדת של שלמה ארצי.

הוא המשיך: "סגרתי עם הצופים שיעמדו מאות חניכים עם דגלי ישראל בכניסה לנמל ת"א ויצדיעו לאלפי הפצועים שיכנסו לנמל. הייתי בבוקר ישיבת הפקה עם שלמה ארצי והצוות שלו ולאחר מכן בקריה עם רמ"ט ראש אכ"א. פרטים בהמשך", סיים ויזל.
רבים מהמוזמנים תהו האם זה יכול להיות, שבזמן שאלפי חיילי צה"ל מסכנים את חייהם במלחמה בעזה, מהם כאלה שלא ראו את הביית שבועות וחודשים ארוכים - רא"ל הרצי הלוי יבלה במסיבה ובהופעה של שלמה ארצי, שהגם שהיא "אירוע הצדעה לפצועים", מהווה טעם לפגם.

לשאלת וואלה! נמסר מדובר צה"ל: "אנו מברכים על כל יוזמה עבור לוחמי צה"ל. פצועי צה"ל מהמלחמה ראויים להערכה והוקרה. הרמטכ"ל ור' אכ"א לא אישרו את השתתפותם באירוע, הם מצויים כעת בלחימה ולא עתידים להגיע לאירועים. נבחן כל אירוע בהתאם להתפתחויות במלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully