וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ הישראלי Dazz ממנה את ג'ארד פיפס מ-SentinelOne לסמנכ"ל מכירות

21.2.2024 / 15:21

דאזז סיימה את הרבעון האחרון של 2023 עם צמיחה משמעותית והכפילה פי 4 את היקפי ההכנסות משנה לשנה. בתפקידו האחרון פיפס שימש כסגן נשיא בכיר בחברה הישראלית הציבורית SentinelOne, בתקופה בה המכירות השנתיות גדלו מ-10 מיליון דולר ליותר מ-650 מיליון דולר

ג'ארד פיפס. אוהד קב,
ג'ארד פיפס/אוהד קב

הסטארט-אפ הישראלי Dazz, שפיתח פלטפורמה לתיקון חולשות אבטחה, מכריז היום על מינויו האסטרטגי של ג'ארד פיפס (Jared Phipps) כסמנכ"ל המכירות (CRO) של החברה. פיפס יבנה ויוביל את ארגון המכירות הגלובלי של דאזז, שממשיכה לצמוח בקצב מהיר עם הרחבת הפלטפורמה המוצרית וגידול משמעותי בלקוחות ובהכנסות.

פיפס, שמצטרף לחברה עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום הסייבר, שימש בתפקידו האחרון כסגן נשיא בכיר בחברה הישראלית הציבורית SentinelOne והוביל את הפעילות של ארגון המכירות באמריקה. במסגרת תפקידו, סייע להגדיל את המכירות השנתיות (ARR) של החברה מ-10 מיליון דולר ליותר מ-650 מיליון דולר. לפני כן מילא שורת תפקידי ניהול ומכירות בחברות סייבר מובילות, לרבות Fidelis Cybersecurity ו-MITRE. פיפס שירת בחיל האוויר האמריקאי ולקח חלק בבניית אסטרטגיית הסייבר ההגנתית וההתקפית של ארצות הברית.

דאזז, שהוקמה ב-2021 על ידי מרב בהט, תומר שוורץ ויובל אופיר, מתחילה את שנת 2024 לאחר שהכפילה את היקפי ההכנסות של החברה פי 4 משנה לשנה. החברה הציגה לאחרונה את פלטפורמת ה-Remediation המתקדמת שלה, שמתחברת לכלי זיהוי החולשות בכל סביבות הפיתוח (לרבות וויז, אורקה, סניק, פאלו אלטו, AWS, מיקרוסופט, GCP ועוד), מייצרת תמונת מצב מאוחדת של כל האיומים וחולשות האבטחה בארגון, מתעדפת את הבעיות ומספקת הנחיות לתיקון מהיר ויעיל שלהן. הפיתרון של החברה מקצר את זמן התיקון של חולשות אבטחה משבועות לשעות ספורות. החברה, שגייסה עד כה 60 מיליון דולר מקרנות מובילות כמו Insight Partners, Greylock, Index Ventures ו-Cyberstarts, מעניקה שירותים לעשרות לקוחות (מתוכם כ-20% הם חברות Fortune 1000) וממשיכה להתרחב בישראל, בארה"ב ובאירופה.

ג'ארד פיפס, סמנכ"ל המכירות החדש של דאזז: "המעבר מחברה גדולה וציבורית לסטארט-אפ הוא לא צעד שגרתי, אבל ברגע שפגשתי את הצוות של Dazz הבנתי שזו ההחלטה הנכונה. דאזז פותרת בעיה מורכבת שמעסיקה את התעשייה כולה - בזמן שיש אינספור כלים שסורקים את סביבות הפיתוח בארגונים ומזהים חולשות אבטחה, אין מוצרים שמתמקדים בשלב תיקון החולשות והופכים אותו לאוטומטי. דאזז היא החברה היחידה שמאגדת ומציגה את המידע שמתקבל מכלל הכלים והתשתיות הטכנולוגיות ומציגה דרכים פשוטות ואוטומטיות לתיקון. אני מתרגש להצטרף לחברה ומזהה את ההזדמנות האדירה לעזור ללקוחות לשפר משמעותית את תהליכי תיקון החולשות שלהם, באופן שיאפשר להם להיות יעילים יותר ולהתמקד בחדשנות."

מרב בהט, מייסדת ומנכ"לית דאזז: "הקמנו את דאזז במטרה לענות על צורך קריטי בתעשייה - פתרונות אבטחה שעוזרים לתקן חולשות ולא רק לזהות אותם. אחרי שנה של גידול משמעותי בלקוחות ובהכנסות, אנחנו עומדים כעת בפני השלב הבא במסע הצמיחה שלנו - ומגייסים במרץ טאלנטים שייקחו את החזון הזה קדימה. הניסיון הרב של ג'ארד בחברות גדולות וציבוריות לצד ההיכרות העמוקה עם תעשיית הסייבר יאפשר לנו לעשות קפיצת מדרגה נוספת ואפילו להגביר את קצב הצמיחה גם בשנת 2024 והלאה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully